Kuunnellaanko teidän päiväkodeissa Lordia??? :(
Minusta ihan kamalaa ku 4,5v tulee hoidosta ja hokee että taas oli lordia päiväkodissa... Miettikää, kuuluuko oikeasti se hirviö sinne pienten päiväkotiin jo ennen kouluikää jne? Eikö lapset saa olla lapsia ja kasvaa päiväkodissa ilman rokkia tai siis heviä??? Olen kyllä ollu kauhuissani... Ja asian otinkin puheeksi siellä...
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä siis. Päällähän saa olla mitä vaan mutta tarkennukseksi että mun poika on siellä kuntoutuksellisista syistä ja en millään käsitä että tuo lordi riiviö olis kasvatusta, tarpeellista varsinkaan. Todella tarkkaan on mietitty pojalle tärkeät jutut ja ihmettelen senkin takia suuresti että tämäkö on käsitys ammati ihmisellä käsitys adhd pojan kuntoutuksesta? Ja vaikka ei olisikaan kuntoutus juttu niin silti juttu on tosi outo. Ap
1. Siinä ryhmässä on muitakin lapsia. Jos kaikki ei mene sun pojan tarpeiden mukaan, niin voi voi. Hoida itse poikasi, jos hoito ei kelpaa. Usko pois, henkilökunta ja muut lapset olisivat kiitollisia tästä.
2. Miten Lordin musiikki haittaa pojan kuntoutusta?
3. Onko Lordi ongelma pojalle vai aloittajalle?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole lasten musiikkia. Jos on yhtään heviä /rokkia /muuta huonoa musiikkia ja hirviöitä niin EI.
Mikä on lasten musiikkia? Mikä on riittävän hyvää musiikkia? Meillä lapset ovat sujuvasti kuunnelleet heavyä alusta asti, ja nyt 8-vuotias paukuttaa jo ihan kivasti rumpuja ja 6-vuotias haaveilee sähkökitarasta, kun akustinen on ihan liian nössö peli.
Ei se raskaampi musiikki lapselle pahaa tee.
Kuuntelevat ja se on mielestäni sinällään ihan ok. Ei kaiken kuunnellun musiikin tarvitse olla lasten musiikkia. Kyseenalaistan kuitenkin, kun meidän päiväkodissa oli kuunneltu apulannan anna mulle piiskaa. Se meni jo vähän yli.
Vierailija kirjoitti:
Jordyä meillä kuunnellaan.
Dur dur d'être bébé?
Olin 6-vuotias kun Lordi voitti euroviisut. Tykkäsin kappaleesta, vaikka en edes ymmärtänyt mitä siinä laulettiin. Kenelläkään ei ollut mitään valitettavaa asiasta.
Ajatus lasten musiikista on sekoittanut teidän päät. Mitä on lasten musiikki? Avatkaa lastenne maailma ja antakaa kuunnella erilaisia musiikkeja. Klassista ja rokkia ja antakaa päättää itse mistä tykkää!
Ainoastaan misogyninen nykyräppi on sellaista mikä ei sovi kenellekkään, älkää antako kuunnella.
Meidän poika oli kolmenvanha v. 2006 ja totesi, että hirviösedät laulaa.
Jordyä meillä kuunnellaan.