Minkä ikäisenä olet viimeksi katsonut Muumeja yksin?
Eli et lastesi kanssa? Itse olen katsonut yli kolmekymppisenä ja olen lapseton.
Kommentit (99)
Ei oo normaalia kattoo ton ikäsenä. Paitsi jos on Asperger. Niillähän on ikätasoon nähden poikkeavaa käytöstä.
En ole tainnut koskaan katsoa niitä muiden kanssa, vaan aina yksin. Olen 5-kymppinen.
Murrosikäisenä katsoin joskus kaverin kanssa Duumilaakson tarinoita YouTubesta, muutoin en ole Muumeja katsonut.
40. Ysärin sarjaa niillä vanhoilla äänillä. Pyöräytän koko sarjan kerran vuodessa läpi. Ei ole lapsia. Ihan itse katson.
Nämä uudet versiot ovat ihan surkeita, kömpelöitä otuksia kömpelöissä maisemissa. Olen 71.
63 vuotiaana. BBC4 naytti muumit rivieralla filmin. Mies ei ymmartanyt muumeista mitaan eika ollut niista ikina kuullutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei oo normaalia kattoo ton ikäsenä. Paitsi jos on Asperger. Niillähän on ikätasoon nähden poikkeavaa käytöstä.
Mikä aspergereissa on vikana, yleensä aika fiksua sakkia, tieto on faktaa ja niiden kanssa ei tartte pelata ihmissuhdepaskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä aspergereissa on vikana, yleensä aika fiksua sakkia, tieto on faktaa ja niiden kanssa ei tartte pelata ihmissuhdepaskaa.
Mikä niissä ei ole vikana? Harvemmin fiksua sakkia. Yleensä täysiä tumpeloita käytännön asioissa. Ei todellakaan mitään älykkäitä eivätkä ymmärrä huumoria ja antavat ihmisten käyttää itseään hyväkseen. Ikätasoon nähden poikkeavaa käyttäytymistä.
62. Harmitonta viihdettä ja joskus tulee tupakin linssiin. Ihanat musiikit. Mutta siis vaan originaalisarja. Uusista versioista en välitä.