Tapaus Patricia Ström Chanelin liikkeessä
Kertokaahan tarinan nähneet mitä se per seili siellä?
Kommentit (24)
Jaa-a kylläpä multa on mennyt Chanelin alennustila ihan ohi. Meinaan tietyssä segmentissä, johon mm. kyseinen lafka kuuluu, jokainen merkkiä kantava on tavallaan brand ambassador, on tärkeää että tuotteita nähdään oikeiden, tai oikeanlaisten ihmisten päällä. Sama toimii sitten päinvastoin ja toisinpäin.
Ei se haute couture kovinkaan suurta osaa yhtiön tuloksesta tee, suoraan, mutta sen houkuttelevuus tietyissä piireissä saa tavikset haluamaan ja ostamaan yksittäisiä hyväkatteisia tuotteita kuten asusteita sekä kosmetiikkaa.
Jos Chanel ei vaadi tietynlaista asiallista käytöstä esimerkiksi omassa lippulaivamyymälässään se voi kostautua menettämällä arvokkaita asiakkaita, toisaalta jos Chanel karsii palveluistaan, esimerkiksi tuosta shampanjalasillisesta välttääkseen häiriökäyttäytymistä, se myös voi ajaa niitä toivottuja asiakkaita sinne mistä edelleen saa täyden palvelun, ja vieläpä ilman kaakattavia ja huutokiroilevia kanssa-asiakkaita.
Viiskymppinen vetoa että joku sober-curios-wellness kuvio on tilalla tässä parin vuoden sisään, ehkäpä ei tekisi edes huonoa osalle asiakkaista.
Onko nää niitä, jotka elvistelee sillä että heiiii, mun käsilaukku on aito, mun merkkivaatteet on aidot, mutta eivät hoksaa, että ukkonäkönsä ei ole aito.
Epäaidot huulet, ripset, kynnet, rinnat, hiukset etc.
Siis kaikenhan pitäs lähtee itsestä. Olla itse aito ja elvistellä sitten. Nolous ja kyynel näille rihkamaulkonäköihmisille. Ps. Mitä muuta akryylikynnet, muoviripset yms on kuin muovirihkamaa?
Muttakuu jengi haluu olla ku PatricCia