Nainen, onko sinua ahdisteltu seksuaalisesti julkisella paikalla? Nostitko syytteet?
Mitä tapahtui, oliko mies jurrissa vai muuten vaan törkeä?
Kommentit (82)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ahdisteltu, mutta nostin syytteen silti...
Se on sana-sanaa vastaan ja minulla on enemmän "todistajia"
Miksi sä syytteen nostit jos ei kerran ahdistelua tapahtunut?
Harmitti, kun kukaan ei huomaa ja tule juttelemaan.
Naapurin nainen saa mielestäni taas liikaakin huomiota miehiltä. Ja se on väärin.
Ehkä se oli kateutta.
Se myös harmitti, kun poliisi ei uskonut minua, jasain sakot kunnianloukkauksesta. Valitin asiasta Hoviin, ja sain niiltä miessioilta vilä lisää maksettavaa vastapuolen asianajokulujen verran.
Epäreilua. Se sika ei suostunut maksamaan edes omia asianajokulujaan.
Sokeakin näkee, että tämä surkea teksti on miehen näppäimistöltä.
Kyllä on ahdisteltu, useita kertoja ja kaikki silloin, kun olin vielä alaikäinen (ikähaarukassa 14-17 v). Kuljin paljon julkisilla (aamu- ja päiväsaikaan) ja pari kertaa törkykommentti tuli bussikuskilta (sul on hyvä perse, oletpas pantavan näköinen jne), joka oli siis vähintään 40-vuotias! Menin ihan lukkoon ja toivoin vaan, että bussiin tulee paljon muitakin ihmisiä. Silti ahdisti ilman julmetusti, kun näin kuskin kyttäävään minua taustapeilin kautta.
Sitten ovat nämä humalaiset, vanhemmat miehet jotka huutelevat perään ja tarjoavat maksua, kommentoivat törkeästi. Ja siis alaikäiselle teinitytölle nämä "tarjoukset", joka ei koskaan ole edes poikaa suudellut! Miten hirveitä voivat olla, kun eivät tajua tuon ikäisten ymmärtävän mitään heidän pervoista ehdotuksistaan, saatikka olevan heistä millään tasolla kiinnostuneita (useammat olivat reilusti isäänikin vanhempia).
14-vuotias ei ymmärrä mitään syytteen nostamisista, jos joku sitä kyselee.