Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletan että mies petti

Vierailija
24.02.2023 |

Kuukausi sitten mies kävi työmatkallaan. Tää on niin klassinen tilanne, että itseäkin naurattaa että tilaisuus tekee varkaan.Olen 1 lapsen äiti ja raskaana. No jäi mulle kiinni siitä että oli vieraillut jonkun naisen luona hänen KOTONAAN kuukauden tuntemisen jälkeen. Ei kertonut mulle asiasta KUUKAUTEEN ja eikä varmasti ois muutenkaan kertonut kun ei kuulemma tarvi semmosia kertoa, mutta kaikki muut matkan yksityiskohdat muisti kertoa, mutta ei tätä. No miten jäi kiinni? Puhelimesta löytyi yhteiskuva selfie mutta olihan se viaton, mutta snäpistä löytyi joku naisen laittama osoite tallennettuna ja seuraavana tämä yhteiskuva. Puhelimesta löyty myös puhelinnumero ja puhelulokista tiivistä yhteydenpitoa tähän päivään saakka. Eiks ookki ihan selvät merkit ettei ole mistään kaveruudesta kysymys, niinkuin hän väittää. Pari sydäntä ja pusuhymiöitäkin vaihdeltu viimeksi. Menee mies roskiin. Mutta mulla ois tässä semmonen ässä että naisen numero on mulla hallussa niin tiedustelenko että pitääks mun mennä seksitautitesteihin vai mikä on homman nimi? Kun väittää kiven kovaan ettei olis mitään vakavaa ollu kun ruokailua ja tutustumista. 😂 mutta kuka menee ensitapaamisella toisen kotiin jos aikeet on täysin puhtaat. Ja kaikenpäälle mies sano mulle että jos otan yhteyttä naiseen ja tiedustelen niin on varma ero että pitäs luottaa naisen sanaan. Jokatapauksessa ero on päällimmäisenä jo koska luottamus meni koko salailusta

Kommentit (321)

Vierailija
121/321 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap kuulostaa harvinaisen tyhmältä. Ilman kunnon näyttöä "olettaa" miehen pettäneen. Sitten vielä väärä johtopäätös. Eli että pitää erota. Miksi pitää erota? Jos arki rullaa ja välit on ok miehen kanssa, niin miksi pitäisi erota vaikka miehellä olisi sivusuhde? Hanki sinäkin. Ja sitten noin huonolla näytöllä ei ole mitään saumaa tuomita toista pettäjäksi. "Oletan", voi ...vetti.

Ei eroamiseen mitään näyttöä vaadita. Pettäjät pitää jätttää samantien oman ja lasten hyvinvoinnin vuoksi.

Niin miksi? Ja miten voit julistaa toisen pettäjäksi ilman kunnon näyttöä?

Jokainen tekee omat ratkaisunsa

Vierailija
122/321 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kyllä taitaa nyt olla moro ja näkemiin ???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/321 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avoin suhde on tätä päivää.

Ei villii eläintä voi sulkea häkkiin.

Vierailija
124/321 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata tehdä lapsista erolapsia miehen tyhmyyden takia. Toinen nainen kokee sitäpaitsi voittaneensa, jos eroat.

Itse tekisin (ja tein) niin, että jatkoin (ja jatkan) avioliitossa, mutta otin itse myös sivusuhteen kun nuorin lapsi oli 2v. Ei mitä tahansa tarvi sietää 😀

Miten kukaan voittaa tuollaisen miehen kanssa? Ei voita ap, vaikka jäisi tuohon suhteeseen eikä voita se toinen nainenkaan. Molemmat ovat todennäköisesti luoneet miehestä kuvan, jota ei ole olemassakaan.

Itse nostaisin kytkintä, vaikka tilanne on todella ikävä ap:n ollessa vielä raskaanakin. En ottaisi yhteyttä toiseen naiseen. Eiköhän se miehen oikea luonne sillekin aikanaan selviä, jos ei sitä jo tiedä.

Kukaan ei todellakaan voita tuossa. Olen havainnoinut että aika usein toisen naisen matkaan tuollaisessa tilanteessa lähtenyt mies tulee jätetyksi viimeistään silloin kun uuden suhteen alkuhuuma loppuu ja todellinen luonne selviää tuolle salarakkaallekin. Silloin ollaankin todella hiljaa asiasta.

Vierailija
125/321 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Soita naiselle ja kysy asiasta. Toivottavasti hänellä on selkärankaa kertoa totuus.

Nuo kuvat ja viestit ei vielä todista valitettavasti mitään. Olisi ehkä kannattanut odottaa vielä ja katsella, kunnes asiasta on selvät todisteet niin ei tarvitsisi soitella.

Minulle nämä tapahtumqt riittäisivät osoitukseksi pettämisestä, raja on ylitetty ja luottamus mennyt, siihen ei tarvita virallista yhdyntåä.

Minkälainen on virallinen yhdyntä? Onko minulta mennyt jotain ohi? Lapsiakin on jo, mutta yhtään virallista yhdyntää en ole kokenut.

Sellaisia epävirallisia paljonkin.

Vierailija
126/321 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

näin kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata tehdä lapsista erolapsia miehen tyhmyyden takia. Toinen nainen kokee sitäpaitsi voittaneensa, jos eroat.

Itse tekisin (ja tein) niin, että jatkoin (ja jatkan) avioliitossa, mutta otin itse myös sivusuhteen kun nuorin lapsi oli 2v. Ei mitä tahansa tarvi sietää 😀

Miten kukaan voittaa tuollaisen miehen kanssa? Ei voita ap, vaikka jäisi tuohon suhteeseen eikä voita se toinen nainenkaan. Molemmat ovat todennäköisesti luoneet miehestä kuvan, jota ei ole olemassakaan.

Itse nostaisin kytkintä, vaikka tilanne on todella ikävä ap:n ollessa vielä raskaanakin. En ottaisi yhteyttä toiseen naiseen. Eiköhän se miehen oikea luonne sillekin aikanaan selviä, jos ei sitä jo tiedä.

Avioerolapsia on ihan liikaa. Koskaan aiemmin historiassa heitä ei ole ollut näin paljon. Tulee liian kalliiksi ja useissa erotapajksissa isä välttää kaiken vastuun jälkeläisistään, vaikka paperilla olisikin yhteishuoltajuus.

Mies laitetaan kantamaan tekojensa seuraukset siinä perheessä, ei päästetä pälkähästä eroamalla.

Ja sinun mielestä ilmeisesti tuollainen perhe-elämä on paras kasvuympäristö niille lapsille. Lapset tarvitsee perheen, jossa arvostetaan ja välitetään toisista. Kylmässä perheessä ei kasva tasapainoisia lapsia.

Vierailija
127/321 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet jotka pettävät raskaana

olevaa puolisoaan ovat halveksittavia tyyppejä. Tuollaisen pettäjän leima seuraa tuota tyyppiä läpi loppuelämän.

Näinpä. Tuo pettäjän leima vaikuttaa joissain tilanteissa työpaikan saantimahdollisuuksiin tai jos on yrittäjä niin tulot pienenevät kun muut eivät halua tehdä yhteistyötä tuollaisen epärehellisen kanssa. Siksi on hyvä että näistä asioista puhutaan mahdollisimman avoimesti että kaikki tietävät millainen hyypiö pettäjä on.

Vierailija
128/321 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulle tulisi mieleenkään miehenä laittaa pusuhymiöitä kenellekkään ilman syytä. Eli jos miehesi laittaa jollekkin naispuoliselle työkaverille pusuhymiöitä niin kyllä se tarkoittaa sitä, että jotain vispilänkauppaa siinä on menossa. 

Naiset saattaa käyttää herkemmin tuota pusuhymiötä keskenään mutta ei miehet.

Vierailija
129/321 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

näin kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Avioerolapsia on ihan liikaa. Koskaan aiemmin historiassa heitä ei ole ollut näin paljon. Tulee liian kalliiksi ja useissa erotapajksissa isä välttää kaiken vastuun jälkeläisistään, vaikka paperilla olisikin yhteishuoltajuus.

Mies laitetaan kantamaan tekojensa seuraukset siinä perheessä, ei päästetä pälkähästä eroamalla.

Ja sinun mielestä ilmeisesti tuollainen perhe-elämä on paras kasvuympäristö niille lapsille. Lapset tarvitsee perheen, jossa arvostetaan ja välitetään toisista. Kylmässä perheessä ei kasva tasapainoisia lapsia.

Kyllä, ydinperhe on aina paras kasvuympäristö lapselle.

Vuoroviikkoasuminen jatkuvasti vaihtuvissa uusperheissä ei sitä ole.

Vierailija
130/321 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avoin suhde on tätä päivää.

Ei villii eläintä voi sulkea häkkiin.

Mutta se ei ole tätä päivää, että toinen osapuoli ei tiedä, että kyseessä on avoinsuhde.

Tai ainakin niin se pitäisi mennä.

Vierailija
131/321 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Soita naiselle ja kysy asiasta. Toivottavasti hänellä on selkärankaa kertoa totuus.

Nuo kuvat ja viestit ei vielä todista valitettavasti mitään. Olisi ehkä kannattanut odottaa vielä ja katsella, kunnes asiasta on selvät todisteet niin ei tarvitsisi soitella.

Minulle nämä tapahtumqt riittäisivät osoitukseksi pettämisestä, raja on ylitetty ja luottamus mennyt, siihen ei tarvita virallista yhdyntåä.

Minkälainen on virallinen yhdyntä? Onko minulta mennyt jotain ohi? Lapsiakin on jo, mutta yhtään virallista yhdyntää en ole kokenut.

Onko se virallinen yhdyntä sellainen missä molemmat osapuolet on allekirjoittanut virallisen suostumuksen paperille jossa on suostumus yhdyntään?

Vierailija
132/321 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko se virallinen yhdyntä sellainen missä molemmat osapuolet on allekirjoittanut virallisen suostumuksen paperille jossa on suostumus yhdyntään?

Sit jos kesken yhdynnän päättääkin irtisanoa sopimuksen niin pitää allekirjoittaa uusi sopimus missä kieltäydytäänkin yhdynnästä? Pitääkö se esitäytetty lomake olla virallisen yhdynnän aikana valmiina vieressä?

Vierailija
133/321 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

näin kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

näin kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, ydinperhe on aina paras kasvuympäristö lapselle.

Vuoroviikkoasuminen jatkuvasti vaihtuvissa uusperheissä ei sitä ole.

Olen sitä mieltä että ihmiset nykyään eroavat liian helposti. Mutta pettäminen on asia milloin kyllä kannattaa aina erota ja lähteä.

Pettäjän kanssa suhteeseen jääminen on hyvinvointiriski. Pettäjän jättäminen taas on hyvinvointiteko niin itselle kun muullekin perheelle.

Vierailija
134/321 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eron jälkeen lapset pettäjälle ja jäät itse etävanhemmuuteen ja vietät iloista sinkkuelämää.

Vierailija
135/321 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eron jälkeen lapset pettäjälle ja jäät itse etävanhemmuuteen ja vietät iloista sinkkuelämää.

Harva pystyy tuohon. Varsinkaan jos vähänkin jää epäilys, että se pettäjä osapuoli ei sitten hoida sitä lastaan kunnolla. Ja tosielämässä aika yllättävän moni käyttää sitä lasta juuri tappelukorttina. Täälläkin joku jo ehdotti sitä.

Vierailija
136/321 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harva pystyy tuohon. Varsinkaan jos vähänkin jää epäilys, että se pettäjä osapuoli ei sitten hoida sitä lastaan kunnolla. Ja tosielämässä aika yllättävän moni käyttää sitä lasta juuri tappelukorttina. Täälläkin joku jo ehdotti sitä.

Pettäjämiehet ovat usein vastuuttomia ja täysin epäonnistuneita vanhempia eivätkä ole kykeneviä tukemaan lasten normaalia psyykkistä kehitystä.

Vierailija
137/321 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pettäjämiehet ovat usein vastuuttomia ja täysin epäonnistuneita vanhempia eivätkä ole kykeneviä tukemaan lasten normaalia psyykkistä kehitystä.

Mites sitten ne pettäjä naiset? Niitä on ihan yhtä paljon, kuin miehiä? 

Vierailija
138/321 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet jotka pettävät raskaana

olevaa puolisoaan ovat halveksittavia tyyppejä. Tuollaisen pettäjän leima seuraa tuota tyyppiä läpi loppuelämän.

Näinpä. Tuo pettäjän leima vaikuttaa joissain tilanteissa työpaikan saantimahdollisuuksiin tai jos on yrittäjä niin tulot pienenevät kun muut eivät halua tehdä yhteistyötä tuollaisen epärehellisen kanssa. Siksi on hyvä että näistä asioista puhutaan mahdollisimman avoimesti että kaikki tietävät millainen hyypiö pettäjä on.

Totta joka sana:

Palkkaisiko joku epärehellisyytensä osoittaneen ihmisen töihin verrattuna rehelliseksi tunnettuun ihmiseen?

Ostaisitko jotakin tai tekisitkö yhteistyötä epärehelliseksi tunnetun yrittäjän kanssa kun olisi mahdollisuus asioida rehellisen ihmisen kanssa?

Vierailija
139/321 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastuutonta ajattelua. Ei lapset ole pelinappuloita. 

Vierailija
140/321 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soitat naiselle ja kysyt mikä tilanne.

Kerrot että 1 lapsi on ja 1 on tulossa.

Vieläkö kiinnostaa?

Viisaan naisen kiinnostus loppuu kuin seinään.

Tässä on nyt se ongelma, että jos se on miehen tapa elää, niin niitä varahoitoja on jonossa. Eli lyhytaikainen hyöty kun se mies ei muutu miksikään.