Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toisessa ketjussa töistä myöhästyjää puolustavat, niin teille varmaan sopii myös, että minä työantajana maksan palkan silloin kun huvittaa, jos silloinkaan. Kaikki voi mennä ja tulla mielensä mukaan, niinhän se maailma toimii, right?

Vierailija
24.02.2023 |

Saatte palkan, jos jaksan/muistan/viitsin/huvittaa maksaa se.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokaisessa paikassa missä ei ole estettä, pitäisi olla liukuva työaika. Ei todellakaan ole väliä tekeekö jonkun toimistohomman klo 8 vai klo 10. Sitten työskentelee iltapäivällä pidempään. On töitä, joissa sitä ei voi toteuttaa, mutta isossa osassa työpaikkoja sen voi toteuttaa.

Kyllä saattaa olla paljonkin väliä sillä, "milloin tekee jonkun toimistohomman", siihen saattaa olla muita kytketynä, esim joku odottaa että saat homman valmiiksi, jotta se saadaan eteenpäin ja seuraavalle toimijalle.

-Toisekseen tekeekö tossa sun mallissa sitten esimiehet 10 tuntista päivää, vai pitääkö teidäön lusmujen takia palkata lisää esimiehiä, mikä on tuloksesta pois?

PS MIKSI EI VOI VAIN MENNÄ AJOISSA TÖIHIN SOVITTUNA AIKANA?

-Mikä siinä on niin vaikeaa?

Miksi esimies tekisi 10-tuntista päivää tuossa? Miten minun työpäiväni alkamis- ja loppumisajankohtani liittyy esimiehen työpäivään? Ei mitenkään.

Olen esimies, ja ihmettelin samaa kuin sinä. Ehkä hän jostain syystä luulee, että töihin pitää esimiehen ja muun tiimin tulla aina samaan aikaan ja lähteä samaan aikaan. Ei se kyllä yleensä niin mene. Yksi aloittaa 7.18, toinen 9.05, kolmas 9.26. Yksi lähtee 14.02, toinen 15.55 ja kolmas 17.12. Yhteiset palaverit asia erikseen, mutta ei meillä kukaan tiedä mihin tarkkaan kellonaikaan toinen aloittaa tai lopettaa työt, jos edes suurin piirteinkään.

KETJUN AIHE ON MYÖHÄSTYMINEN TÖISTÄ, EI LIUKUVA TYÖAIKA.

-AIKA SELVÄÄ, JOS LUKEE ALOITUKSEN.

Mutta kun yksisarvisen pitää tulla itkemään "ei ainakaan MINUN töissä" jne, kun ei ole ketjun aihe, vaan myöhästyminen.

Lopetahan nyt alkon ottaminen, olet jo hulluuden puolella.

Vierailija
42/45 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parikytä vuotta on tullut oltua liukuvissa työajoissa, muutamissa ollut ohjeena että 9-15 oltais paikalla ja liukumat sit alusta tai lopusta.

Mitä siitä, jos sulla on noin?

-Ketjussa puhutaan töistä myöhästymisestä, ei sinun työpaikasta jossa on liukuva työaika.

Onko vaikeaa ymmärtää lukemaansa aloitusta?

PS on myös meitä yrittäjiä, joilla ei ole lainkaan työaikaa, trollaa nyt tälläkin, esim "MINUN töissä ei ole työaikaa"?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parikytä vuotta on tullut oltua liukuvissa työajoissa, muutamissa ollut ohjeena että 9-15 oltais paikalla ja liukumat sit alusta tai lopusta.

Mitä siitä, jos sulla on noin?

-Ketjussa puhutaan töistä myöhästymisestä, ei sinun työpaikasta jossa on liukuva työaika.

Onko vaikeaa ymmärtää lukemaansa aloitusta?

PS on myös meitä yrittäjiä, joilla ei ole lainkaan työaikaa, trollaa nyt tälläkin, esim "MINUN töissä ei ole työaikaa"?

Nyyh menikö yrittäjällä noin tunteisiin :D

Vierailija
44/45 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupan kassatyöntekijällä ei voi olla liukuva työaika. Vai mitenkä? Kauppa aukeaa kasilta ja työntekijä tulee kun tulee Niimpä niin.

Vierailija
45/45 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaupan kassatyöntekijällä ei voi olla liukuva työaika. Vai mitenkä? Kauppa aukeaa kasilta ja työntekijä tulee kun tulee Niimpä niin.

Minä taas ihmettelen sitä miten jokainen peruskoulun keskeyttänyt kirjoitustaidoton juntti on päätynyt kauppiaaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän