Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Valitetaan asioista, joille ei voi mitään

Vierailija
23.02.2023 |

Olisiko kerrankin lupa marista asioista, jotka ketuttaa, mutta joille ei voi mitään?

Voin aloittaa: seinänaapurin taapero saa noin seitsemät raivarit päivässä ja huutaa niin kovaa, että edes vastamelukuulokkeet ei blokkaa sitä. Minä teen etätöitä, pitkiä etätapaamisia asiakkaiden kanssa, ja intensiivistä keskittymistä vaativia töitä. Toimistolle en voi mennä, ja vanhemmille valittaminen ei auta (takuulla kärsivät itse enemmän, ja jos olisi tapa hiljentää lapsi inhimillisesti, he tekisivät sen).

Eniten ketuttaa kuunnella, kun perheen äiti yhtyy siihen huutokuoroon. Vielä useammin karjuu vanhemmalle lapselle, josta itsestään harvemmin kuuluu pihaustakaan.

Moniääninen huutokonsertti toistuu usein myös öisin.

Mikä teitä tänään ketuttaa?

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin halunnu herätä jo 07,mut sammutin herätyskellon ja heräsin 08. Ei sille voi mitään.

Vierailija
2/47 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa häätö tuollaisille mölyapinoille. Kirjallinen valitus isännöitsijälle ja taloyhtiön hallitukselle tiedoksi joka ikinen kerta. Käynti ovella ja suullinen valitus joka kerta. Tätä toistat systemaattisesti kunnes apinat häipyvät. Ei kenenkään tarvitse tuollaista sietää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on skitsofrenia, joka oireilee monin eri tavoin. En voi sille mitään.

Vierailija
4/47 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen talvi on synkkää, harmaata ja kylmää paskaa.

Vierailija
5/47 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yle ajaa alas kaiken laadukkaan tuotannon, ja korvaa höyryävällä aivottomalla sonnalla.

Vierailija
6/47 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muualla maailmassa lakia voi muuttaa mutta suomessa ei. Pyhä huonosti toimiva huumepolitiikka.

Vierailija
7/47 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli kymmenen vuoden vatvomisen jälkeen opin vihdoin jäämään pois töistä jos olen sairaana. Nyt pitäisi olla iloinen kun olen tänään kotona, mutta masentaa vain plus olo on ihan karsea.

Olen työssä joka imee kaikki mehut ja kriisiyttää parisuhdetta. Haen vimmatusti uusia töitä, mutta ei tärppää ja ihan toivoton olo kun asialle ei voi mitään.

Ahdistaa korkojen nousu ja ruoan hinnat. Alkaa elämä tuntumaan hyvin tukalalta. Äitini on alkoholisti ja sitä on vaikea hyväksyä. Koen ettei ole enää pitkä matka siihen kun koko korttitalo romahtaa.

Vierailija
8/47 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hommaa häätö tuollaisille mölyapinoille. Kirjallinen valitus isännöitsijälle ja taloyhtiön hallitukselle tiedoksi joka ikinen kerta. Käynti ovella ja suullinen valitus joka kerta. Tätä toistat systemaattisesti kunnes apinat häipyvät. Ei kenenkään tarvitse tuollaista sietää.

Kolmen lapsen tätinä tiedän, ettei tempperamenttisen puoltoistaveen raivareille voi kukaan yhtään mitään. Isommat lapset on eri asia. Tuosta äidin huutamisesta voisi toki sanoa. Ap

Vierailija
9/47 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuden matkailuautomme toimitusaika venyy kesäkuulle.

Vierailija
10/47 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihdoinkin ketju minulle!

Haluan talven jo olevan ohi. Tuntuu, ettei tämä kurjuus lopu koskaan! Viime talvena oli sama juttu, talvi vaan jatkui ja jatkui ja jatkui... Kevätkin saisi mennä suht nopeasti, tai ainakin se loskakuramasennus-vaihe joka on siinä maalis-huhtikuun paikkeilla. Eli toukokuuta odottelen kuin kuuta nousevaa.

Vierailija
11/47 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kolmen lapsen tätinä tiedän, ettei tempperamenttisen puoltoistaveen raivareille voi kukaan yhtään mitään. Isommat lapset on eri asia. Tuosta äidin huutamisesta voisi toki sanoa. Ap

Huostaanotto tai laitokseen sulkeminen ovat ainoita vaihtoehtoja, jos lapsi saa raivareita päivittäin. On helppo ymmärtää mikä on ongelmien juurisyy, jos äitikin huutaa.

Vierailija
12/47 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtaan kerta toisensa jälkeen työpaikoissa vähintäänkin paskaa kohtelua jo ennen, kuin edes ehdin varsinaisesti aloittaa työssä ja ylipäänsä helvetillisen mulkkua käytöstä.

Vierailija
13/47 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdesta sijoitusasunnostamme on sanoutunut vuokralainen irti tässä kuussa, ja uudet pääsevät muuttamaan vasta toukokuussa..

Vierailija
14/47 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkin talvi tuntuu kestävän ikuisuuden. Nyt olen osunut tämän talvi-maratonin 30km seinään, kun kaikki paukut on käytetty, mutta maaliin on vielä pitkä aika. Mä vihaan toppavaatteisiin pukeutumista. Mä vihaan kuravaatteiden pukemista toppisten päälle ja päiväkotiin hukkuvia lukuisia hanskoja ja villasukkia. Mä vihaan talvikuivaa ihoa ja sähköistyviä hiuksia. Mä vihaan jatkuvaa nuhaa ja väsymystä. Mä vihaan tätä.

Vierailija
15/47 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää ihmiset, jotka valittaa -toistuvasti- asioista, joille ei voi mitään.

Se Maanantai tulee joka viikko, kuten myös talvi ja syksy joka vuosi.

Vierailija
16/47 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex on huolimaton ja vastuuton typerys, jolle pitää kaikki vääntää ratakiskosta. Siltikään ei tajua ja vaan vittuilee takaisin. Pakko olla tekemisissä lasten takia.

Vierailija
17/47 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös talvi😫.

Kylmyys, lunta jota tuli TAAS lisää.

Yksi päivä oli pakko käydä kaupassa, kävellen.

Lumi satoi vaatteille ja se, mitä vihaan eniten; Naamalle, jolle sulaa vedeksi.

Yksi maailman inhottavimmista tunteista!

Vaikka huivia vetää siihen eteen, pakkohan sen jostain raosta on tunkea...

Iljettävää🥶

Kun pääsee kotiin, vaatteet märkinä ja vettä lattialla yms.

Juu, ei ole autoa.

Näinä hetkinä pitäis olla.

Vierailija
18/47 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomen talvi on synkkää, harmaata ja kylmää paskaa.

Viimeksi eilen ainakin täällä etelässä oli todella kaunis aurinkoinen lähes tuuleton talvipäivä ja pirteä pikkupakkanen. Tänään hieman vähemmän pakkasta, enemmän tuulta ja hieman lunta, ihan valkeaa, valoisaa ja kohtuullisen ookoo sää.

Jos sinusta kaikki on aina "ulostetta" ja "synkkää", eiköhän vika liene siellä korvien välissä.

Vierailija
19/47 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muualla maailmassa lakia voi muuttaa mutta suomessa ei. Pyhä huonosti toimiva huumepolitiikka.

Kun ei käytä huumeita, ei tarvitse inistä vuodesta toiseen huumepolitiikasta. Oma vika.

Vierailija
20/47 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ärsyttää ihmiset, jotka valittaa -toistuvasti- asioista, joille ei voi mitään.

Se Maanantai tulee joka viikko, kuten myös talvi ja syksy joka vuosi.

Ihmiset, jotka tällä tavalla nostavat itsensä yläpuolelle.

"Minä olen pyhimys, minä en KOSKAAN valita...".

Ja vielä tulevat kertomaan sen tällaiseen ketjuun.