Oletan että mies petti
Kuukausi sitten mies kävi työmatkallaan. Tää on niin klassinen tilanne, että itseäkin naurattaa että tilaisuus tekee varkaan.Olen 1 lapsen äiti ja raskaana. No jäi mulle kiinni siitä että oli vieraillut jonkun naisen luona hänen KOTONAAN kuukauden tuntemisen jälkeen. Ei kertonut mulle asiasta KUUKAUTEEN ja eikä varmasti ois muutenkaan kertonut kun ei kuulemma tarvi semmosia kertoa, mutta kaikki muut matkan yksityiskohdat muisti kertoa, mutta ei tätä. No miten jäi kiinni? Puhelimesta löytyi yhteiskuva selfie mutta olihan se viaton, mutta snäpistä löytyi joku naisen laittama osoite tallennettuna ja seuraavana tämä yhteiskuva. Puhelimesta löyty myös puhelinnumero ja puhelulokista tiivistä yhteydenpitoa tähän päivään saakka. Eiks ookki ihan selvät merkit ettei ole mistään kaveruudesta kysymys, niinkuin hän väittää. Pari sydäntä ja pusuhymiöitäkin vaihdeltu viimeksi. Menee mies roskiin. Mutta mulla ois tässä semmonen ässä että naisen numero on mulla hallussa niin tiedustelenko että pitääks mun mennä seksitautitesteihin vai mikä on homman nimi? Kun väittää kiven kovaan ettei olis mitään vakavaa ollu kun ruokailua ja tutustumista. 😂 mutta kuka menee ensitapaamisella toisen kotiin jos aikeet on täysin puhtaat. Ja kaikenpäälle mies sano mulle että jos otan yhteyttä naiseen ja tiedustelen niin on varma ero että pitäs luottaa naisen sanaan. Jokatapauksessa ero on päällimmäisenä jo koska luottamus meni koko salailusta
Pettääkö vaiko eikö petä, ap?