Kiinnostaisiko tällainen mies sinua?
Pituus 186cm
Ruumiinrakenne harteikas. Lihaksia mutta kenties myös vähän masua.
Tummat hiukset, täydellinen hiusraja.
Vahva leukalinja, suora nenä, intensiivinen katse.
Akateeminen loppututkinto.
Johtavassa asemassa, menee jatkuvasti eteenpäin työelämässä.
Sosiaalisesti taitava, osaa heittää jotain aiheesta kuin aiheesta.
Hallitsee miesten työt.
On vihreä mutta lentää ulkomaille ja asuu tilavassa asunnossa.
Harrastaa kirjallisuutta ja taidetta.
Tykkää käydä ulkona syömässä, teatterissa ja museoissa.
Uskoo feminismiin mutta parisuhteessa haluaa olla vanhan ajan herrasmies.
Hallitsee soidinmenot mutta ei ole pelimies.
On naisen kanssa rento, ei jännitä.
Seksissä tykkää mieluummin viedä kuin olla vietävänä, on raju mutta hellä.
Kommentit (130)
Pituus 186 cm
- Liian pitkä mun makuun, 170-178 on ihannepituus miehelle, ja mieluummin esim. 165 cm kuin 190 cm.
Ruumiinrakenne harteikas. Lihaksia mutta kenties myös vähän masua.
- Kuulostaa ihan hyvältä.
Tummat hiukset, täydellinen hiusraja.
- Hiusten värillä ei ole väliä, kunhan niitä löytyy, mieluummin runsaasti. Inhoan kaljuja ja tykkään pitkistä hiuksista. Millainen on täydellnen hiusraja?
Vahva leukalinja, suora nenä, intensiivinen katse.
- Vahva leukalinja ja suora nenä ehdottomasti plussaa ja intensiiviselle katsellekin on aikansa ja paikkansa.
Akateeminen loppututkinto.
- Ihan sama.
Johtavassa asemassa, menee jatkuvasti eteenpäin työelämässä.
- Nyt taitaa mennä miinuksen puolelle. Todennäköisesti työ on miehelle numero yksi ja menee parisuhteen edelle, ja sellainen mies ei kiinnosta. En ylipäätään viehäty kovista kiipijöistä ja suorittajista.
Sosiaalisesti taitava, osaa heittää jotain aiheesta kuin aiheesta.
- Aivan mahtavaa.
Hallitsee miesten työt.
- Oikein hyvä.
On vihreä mutta lentää ulkomaille ja asuu tilavassa asunnossa.
- Toivottavasti lentää mahdollisimman vähän. Luonnon arvostaminen eri tavoin on ihan ehdoton kriteeri miehelle.
Harrastaa kirjallisuutta ja taidetta.
- Hienoa! Vielä parempi, jos on itse luova jossain muodossa.
Tykkää käydä ulkona syömässä, teatterissa ja museoissa.
- Oikein kiva, kunhan viihtyy myös kotona.
Uskoo feminismiin mutta parisuhteessa haluaa olla vanhan ajan herrasmies.
- Jos tämä tarkoittaa sitä, että kannattaa tasa-arvoa ja arvostaa naisia, mutta silti kantaa esim. raskaat kassit ja avaa ainakin silloin tällöin oven yms., niin kuulostaa oikein hyvältä.
Hallitsee soidinmenot mutta ei ole pelimies.
- MItähän näillä soidinmenoilla tarkoitetaan? En tykkää minkäänlaisesta pelailusta ja roolien esittämisestä. Ja pelimiehet ehdoton ei.
On naisen kanssa rento, ei jännitä.
- Hyvä.
Seksissä tykkää mieluummin viedä kuin olla vietävänä, on raju mutta hellä.
- Hyvä, kunhan ei ole liian raju eikä tykkää mistään älyttömistä kinkyilyistä, ja antaa munkin viedä joskus, jos musta siltä tuntuu.
Ei mulla olisi mitään yhteistä työelämäorientoituneen ja sosiaalisen miehen kanssa. Liian pitkäkin tuo on.
Asuuko lähellä? Onko lapsia/haluaako lapsia. Noi oleelliset asiat pitäisi tietää
Tuohan on minun serkun aviomies. Massua miehellä ei ole ja on vähän tuota pitempi. Sänkytaidoista minulla ei ole tietoa. Hän on käynyt yliopiston, mutta ei ole uratykki. Tosi kiva mies, huumorintajuinen ja hauska. No, leukalinja ei Ridge-mallia eikä hän tuijota vaan osaa katsoa toista normaalisti.
No eihän tuossa nyt automaattisesti ole mitään red flagia, mutta en edelleenkään tiedä olisiko meillä mitään mielenkiintoa toisiamme kohtaan pitkällä aikavälillä. Näin sapioseksuaalisena vaadin aika korkeaa älykkyyttä ja vahvoja yhteisiä mielenkiinnonkohteita, joista tässä ei nyt mainittu ainoatakaan. Matkailustakaan et maininnut tarkemmin että luxus-rantalomaa vai reppureissua.
Nykyiseltä mieheltä puuttuu puolet noista mainitsemistasi kohdista, mutta tuo mainitsemani pääkopan sisältö täsmää, niin tällä jatketaan.
Meillä olisi lapiomiehelle hommia, joten kyllä kiinnostaa. Palkka ei ole mahoton mutta hyvät korkeanpaikan lisät saa. Se mitä teet kotona, ei kiinnosta meitä työnantajana.
Intensiivinen katse kuulostaa kamalalta. Ystävällinen silmiin asti ulottuva hymy olisi parempi. Täydellinen hiusraja kuulostaa jo ihan hullulta. Mitä se on? Ketä kiinnostaa joku hiusraja?? Oikeasti?
Vierailija kirjoitti:
Intensiivinen katse kuulostaa kamalalta. Ystävällinen silmiin asti ulottuva hymy olisi parempi. Täydellinen hiusraja kuulostaa jo ihan hullulta. Mitä se on? Ketä kiinnostaa joku hiusraja?? Oikeasti?
Myös minulle tuli intensiivisestä katseesta vähän maaniset vibat.
Juuei, mieluummin kalju ja työkamppeet päällä, ja pieni bensan aromi on plussaa.
Miten lomailet?
Miten vietät joulua, juhannusta jne? Tai haluaisit viettää?
Tuletko kanssani myös minua kiinnostaviin tapahtumiin?
Tuletko kanssani lenkille vai saanko mennä yksin?
Samaten illanvietot. Tungetko minun ja ystävieni seuraan vai luotatko ja annat minun mennä yksin?
Paljonko aikaa kulutat hiusten laittoon? Entä muuhun laittautumiseen? Oletko ajoissa vai aina myöhässä?
En usko että kiinnostuisin. En ole koskaan kiinnostunut tuon tyyppisistä.
Ehkä yrittää tai haluaa olla enemmän kuin mitä on. Ehkä turhan kilpailunhaluinen. Vaatii varmasti muilta liikaakin. Ulkonäöllä ei ole mitään merkitystä, kunhan on siisti. Kirjallisuus on ehdottomasti plussaa. Pidän miehistä jotka lukevat kirjoja.
Ei todellakaan, koska en tykkää valehtelevista miehistä!
Kuulostaa oikeasti ihan kamalalta ihmiseltä. Haluaisin vierelleni ihmisen. En mitään hemmetin luetteloa saavutuksista ja siitä, miten ollaan parempia kuin muut.
Joku tasomies taas kuvaili unelmiensa miehen jonka joko itse haluaisi tai jollainen haluaisi olla.
Mikä on täydellinen hiusraja?!
Hiusrajojensa tuijottelija kuulostaa aivan liian pinnalliselta mieheltä minun makuuni. Lisäksi tuo intensiivinen katse tuo mieleen jonkun psykoottisen hullun.
Ei kiinnostaisi.
Muuten, mutta: en pidä uratykeistä ja tykkään viedä sängyssä.
Seksistä ja soidinmenoista en tietenkään tiedä, mutta muutenhan tuo on, no kaljua lukuunottamatta, oma isäni.
Lisää siihen vielä, että on valmis auttamaan kaikkia, harrastaa hyväntekeväisyyttä, on iltavirkku, elää säästeliäästi omissa menoissaan, jotta voi auttaa toisia, marjastaa, sienestää, säilöö, huoltaa polkupyörät, pitää lapsista, sijoittaa ja säästää, pitää budjettia...
Toki on mainittava luonteesta rauhallisuus, sävyisyys, diplomaattisuus, luovuus, iloisuus ja hyväntuulisuus, ei kiroile, puhuu kauniisti, ei puhu ilkeästi toisille... Koska ihminen voi olla komea/kaunis, kouluttautua, harrastaa, olla supliikki ja älykäs, mutta silti täysi k***pää. Hyvin vähän meinaan kerroit luonteesta.