Kiinnostaisiko tällainen mies sinua?
Pituus 186cm
Ruumiinrakenne harteikas. Lihaksia mutta kenties myös vähän masua.
Tummat hiukset, täydellinen hiusraja.
Vahva leukalinja, suora nenä, intensiivinen katse.
Akateeminen loppututkinto.
Johtavassa asemassa, menee jatkuvasti eteenpäin työelämässä.
Sosiaalisesti taitava, osaa heittää jotain aiheesta kuin aiheesta.
Hallitsee miesten työt.
On vihreä mutta lentää ulkomaille ja asuu tilavassa asunnossa.
Harrastaa kirjallisuutta ja taidetta.
Tykkää käydä ulkona syömässä, teatterissa ja museoissa.
Uskoo feminismiin mutta parisuhteessa haluaa olla vanhan ajan herrasmies.
Hallitsee soidinmenot mutta ei ole pelimies.
On naisen kanssa rento, ei jännitä.
Seksissä tykkää mieluummin viedä kuin olla vietävänä, on raju mutta hellä.
Kommentit (130)
Ei, hakkaat naamani kumminkin ihan mustaksi.
Susanna
Kuten täällä jo aiemmin todettiin: kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta.
Vierailija kirjoitti:
Ei, hakkaat naamani kumminkin ihan mustaksi.
Susanna
Ja sitten paloittelee ja ripottelee palaset mereen kalareissulla kaverien kanssa.
No kiinnostaisi.
Mutta ongelmana, ettei miestä kiinnostaisi eli turha edes haaveilla moisesta.
Itse kun ei ole pitkäsäärinen blondi...
En tykkää tuollaisesta. Minusta pieni epävarmuus on söpömpää. Töissä ym seuramiehet on kivoja, mutta oman miehen pitää olla hieman ujo nörtti. Ja tuo sängyssä vieminen kuulostaa ällöttävältä. Haluan ehdottoman tasa-arvoisen miehen. Myös sängyssä.
naisia kiinnostaa vain jos olet tekstikuvauksen perusteella maailmantähti
Vierailija kirjoitti:
Harlekiinia taas luettu. Mene lenkille.
Toistaiseksi vaikuttaisi siltä että aika montaa naista kiinnostaisi tällainen stereotyyppinen harlekiinimies...
Tuskin koska vihreä ja en hirveästi arvosta uraihmisiä. Suhde takana yhden kanssa ja tunsin olevani todella yksin, koska työ meni aina etusijalle.
No ehkä vähän liian isokokoinen omaan makuuni, ja voi olla, että elämäntyylimme eivät ihan sopisi yhteen. Sinänsä tuossa oli paljon hyviäkin asioita, kuten nuo harrastukset ja seksi. Mutta en ihan saa kiinni tuota feminismiin liittyvää kohtaa - onko hän siis feministi vai ei? Ja mitä tarkoittaa olla suhteessa vanhan ajan herrasmies? Voi olla, että tässä kohtaa kävisi ilmi, että arvomaailmat eivät ihan osuisi yksiin. Millainen arvomaailma hänellä muuten on? Ja edellyttääkö hän puolisoltaan jatkuvaa joustamista oman työnsä ja uransa vuoksi? Tämä voisi itselleni olla ongelma, koska minulla on omakin ura, josta en ole halukas tinkimään puolison urakehityksen takia. Tuo mies kuulostaa myös aika työkeskeiseltä, urakeskeiseltä - onko näin?
Ulkonäöstä haluaisin tietää jotain, kun nyt mainittiin lähinnä triviaaleja asioita. Millainen tyyli hänellä on, onko lyhyet vai pitkät hiukset? Millaisia vaatteita käyttää? Millainen olemus hänellä on, millainen yleisilme? Hymyileekö paljon? Onko pilkettä silmökulmassa? Tällaiset asiat kiinnostavat, ei joku typerä leukalinja tai nenän muoto.
Mitä tarkoittaa, että hallitsee miesten työt? Asuuko hän siis maalla, jos joutuu niitä paljon tekemään? Itse asun Helsingissä, ja koen että miehen kohdalla olennaisempaa on, hallitseeko kodinhoidon ja osaako laittaa ruokaa. Aika yhdentekevää, kuinka hyvä mies on jossain saunan rakentamisessa.
Pituus 186cm
Vähän liian pitkä kyllä minun makuun, lähempänä 170 cm olisi sopivampi jos/kun saa valita
Ruumiinrakenne harteikas. Lihaksia mutta kenties myös vähän masua.
Kuulostaa hyvältä paitsi tuo masu
Tummat hiukset, täydellinen hiusraja.
Kiva vaikka värillä ei sinänsä ole väliä ja pidän enemmän vaalea- ja punahiuksisista miehistä. Itse olen kyllä brune. Mutta hyvä, että on karvoitusta, kertoo kai jostain.
Vahva leukalinja, suora nenä, intensiivinen katse.
Kiva ettei ole kaksaria, tuosta intensiivisyydestä en nyt oikein osaa sanoa. Riippuu mitä katsoessa?
Akateeminen loppututkinto.
Ei se haittaakaan
Johtavassa asemassa, menee jatkuvasti eteenpäin työelämässä.
Nyt vähän riippuu, työ ei saa mennä kaiken edelle tai sitten ei kiinnosta minua. Toki hyvä jos on intohimoinen työstään, mutta ei saa mennä kaiken edelle kuten sanoin.
Sosiaalisesti taitava, osaa heittää jotain aiheesta kuin aiheesta.
Ihanaa
Hallitsee miesten työt.
Ja näihin kuuluu mm. viermäritukosten avaus ja kokkaaminen eikö?
On vihreä mutta lentää ulkomaille ja asuu tilavassa asunnossa.
En kyllä haluaisi vihreää miestä
Harrastaa kirjallisuutta ja taidetta.
Hyvä hyvä
Tykkää käydä ulkona syömässä, teatterissa ja museoissa.
Niin munkin mies
Uskoo feminismiin mutta parisuhteessa haluaa olla vanhan ajan herrasmies.
Sori, mutta en ymmärrä mitä tällä tarkoitetaan.
Hallitsee soidinmenot mutta ei ole pelimies.
Joo ei todellakaan saa olla pelimies
On naisen kanssa rento, ei jännitä.
Mukavaa
Seksissä tykkää mieluummin viedä kuin olla vietävänä, on raju mutta hellä.
Ehkä vähän, mutta ei nyt kovin lähellä ääripäätä tässäkään saisi olla
Ei tuossa ainakaan ollut mitään, minkä takia en voisi tutustua, mutta tuollainen kysely vaikuttaa oudolta.
Miksi pitää mennä jatkuvasti eteenpäin työelämässä? Eikö tuolle miehelle mikään riitä? Ehtiikö häntä oikeasti näkemäänkään vai tekeekö hän sitten kotona ollessaan niitä miesten töitä minkä kulttuuririennoiltaan kerkeää? Ja miksi hänellä on niin paljon arvoristiriitoja? Entä mahtaako hän pitää seksuaalisessa mielessä myös miehistä?
Vierailija kirjoitti:
Etäisän näkökulma: meistä tuli lasten kanssa paljon läheisemmät, kun alettiin tavata vartavasten silloin kun huvittaa. Nähdään lyhyemmin mutta tiheämmin. Jutellaan paljon enemmän asioista. Ennen ne tuli luokseni ja linnoittautui huoneisiinsa, nyt käydään syömässä, kahviloissa jne. ja kohdataan oikeasti. Äitinsä pisti hanttiin myös ja yritti jopa lastensuojeluilmoitusta tehdä.
No jos et parempaan pysty niin hyvä, että edes tapaat lapsiasi
Tummat paksut hiukset pitää kans olla mallimiehen sänki - ei jatkoon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toistaiseksi vaikuttaisi siltä että aika montaa naista kiinnostaisi tällainen stereotyyppinen harlekiinimies...
No mitäs sitten täältä kyselet. Mene iskemään niitä naisia irl.
Onko tilava asunto oma?
Kerrostalo vai mikä asuinmuoto? Onko erillinen keittiö? Sauna?
Jos suhteemme vakavoituu onko valmis etsimään meille yhteisen kodin? Vai pitäisikö minun muutaa sinne tilavaan asuntoon?
Ja pitäisikö minun rampata näissä kulttuuri riennoissa mukana?
Osaako ottaa ihan rennosti vain kotosalla?
Ihan erilainen kuin minä, en voi kuvitella seurustelevani tuollaisen miehen kanssa.