Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaimoni ei halua mennä töihin, koska on kotiäiti.

Vierailija
21.11.2006 |

Kotonakaan ei tee mitään Lapsi on 6-vuotias. Rahaa kyllä osaa kuluttaa. Miten huomautan vaimolleni tästä? Rahat kyllä riittäisivät, mutta vaimo haluaa tehdä shoppailureissuja lähes viikottain virkistysmielessä.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuitenkin yrittänyt olla asiallinen. Pitää varmaan ottaa tiukempi ote.

Vierailija
22/32 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai no kyllä hän pyykkää. Lapsi kyllä on esikoulussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimittäin oman mieheni mielestäkään minä en tee mitään kotona, vaikka teen joka päivä ruoat, pesen pyykkejä noin joka toinen päivä, viikkaan ne hänelle nenän eteen vaatehuoneeseen, hoidan lapset, kuuntelen kiukuttelut ja setvin välit, raahaan lapset mukanani joka paikkaan koska vapaa-aikaa ihan itseleni ei juuri ole.

Silti mieheni vaan nipottaa että minä en ole mitään, (koska hän tekee itse raskasta ja ruumiillista työtä).

Vierailija
24/32 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitsi minä teen kaiken, käyn kaupat, teen ruoat, siivoan, ulkoilutan, leikin ja askartelen jne. Olen kotihoidontuella kylläkin, mutta hei vaimosi ei saa enää tukea kotona oloon kunnalta mutta ei kyllä näköjään ansaitse sitä kyllä mieheltäkään!

Vaimo töihin, opiskelemaan tai sitten kotoan tekemään hommat!

Vierailija
25/32 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän minä hoidan ne n. 80 prosenttisesti. Sitäpaitsi lapsemme (ainoa) on jo 6-vuotias, joten osa-aikatöitä hän ainakin voisi ehtiä.

Vierailija
26/32 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän kyllä ehtisi tehdä kaiken, vai mihin ihmeeseen kuluttaa aikansa, ei ainakaan lapsenhoitoon?

Vierailija
27/32 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että vaimosi on vain tottunut liian helppoon elämään. Tottakai hänenkin täytyy hoitaa oma osansa kotona, jos sinä kerran käyt töissä. Ota tiukempi keskustelu aiheesta.

Vierailija
28/32 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiallisesti kiitos!

Vierailija
29/32 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt minun täytyy lähteä töihin. Tienaamaan shoppailurahaa. ;)

Vierailija
30/32 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pidempään poissa, sen vaikeampi mennä töihin. Häneen on iskenyt rehellinen lorvikatarri

Vierailija
31/32 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti asiaa vaimosi kannalta. Hän on ollut kotona ainakin 6 vuotta. Ei koulutusta. Itsetunto siinä rapisee keneltä tahansa, ei edes uskalla hakea töitä.

Itse olin kotona lasten kanssa 3v muutimme sinä aikana paikkakuntaa ja vanhaan työhön ei ollut paluuta. Uudelta paikkakunnalta ei löytynyt koulutusta vastaavaa työtä ja saman alan huonommin palkattuihin en päässyt aina oli vastaus, et sinä meillä kauan viihdy. Kun siivojaksikin pääsi naapurin juoppo akka ennen minua olin aika maassa. Siinä vaiheessa onnekseni työkkäri laittoi minut kurssille, joka antoi niin paljon itsetuntoa että hain " oikeaan" kouluun. Työkkärin kurssi kyllä oli ihan pyllystä, mutta siellä huomasin, että samassa tilanteessa on muitakin enkä ole ihan yhteiskunnan hylkiö. Nyt olen saanut vakituisen työpaikan ja onneksi myös alalta, jolla viihdyn paljon paremmin kuin entisessä työssäni koskaan.

Miehen huomauttelut työn hausta saivat minut epätoivon ja raivonpartaalle, että koita valita sanasi todella huolella. TSEMPPIÄ teille molemmille.

Vierailija
32/32 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilanne ole hiukan vinsahtanut? Jos haluat olla kotona, mikä sinänsä on ihan arvokasta lapsesi kannalta, niin eikö kuitenkin olisi kohtuullista tehdä edes ne kotityöt?