Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletteko saaneet jossain järkyttävän surkeaa asiakaspalvelua? Tästä oli joskus pitkä ketju mutta vissiin poistunut, tehdäänkö uusi

Vierailija
23.02.2023 |

Aloitan: Nissenillä ei uskottu että uudet lasit särkevät päätä. Vihjattiin että pitäisi mennä psykiatrille.

Kommentit (154)

Vierailija
1/154 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravintola Huviretkessä minulle tarjottiin uudelleen lämmitettyä pestopastaa. Tarjoilija ei olisi millään hyvittänyt tätä, vaan väitti kiven kovaa että tällainen on ihan normaalia.

Jokainen eilisen pestopastan jämiä lämmittänyt tietää millaiseksi se menee mikrossa. Ja tästä olisi pitänyt maksaa.

Vierailija
2/154 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvilassa maksamani latte ei koskaan tullut  ja myyjä meni piiloon takahuoneeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/154 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kahvilassa maksamani latte ei koskaan tullut  ja myyjä meni piiloon takahuoneeseen.

Ehkä myyjällä oli hyvä syy esim. vatsa tuli kipeäksi.

Vierailija
4/154 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaasan hemtex-myymälä. Astuu sisälle liikkeeseen niin joka 2 m välein myyjä kyselemässä kuinka voi auttaa? Vaikka sanoo kiitos, katselen vain niin seuraava tulee kysymään. Se katselu oikeasti jää siihen kun tulee se fiilis että joku seuraa ihan jatkuvasti. Miten voi pyytää apua jos en oikeasti etsi mitään? Tämä tietysti tarkoitettu hyvänä palveluna, mennyt vaan vähän vikaan kun nykyään siellä ei tule käytyä juuri siksi. 

Vierailija
5/154 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein joka paikassa asiakaspalvelu on järkyttävän surkeaa, mutta erityisen traumaattista se on TE-toimistossa, Kelassa ja sossussa. Omat pahimmat kokemukseni ovat näistä ja kaikkein pahimpana juurikin TE-toimisto ja toisena Kela.

Vierailija
6/154 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuontitukku Joensuu. Tilasin työn puolesta materiaalia. Kun vahvistetusta tilauspäivästä oli kulunut kaksi vikkoa tiedustelin toimituksen ajankohtaa. Ei vastausta. Tiedustelin viikon päästä uudelleen, vastaus epämääräinen 'valmistajalla on ruuhkaa'. Parin viikon päästä toimituksella alkoi olla jo kiire ja kerroin tämän kysyessäni mikä toimituksen tilanne on. Sain vastaukseksi kehoituksen tilata kamppeeni jostain muualta jos heidän palvelu ei kelpaa.

Sinä 20 vuotena kun olen vastaavissa tehtävissä työskennellyt, ei ole yksikään tavarantoimittaja käyttäytynyt yhtä ala-arvoisesti. Vieläkin ihan kysymysmerkkinä, että mikähän se niin kiukutti siinä kun asiakas tavallisen neutraaliin sävyyn tiedustelee viivästyneen toimituksen perään.

Vierailija
7/154 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivätköhän suurin osa ongelmaa ole nykyään erittäin huonosti käyttäytyvät asiakkaat jotka kohtelevat henkilökuntaa eri paikoissa kuin nämä olisivat orjia ja alinta mahdollista kastia ja että henkilökunnalle voi tehdä mitä vain ja sanoa mitä vain ei ole mitään rajaa missään... "minä minä minä" olen maailman tärkein te ette ole yhtään mitään - periaate asiakkaalla...

Vierailija
8/154 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivätköhän suurin osa ongelmaa ole nykyään erittäin huonosti käyttäytyvät asiakkaat jotka kohtelevat henkilökuntaa eri paikoissa kuin nämä olisivat orjia ja alinta mahdollista kastia ja että henkilökunnalle voi tehdä mitä vain ja sanoa mitä vain ei ole mitään rajaa missään... "minä minä minä" olen maailman tärkein te ette ole yhtään mitään - periaate asiakkaalla...

Ai niinkuin tuo joka kehtasi haluta kahvin ja myyjätär meni piiloon taukohuoneeseen? 

Vierailija
9/154 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu

Helsingin Old Irish Pub

Vierailija
10/154 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingin Old Irish Pub

ei myy homoseksuaaleille

kuten Tynkkyselle

Vierailija
11/154 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai niinkuin tuo joka kehtasi haluta kahvin ja myyjätär meni piiloon taukohuoneeseen? 

Ruokapaikassa töissä olevana ihmetyttää tämä ajatus siitä että takahuoneeseen mennään "piiloon". Siellä takahuoneessa on usein aika paljon pakollisia työtehtäviä odottamassa.

Vierailija
12/154 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kela. Käyntiaikaa ei voi sopia verkossa eikä puheluun vastata. Paikanpäällä on mahdotonta.

Vierailija
13/154 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi nyt jo lopettanut kirppis. Koetin saada vaunut mahtumaan sisään ovesta ja myyjä tuli karjumaan "Lopeta!Rikot koko oven!" Olisi pitänyt jättää vaunut ulos.  Poistuin ja pari kuukautta myöhemmin koko paikka oli suljettu. Ei ihme, jos puhui noin kauniisti kaikille asiakkaille..

Vierailija
14/154 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomenlinna parikymmentä vuotta sitten ravintola jonka partasuu tarjoilija suhtautui minuun avoimen aggressiivisesti. Mikä oli syy. Kuulema tapahtunut muillekin.

Vierailija
15/154 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joensuussa ravintolassa tilasin pastaa. Kerroin tarjoilijalle, että pasta ei ole tarpeeksi kypsää. Ei ollut al dente, vaan raakaa. Tarjoilija vaan pyöritteli silmiään.

Muutenkin tuntuu, että ravintoloissa ei asiakas voi antaa ns kielteistä palautetta, pelkästään vaan kiittää ja jehua, kun tarjoilijat suuttuu. Ei tapahdu usein, mutta kyllä mielestäni pitäisi saada antaa myös kritiikkiä, jos siihen on aihetta.

Vierailija
16/154 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gigantti. Ostin läppäriä. Myyjä kysyi haluanko jonkin ylimääräisen vakuutuksen. En! Haluanko mcafeen virustorjunnan? En! No ei laiteta sitten. Kassalla olivat kuitenkin laskuttamassa niistä.

Vierailija
17/154 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä pahin on ollut kun olen joutunut hakemaan tk:sta saikkua (juu ei ollut vaihtoehtoa, sinne oli pakko mennä päivystystä, tosin ei superkiireistä sellaista ruuhkauttamaan) ja se hoitaja oli tyyliin ihmishirviö. Ongelma siis krooninen kipu josta oli vaikea jakso ja totaaliunettomuus.

"Sä et näytä kyllä kovin kipeeltä"

"Miksi et syö niitä lääkkeitäsi sitten?!?" Kun lääkitykset lopetettu toimimattomana. Olin kivusta ja uupumuksesta vähän oudossa tilassa ja kommunikoin ehkä vähän epäselvästi mutta mielestäni ihan ymmärrettävästi kuitenkin. Ehkä se piti mua jonain hupisaikuttelijana sitten, käytös oli yleisesti ottaen ihan äärimmäisen ilkeää ja tylyä. Oli kyllä hirveä kokemus kun muutenkin olo sellainen että järki lähtee.

Vierailija
18/154 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rosso. Tilasin gluteenittoman pitsan ja yhden haukun jälkeen tajusin ettei täm kyllä ole gluteeniton. Tämän jälkeen odotin tunnin oikeaa pitsaa.

Nissen. Myyjä vähätteli ja virnuili kun sanoin että silmälasit painaa korvan takaa niin että kipu säteilee otsaan. Väänsi kuitenkin mielikseni sankoja vähän ja kipu loppui heti (itse en uskaltanut alkaa väännellä).

Vierailija
19/154 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akseli kirppis, espoo. Hyvin suosittu viikonloppuisin ja aina kassalle älyttömät jonot. Pahimmillaan kymmeniä metrejä ja paikalla yksi myyjä. Toinenkin myyjä oli paikalla, mutta hänellä oli juuri silloin lakisääteinen tauko. Tästä mainittuani kettuiltiin, että ai että pitäisikö lakisääteiset tauotkin perua? En tarkoittanut sitä, mutta ehkä sitä taukoa voisi ruuhkahuippuna vähän siirtää...

Vierailija
20/154 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatoin kaveria pienelle yksityiselle klinikalle. Kyseessä oli ihan pikainen vajaan tunnin juttu, joten jäin odotustilaan istuskelemaan. Hoitaja sanoi että istuskele vaan siinä, ota kahvia ja lue vaikka lehteä.

Jonkin ajan päästä odotustilan vastaanottokoppiin tuli joku toinen hoitaja hääräilemään ja hetken päästä hän tuli kyselemään että mitä teen täällä, ei täällä saa vaan oleskella. Yritin selittää että olen kaverin kyytinä ja odotan häntä, mutta hoitaja hätisteli pois. "Ei tässä saa olla".

Odottelin sitten läheisessä kahvilassa. Tapaus oli outo ja jäi huono kuva paikasta. En tiedä onko paikalla sitten ollut ongelmia sen kanssa että ihmiset tulee vaan "hengaamaan" odotusaulaan, mutta tuokin tila oli muutaman oven takana rakennuksen yläkerrassa, ei mikään lattiatason vilkkaan kadun vieressä oleva tila.