Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletan että mies petti

Vierailija
24.02.2023 |

Kuukausi sitten mies kävi työmatkallaan. Tää on niin klassinen tilanne, että itseäkin naurattaa että tilaisuus tekee varkaan.Olen 1 lapsen äiti ja raskaana. No jäi mulle kiinni siitä että oli vieraillut jonkun naisen luona hänen KOTONAAN kuukauden tuntemisen jälkeen. Ei kertonut mulle asiasta KUUKAUTEEN ja eikä varmasti ois muutenkaan kertonut kun ei kuulemma tarvi semmosia kertoa, mutta kaikki muut matkan yksityiskohdat muisti kertoa, mutta ei tätä. No miten jäi kiinni? Puhelimesta löytyi yhteiskuva selfie mutta olihan se viaton, mutta snäpistä löytyi joku naisen laittama osoite tallennettuna ja seuraavana tämä yhteiskuva. Puhelimesta löyty myös puhelinnumero ja puhelulokista tiivistä yhteydenpitoa tähän päivään saakka. Eiks ookki ihan selvät merkit ettei ole mistään kaveruudesta kysymys, niinkuin hän väittää. Pari sydäntä ja pusuhymiöitäkin vaihdeltu viimeksi. Menee mies roskiin. Mutta mulla ois tässä semmonen ässä että naisen numero on mulla hallussa niin tiedustelenko että pitääks mun mennä seksitautitesteihin vai mikä on homman nimi? Kun väittää kiven kovaan ettei olis mitään vakavaa ollu kun ruokailua ja tutustumista. 😂 mutta kuka menee ensitapaamisella toisen kotiin jos aikeet on täysin puhtaat. Ja kaikenpäälle mies sano mulle että jos otan yhteyttä naiseen ja tiedustelen niin on varma ero että pitäs luottaa naisen sanaan. Jokatapauksessa ero on päällimmäisenä jo koska luottamus meni koko salailusta

Kommentit (321)

Vierailija
101/321 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti aloittajaa hyväksyvästi kannustettu tässä ketjussa,mutta miten ois jos toisinpäin, mies ois kurkannu naisen puhelimen..

Veikkaan että mies ois julistettu narsistiksi,ja naisen pettäminen johtui siitä, ja oikeastaan miehen pitää  maksaa jotain korvauksia naiselle.

Vierailija
102/321 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äläpä muuta sano! Oksettaa ajatella millainen kusipää niin tekee että mahdollisesti pettää raskaana olevaa äitiä

Ap

Vierailija kirjoitti:

Yök. Jääkö sulle lapset? Voi itku.

Narsistin perussettiä. Myös tuo uhkailu, että jos otat naiseen yhteyttä niin ero on varma. Mies siis alkaa uhkailla sinua, hänelle raskaana olevaa vaimoa sen sijaan, että yrittäisi palauttaa rauhan perheeseen ja olla perheenpää ja mies ja isä. Täysi luuseri pelle. Keskenkasvuinen munanheiluttaja. 

Miten te naiset valitsette tuommoisia poikia? Ei siinä vieraissa käymisessä mitään mutta että uhkailee erolla. Ja miksei antaa käyttää puhelintaan? Vaimoni ei mun puhelimeen koske, enkä minäkään hänen. Miehet haluaa luonnostaan vaihtelua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/321 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata tehdä lapsista erolapsia miehen tyhmyyden takia. Toinen nainen kokee sitäpaitsi voittaneensa, jos eroat.

Itse tekisin (ja tein) niin, että jatkoin (ja jatkan) avioliitossa, mutta otin itse myös sivusuhteen kun nuorin lapsi oli 2v. Ei mitä tahansa tarvi sietää 😀

Vierailija
104/321 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata tehdä lapsista erolapsia miehen tyhmyyden takia. Toinen nainen kokee sitäpaitsi voittaneensa, jos eroat.

Itse tekisin (ja tein) niin, että jatkoin (ja jatkan) avioliitossa, mutta otin itse myös sivusuhteen kun nuorin lapsi oli 2v. Ei mitä tahansa tarvi sietää 😀

Mikä motiivina sivusuhteelle? Kosto vai halusit oikeasti toista miestä?

Vierailija
105/321 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä motiivina sivusuhteelle? Kosto vai halusit oikeasti toista miestä?

Koin että sopimusehdot olivat muuttuneet ja oikea mies tuli kohdalle.

Vierailija
106/321 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äläpä muuta sano! Oksettaa ajatella millainen kusipää niin tekee että mahdollisesti pettää raskaana olevaa äitiä

Ap

Vierailija kirjoitti:

Yök. Jääkö sulle lapset? Voi itku.

Narsistin perussettiä. Myös tuo uhkailu, että jos otat naiseen yhteyttä niin ero on varma. Mies siis alkaa uhkailla sinua, hänelle raskaana olevaa vaimoa sen sijaan, että yrittäisi palauttaa rauhan perheeseen ja olla perheenpää ja mies ja isä. Täysi luuseri pelle. Keskenkasvuinen munanheiluttaja. 

Miten te naiset valitsette tuommoisia poikia? Ei siinä vieraissa käymisessä mitään mutta että uhkailee erolla. Ja miksei antaa käyttää puhelintaan? Vaimoni ei mun puhelimeen koske, enkä minäkään hänen. Miehet haluaa luonnostaan vaihtelua.

Its genetics, man, genetics! (Hieman erään sotaelokuvan kohtausta mukaillen)

Kun ne kilttipojat ei kiinnosta naisia, siksi tällaista tapahtuu.

Vierailija
107/321 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitat naiselle ja kysyt mikä tilanne.

Kerrot että 1 lapsi on ja 1 on tulossa.

Vieläkö kiinnostaa?

Viisaan naisen kiinnostus loppuu kuin seinään.

Vierailija
108/321 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sulla tulee mitään oireita niin gynelle ja testeihin heti. Ainakin herpes voi olla vauvalle vaarallinen käsittääkseni. 

Eikö nykyään käytetä kondomia?

Vierailija
109/321 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu minulla. Asun Vaasan seudulla ja aviomies kävi paukuttamassa opiskelijatyttöä.

Te länsirannikon pervot olette sairaita. Todella sairaita 🤢

Tuo edellinen kuulosti Matiaksen touhulta.

Vierailija
110/321 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten kukaan voittaa tuollaisen miehen kanssa? Ei voita ap, vaikka jäisi tuohon suhteeseen eikä voita se toinen nainenkaan. Molemmat ovat todennäköisesti luoneet miehestä kuvan, jota ei ole olemassakaan.

Itse nostaisin kytkintä, vaikka tilanne on todella ikävä ap:n ollessa vielä raskaanakin. En ottaisi yhteyttä toiseen naiseen. Eiköhän se miehen oikea luonne sillekin aikanaan selviä, jos ei sitä jo tiedä.

Vierailija
111/321 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten kukaan voittaa tuollaisen miehen kanssa? Ei voita ap, vaikka jäisi tuohon suhteeseen eikä voita se toinen nainenkaan. Molemmat ovat todennäköisesti luoneet miehestä kuvan, jota ei ole olemassakaan.

Itse nostaisin kytkintä, vaikka tilanne on todella ikävä ap:n ollessa vielä raskaanakin. En ottaisi yhteyttä toiseen naiseen. Eiköhän se miehen oikea luonne sillekin aikanaan selviä, jos ei sitä jo tiedä.

Avioerolapsia on ihan liikaa. Koskaan aiemmin historiassa heitä ei ole ollut näin paljon. Tulee liian kalliiksi ja useissa erotapajksissa isä välttää kaiken vastuun jälkeläisistään, vaikka paperilla olisikin yhteishuoltajuus.

Mies laitetaan kantamaan tekojensa seuraukset siinä perheessä, ei päästetä pälkähästä eroamalla.

Vierailija
112/321 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei se mene kuin Italiaisessa Draama- komedia sarjassa, Isän Matteon tutkimuksia ohjelmassa , että mies meni vieraan naisen asuntoon " Vain työasioissa"

Ei mene siis Elävässä Elämässä noin kuin TV- ohjelmissa, ! Kyllä on toista Tosielämässä !

On kyllä siis , todellakin on muuta kun työasioita ..

Olen pahoillani.

Ei ole häneen ( mieheesi, lastesi isään) uskominen !.

On ikävä asia..

Vierailija
113/321 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kuulostaa harvinaisen tyhmältä. Ilman kunnon näyttöä "olettaa" miehen pettäneen. Sitten vielä väärä johtopäätös. Eli että pitää erota. Miksi pitää erota? Jos arki rullaa ja välit on ok miehen kanssa, niin miksi pitäisi erota vaikka miehellä olisi sivusuhde? Hanki sinäkin. Ja sitten noin huonolla näytöllä ei ole mitään saumaa tuomita toista pettäjäksi. "Oletan", voi ...vetti.

Vierailija
114/321 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap kuulostaa harvinaisen tyhmältä. Ilman kunnon näyttöä "olettaa" miehen pettäneen. Sitten vielä väärä johtopäätös. Eli että pitää erota. Miksi pitää erota? Jos arki rullaa ja välit on ok miehen kanssa, niin miksi pitäisi erota vaikka miehellä olisi sivusuhde? Hanki sinäkin. Ja sitten noin huonolla näytöllä ei ole mitään saumaa tuomita toista pettäjäksi. "Oletan", voi ...vetti.

Ei eroamiseen mitään näyttöä vaadita. Pettäjät pitää jätttää samantien oman ja lasten hyvinvoinnin vuoksi.

Vierailija
115/321 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa viikon äkkilähtö etelään, jätä muksut miehelle tai anopille ja puhelin kotiin. Niin se sun mieskin lähtee työmatkalle. Mutta sä et pysty samaan! Nuuski vaan jatkossakin miehesi vaatteita ja puhelinta.

Vierailija
116/321 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilaa viikon äkkilähtö etelään, jätä muksut miehelle tai anopille ja puhelin kotiin. Niin se sun mieskin lähtee työmatkalle. Mutta sä et pysty samaan! Nuuski vaan jatkossakin miehesi vaatteita ja puhelinta.

Mene Gambiaan saakka. Eiköhän miehesi sitten tajua mistä on kysymys.

Vierailija
117/321 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies joka uhkaa erolla, jos pso soittaa ko. naiselle, on joko jo valinnut puolensa ja todennäköisesti jo itse ottanut siihen naiseen yhteyttä ja kertonut tilanteen. Tai sitten on totta, mitä mies puhuu. Stressaava tilanne. Voimia!

Vierailija
118/321 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, miksi olla niin ehdoton? Ilmoita miehelle, että hänen paikkaansa on kyselty.

Hyvästä miehestä riittää jaettavaa kahdellekin, samoin hyvästä naisesta.

Anna miehelle vapaus mennä, tuskin enää sen jälkeen kiinnostaa , kun ei ole enää kielletty hedelmä.

Vierailija
119/321 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet jotka pettävät raskaana olevaa puolisoaan ovat halveksittavia tyyppejä. Tuollaisen pettäjän leima seuraa tuota tyyppiä läpi loppuelämän.

Vierailija
120/321 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei eroamiseen mitään näyttöä vaadita. Pettäjät pitää jätttää samantien oman ja lasten hyvinvoinnin vuoksi.

Niin miksi? Ja miten voit julistaa toisen pettäjäksi ilman kunnon näyttöä?