Montako banaania ostat kaupasta kerralla yleensä?
Minua kiinnostaa, itse ostan aika paljon, mietin onko se outoa.
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksi pientä. Banaanit menee niin nopeasti huonoksi. Maksaa 0,43-0,58 euroa. Usein 0,53 e. Tänään banaanit oli melkein loppu, mikä tietenkin johtuu lakosta.
En tykkää hedelmästä ja vihanneksista Mutta pakotan itseni syömään niitä. Appelsiinit puristan mehuksi. Omena on liian rankka hampailleni. Mandariinit ja satsumat ok.
Minullekin on omena kynnyskysymys, mutta pilkon sen hedelmäveitsellä pieniksi paloiksi ja onnistuu syöminen.
Jk. hommatkaa kiskot te, jotka narskuttelette hampaitanne.
Mä haluaisin purentakiskot mutta julkisella puolella ei meinaa millään saada. En kyllä täysin tajua miten huonot hampaat vaikuttaa kiskoihin🤔 Narskuttelun takia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän helvataa taas?! :-D Iso osa asiallisista aloituksista poistetaan täältä, mutta tällaiset syvälliset banaaniketjut jätetään nostamaan palstan tasoa...
No mikä nyt on syvällistä. Mä voisin kirjoittaa viiltävän syvällisen romaanin/ruokaoppaan banaaneista ja viljelystä. Syömisestä yleensä. Myös muut hedelmät ja ruuat pääsisivät romaaniini. Banaani on yhtä arvokas asia kuin mikä muu asia tässä maailmassa.
No onhan se nyt oikeasti idioottimaista, että täältä poistellaan keskustelut uutisjutuista, yhteiskunnallisista ilmiöistä, politiikasta jne, vaikka pitäis olla "aihe vapaa", mutta sitten oikeasti saa kirjoittaa vaan banaaneista.
Banaani on arvokas asia
MIksi joku alapeukuttaa näitäkin vastauksia 😂
Vierailija kirjoitti:
Paljonko ap sinä ostat?
10-12 ostan
Ap
No onhan se nyt oikeasti idioottimaista, että täältä poistellaan keskustelut uutisjutuista, yhteiskunnallisista ilmiöistä, politiikasta jne, vaikka pitäis olla "aihe vapaa", mutta sitten oikeasti saa kirjoittaa vaan banaaneista.