Rikas, syötkö joka päivä kallista ja hienostunutta ruokaa?
Vai kelpaako makaroonilaatikkokin silloin tällöin?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat rikkaalla?
Se tarkoittaa varakasta eli ihmistä, jolla on paljon rahaa ja/tai muuta omaisuutta.
Olen aika lailla luopunut makaroonien syömisestä. Syön perunaa, kanaa, riisiä, salaattia, uunimakkaraa, itse kalastamiani kaloja, kaiser salaattia syö, omenia, banaania, kinkkukiusausta, Silakoita syön, Leipää syön myös. Perusruokaa syön.
Syön mielestäni tavallista ruokaa.
Syön melkein joka päivä ulkona, joten makaronilaatikko ja hernekeitto ei kuulu ruokavaliooni. Mutta ei se aina kallista tai hienostunutta tarvitse olla.
Olen kai varakas joidenkin mielestä. Olen syönyt kerran elämässäni kallista ja hienostunutta ruokaa.
Kimi Räikkösenkin lempiruoka on arkinen ja niin suomalainen makaronilaatikko.
Kyllä syömme makaronilaatikkoakin, mutta usein erikoisempia ruokia ravintolasta ja Herkun tiskistä. Ruokaan kuluu verraten paljon rahaa.
En mielestäni ole rikas mutta koska ihmiset jotka ksyvät tuollaisia luultavasti ajattelisivat niin, vastaan silti.
En syö "hienostunutta ruokaa". Syön perusruokaa johon lähes kaikilla olisi varaa jos he näkisivät hieman vaivaa ruuanlaitossa ja jättäisivät epäterveelliset asiat pois kokonaan.
Joo
Olen syönyt nyt blinrjä 2 pv kun viikonloppuna tein niitä liikaa
On kuule Lohta ja mätiä ja poroa ollut lounaaksi
En syö. Syön makaronilaatikkoa, perunoita ruskealla kastikkeella, Atrian roiskeläppiäkin, kotimaista lenkkimakkaraa, purkkitonnikalaa, maksalaatikkoa jne. Juon myös keskikaljaa, myös pulikuparia.
Syöttekö usein sitten hanhenmaksaa? Ja häränfileetä?
Pelkkää hanhenmaksaa ja lobsteria. Kyytipojaksi sherryä. Mutta olenkin fägäri ja snadisti hienohelma.
Syön hienoista hienointa filettä kultahipuilla koristeltuna. Hopealautaselta, joka lepää venetsialaisella 1500-luvulla käsintehdyllä samettityynyllä.
Juomana kalleinta viiniä, mirhalla maustettuna, aidoista böömiläiskristallilaseista.
Sitten menen käsinmaalatuin kultakiehkuroin (24 kar.) koristellulle, aidolle kiinanposliinipöntölleni ja kakin ruusuntuoksuisia pikku pipanoita, joiden ylle lankeaa kultainen valonsäde.
Minua sanotaan rikkaaksi, silti syön lenkkimakkaraa ja perunamuusia.
Ei ole kallista. Onko hienostunutta? En tiedä.
Pussimuusia ja pierupullia tulee syötyä, kun ei ole vaimoa kyökissä. Rahaa kyllä on, mutta sillä ei saa onnea.
Kyllä. Syön kvinolaa ja sianmarjoja pikkirilli pystyssä
Syön pörssiosakkeita ja seteleitä lounaaksi.
Ihan tavallista ruokaa, mutta makaronilaatikko ei kuulu suosikkeihin.