Toisessa ketjussa töistä myöhästyjää puolustavat, niin teille varmaan sopii myös, että minä työantajana maksan palkan silloin kun huvittaa, jos silloinkaan. Kaikki voi mennä ja tulla mielensä mukaan, niinhän se maailma toimii, right?
Saatte palkan, jos jaksan/muistan/viitsin/huvittaa maksaa se.
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Parikytä vuotta on tullut oltua liukuvissa työajoissa, muutamissa ollut ohjeena että 9-15 oltais paikalla ja liukumat sit alusta tai lopusta.
Mitä siitä, jos sulla on noin?
-Ketjussa puhutaan töistä myöhästymisestä, ei sinun työpaikasta jossa on liukuva työaika.
Onko vaikeaa ymmärtää lukemaansa aloitusta?
PS on myös meitä yrittäjiä, joilla ei ole lainkaan työaikaa, trollaa nyt tälläkin, esim "MINUN töissä ei ole työaikaa"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parikytä vuotta on tullut oltua liukuvissa työajoissa, muutamissa ollut ohjeena että 9-15 oltais paikalla ja liukumat sit alusta tai lopusta.
Mitä siitä, jos sulla on noin?
-Ketjussa puhutaan töistä myöhästymisestä, ei sinun työpaikasta jossa on liukuva työaika.
Onko vaikeaa ymmärtää lukemaansa aloitusta?
PS on myös meitä yrittäjiä, joilla ei ole lainkaan työaikaa, trollaa nyt tälläkin, esim "MINUN töissä ei ole työaikaa"?
Nyyh menikö yrittäjällä noin tunteisiin :D
Kaupan kassatyöntekijällä ei voi olla liukuva työaika. Vai mitenkä? Kauppa aukeaa kasilta ja työntekijä tulee kun tulee Niimpä niin.
Vierailija kirjoitti:
Kaupan kassatyöntekijällä ei voi olla liukuva työaika. Vai mitenkä? Kauppa aukeaa kasilta ja työntekijä tulee kun tulee Niimpä niin.
Minä taas ihmettelen sitä miten jokainen peruskoulun keskeyttänyt kirjoitustaidoton juntti on päätynyt kauppiaaksi.
Lopetahan nyt alkon ottaminen, olet jo hulluuden puolella.