Rikas, syötkö joka päivä kallista ja hienostunutta ruokaa?
Vai kelpaako makaroonilaatikkokin silloin tällöin?
Kommentit (28)
Emme syö lihaa, joten makaronilaatikko on pois laskuista, kasvisruoka sinänsä taas yleensä edullisempaa kuin liharuoka. Käytämme paljon luomutuotteita, osa näistä tulee omalta kasvimaalta. Marjoja päivittäin mikä nostaa ruokalaskun hintaa varmaan eniten ja kokataan myös eksoottisempia ruokia joihin ainekset täytyy tilata erikoiskaupasta. Tykkäämme syödä myös ulkona paljon. Ulkomailla käydessä syödään paljon edullista katuruokaa, Suomessa valitettavasti ei oikein ole tällaista kulttuuria. Ruokaviineihin uppoaa myös rahaa toki tämä ei ole päivittäistä touhua.
Olemme hyvätuloisia, ei sentään rikkaita mutta syömme ihan tavallista ruokaa. Itsetehtyä.
Ravintoloissa käydään vain ulkomailla ollessa.
Syön sitä mitä punalaputettuna sattuu löytymään, jää enemmän rahaa sijoituksiin
Nuudelikeittoakin välillä. Mutta toki pimppaan ne keitetyllä kananmunalla, paahdetuilla pähkinöillä, iduilla, tomaatinlohkoilla ja itse tehdyllä pähkinä-lime-kastikkeella.
Vierailija kirjoitti:
Joo
Olen syönyt nyt blinrjä 2 pv kun viikonloppuna tein niitä liikaaOn kuule Lohta ja mätiä ja poroa ollut lounaaksi
Mä niin haluaisin syödä poroa mutta se on ihan naurettavan kallista, ainakin täällä etelässä.
Syön tavallista ruokaa ja tykkään nuukailla.
Syön sellaista ruokaa mistä pidän. Ihan sama paljonko se maksaa, tai onko se jonkun mielestä hienostunutta.
Naisystäväni on vähävarainen, joten yhdessä syömme aina nistaria tms.