Mitä haluaisit sanoa työkaverillesi, pomollesi tai asiakkaallesi, mutta se ei olisi ok?
Kommentit (165)
Pomolleni sanoisin: taas, ehkä 4. tai 5. kerran jo nostat minulle esille samoja asioita henk koht elämästäsi nuoruusvuosilta. Miksi jauhat samoja asioita joka kerta vai yritätkö vihjailla jotain tiettyä juttua nimenomaan minulle, mutta et kehtaa sanoa sitä ääneen. Tiedätkö että olet helvetin lapsellinen tuonkin ikäiseksi jo, kuin teinin tasolle jäänyt. Minä eikä kukaan muukaan ole kiinnostunut pätkääkään siitä mitä sä olet joskus aiemmin ollut henkilökohtaisessa elämässäsi ja mitä touhuillut ja kehen ihastunut.
Älä tunge mun tontille, älä tee liikaa tuttavuutta, en pidä siitä, äläkä utele mun henkilökohtaisia asioita, saatat saada muuten pian näpeillesi.
On se kumma ettei yhtä todella merkittävää asiaa eli selkeää työnjakoa vaan saada millään aikaan osastollamme! Jos koettaa ehdottaa että se toisi selkeyttä työtehtäviin niin sanotaan laimeasti ettei tälle ole tarvetta ja tehdään kaikki vaan joustavasti. Siis joustavasti niin että joku muu tekee enemmän. Aina. Asia on jo kärjistynyt siihen pisteeseen että porukka on umpiväsynyttä mutta kun ei! Juu aion häipyä heti kun voin! Terveisin se yksi joka hoitaa kaiken kun muut "eivät ehdi" tms...Pitäkää hyvänänne koko roska - se on adios nyt!
Jatkoa kommenttiin 164: Niin ja opetelkaa sitä suomea jos kerran niin hinkuatte suomalaisiin työpaikkoihin! Älkääkä luottako aina siihen että juu suomalaiselta kollegalta voi kysyä kaikki tyhmät kysymykset kun ette vaan viitsi edes vaivata päitänne! Niin kuin asiakkaissa ei olisi riittämiin näitä hoono soomi-tyyppejä....ottakaa vaikka ihan mikä vaan tekoälyapuri käyttöön että pärjäätte! Tekoäly muuten jaksaa sitä tiedän vaillinaista ymmärrystänne loputtomiin toisin kuin se jo valmiiksi ylikuormitettu kollega! No eipä sitten ole ihme että katsellaan jo muita hommia koko ajan - itse etsin paikkaa jossa saan olla ilman ihmiskontakteja mahdollisimman paljon. Semmosta.
Hitto että mä en kestä tätä lastentarhatouhua.
En siis ole töissä lastentarhassa vaan paikaallisen ison monipalvelualayrityksen toimistolla.