Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä haluaisit sanoa työkaverillesi, pomollesi tai asiakkaallesi, mutta se ei olisi ok?

Vierailija
24.02.2023 |

Antaa tulla ulos kaikki patoutumat!

Kommentit (69)

Vierailija
1/69 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverille: olet oikeasti tosi saamaton ja rasittavaa seuraa, en jaksa kuunnella noita samoja juttujasi kaiken päivää. Joskus voisit oikeasti tehdä ne työsi ja olla hiljaa!

Pomolle: Olet ylipalkattu ja huono esimies, voi kun jäisit jo eläkkeelle!

Vierailija
2/69 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeän sanoa missä firmassa olen töissä. En oikeastaan tykkää yhtään työstäni, en tiedä edes miksi hain ja sitten vielä otin työn vastaan. No, ehkä siksi että oli saatava joku työ ja tästä maksetaan melko hyvin työn vaativuuteen ja vastuuseen nähden eikä muutakaan kiinnostavaa ollut tarjolla. Vastaanottoni oli muutamien ihmisten taholta lähinnä absurdi.

Mulla on nyt jo parin v jälkeen melko tylsää, pääsen täällä niin helpolla, että alan jo tuskastua kun ei ole oikein mitään mielekästä tekemistä. Omistaja-asiakkaiden yhteyshenkilöt on tyhmiä kuin saappaat, toimintatavat jostain 90 luvulta, sekoilua sekoilun perään, kukaan ei tiedä mitään ja joka kerta asia tehdään eri tavalla riippuen siitä kuka on päättämässä. Yksillä on yhdet säännöt ja toiset voi tehdä saman jutun ihan eri tavalla.

Saan työni tehtyä yleensä n 6 tunnissa/ päivä. Lomia on vaikka muille jakaa ja kukaan ei huomaa kun etäpäivää "vietetään" lähinnä siten että avataan s posti muutamia kertoja päivässä ja vastataan puhelimeen jos joku soittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/69 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne täysin kuuluvani tiimiin. En pysty ratkaisemaan asiaa. Hävettää myöntää edes itselleen, mutta laadultaan ja määrältään riittämättömät ihmissuhteet aiheuttavat minulle uniongelmakierteen. Korvaan puuttuvia tarpeita netissä randomien ihmisten kanssa. 

Vierailija
4/69 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haista Vi##u. Sen sanoisin. 

Vierailija
5/69 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti palat helv@tin tulessa. Sen sanoisin työnantajalleni, joka ei välitä kuin osasta alaisiaan ja jakaa työtunnit täysin tämän mukaan. 

Vierailija
6/69 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti palat helv@tin tulessa. Sen sanoisin työnantajalleni, joka ei välitä kuin osasta alaisiaan ja jakaa työtunnit täysin tämän mukaan. 

Varsinkin vuorotöissä tämä on yleinen ongelma. Tietyt työntekijät saa kaikki arvokkaat pyhätunnit. 

Vierailija
7/69 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ittuako täällä alapeukuttelette. Tämä oli patoutumien poistoketju

Vierailija
8/69 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pomolle: uskalla ottaa asiat puheeksi. Älä edes esitä tietämätöntä. Rohkeutta olla esimies eikä kaveri. Älä piiloudu toimistoosi, vaan seuraa rohkeasti tilannetta työpaikallasi.

Lakkaa mielstelemästä tiettyä porukkaa. Tapahtuu selkäsi takana asioita, joista et tiedä. Ne tulevat sinulle yllätyksenä, vai tulevatko sittenkään !!

Vierailija
9/69 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tulisi mieli huomauttaa joillekin.

"Jos ei ole mitään minulle kuuluvaa asiaa tai et tarvitse apuani, älä jää toljottamaan tai kyttämään kun teen työtäni. Se häiritsee työntekoani ja toivoisin työrauhaa. "

En tietenkään oikeasti töksäyttäisi tällä tavalla ja tuo ajatus tulee yleensä kun on stressaantunut.

Vierailija
10/69 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan enää jaksa. 

Vierailija
11/69 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko millään oikeasti väliä. Kaikki me kuollaan kuitenkin. 

Vierailija
12/69 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakkaille haluaisin sanoa että vetäkää se pää pois perseestänne ja koittakaa ymmärtää että tämä maailma ei pyöri pelkästään teidän ympärillänne. 

Vierailija
13/69 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä koko ajan raavi sitä päätäsi. 

Vierailija
14/69 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilannettani voi parantaa vain lääkityksellä. Mutta minuun voi silti suhtautua normaalina ihmisenä. En ole itse valinnut tilannettani. 

Vierailija
15/69 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pomolle: uskalla ottaa asiat puheeksi. Älä edes esitä tietämätöntä. Rohkeutta olla esimies eikä kaveri. Älä piiloudu toimistoosi, vaan seuraa rohkeasti tilannetta työpaikallasi.

Lakkaa mielstelemästä tiettyä porukkaa. Tapahtuu selkäsi takana asioita, joista et tiedä. Ne tulevat sinulle yllätyksenä, vai tulevatko sittenkään !!

Just tää. Jos pomo esittää muka tietämätöntä ja kohtelee kuin ilmaa, niin sitten mäki teen niin. Jos on niin pelkuri ettei voi ottaa asioita suoraan puheeksi, niin voi voi. Mun on kuitenkin pystyttävä tekemään työni. Jos ei voi puhua mulle suoraan, niin mä en rupea välikäsien kautta kommentoimaan mitään. 

Vierailija
16/69 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ja anteeksi. En osaa teeskennellä ja olen kärsimätön joskus. Haluan olla hyvä työntekijä, mutta en muiden kustannuksella taikka toistan laiskuutta tai osaamattomuutta pönkittäen.

Vierailija
17/69 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häpeän sanoa missä firmassa olen töissä. En oikeastaan tykkää yhtään työstäni, en tiedä edes miksi hain ja sitten vielä otin työn vastaan. No, ehkä siksi että oli saatava joku työ ja tästä maksetaan melko hyvin työn vaativuuteen ja vastuuseen nähden eikä muutakaan kiinnostavaa ollut tarjolla. Vastaanottoni oli muutamien ihmisten taholta lähinnä absurdi.

Mulla on nyt jo parin v jälkeen melko tylsää, pääsen täällä niin helpolla, että alan jo tuskastua kun ei ole oikein mitään mielekästä tekemistä. Omistaja-asiakkaiden yhteyshenkilöt on tyhmiä kuin saappaat, toimintatavat jostain 90 luvulta, sekoilua sekoilun perään, kukaan ei tiedä mitään ja joka kerta asia tehdään eri tavalla riippuen siitä kuka on päättämässä. Yksillä on yhdet säännöt ja toiset voi tehdä saman jutun ihan eri tavalla.

Saan työni tehtyä yleensä n 6 tunnissa/ päivä. Lomia on vaikka muille jakaa ja kukaan ei huomaa kun etäpäivää "viet

Jos olet tosissasi, vaihda duunia ja hanki hyödyllisempää tekemistä. Jos tänä päivänä löytyy työtä, jossa voi tehdä 8 tunnin työt lyhyemmässä ajassa, kannattaisi miettiä vakavasti, teetkö kaiken kuten pitää?

Vierailija
18/69 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pomolle: Jos luulet, että työpaikan menettämisellä uhkailu jotenkin parantaa työni jälkeä, olet väärässä. Siitä tulee sellainen olo, että ei uskalla tehdä mitään kun pelkää tekevänsä taas virheitä. Nyt viimeisimpien uhkailujen jälkeen on kestänyt kauan ennen kuin työmotivaatio on palautunut normaaliksi. En ole itse asiassa varma, palaako se koskaan entiselle tasolle.

Vierailija
19/69 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä mussa kyrsii sua? 

Vierailija
20/69 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi