Pojasta Rasmus? Olisko pöljä, niin kuin
anoppi meille ystävällisesti ilmoitti aikeistamme kuultuaan.
Teinipopparia kuulemma pojastamme kasvatamme, huoh.
Mitä mieltä arvoisa palstaraati on nimestä?
Kommentit (25)
Vierailija:
Säälikää ja viettäkää anopin kunniaksi hiljainen hetki, olen nimittäin hänen ainoa miniänsä.
t. ap
olemme jo päättäneet. Anopin pitää vain oppia elämään asian kanssa. Sukunimemme on kylläkin suomalainen, mutta sikäli " abstrakti" sellainen, että usein sitä luullaankin ulkomaalaiseksi. Mielestämme Rasmus-nimi toimii sen kanssa oikein hyvin.
Mukavaa iltaa kaikille ja terveisiä pienille Rasmuksille!
Ei siinä Erkki- nimessä mitään vikaa ole. Sanoin, että se on KOVA nimi.. Ja se on mun mielipide, niin kuin teilläkin omanne. Minä ainakin pidän Rasmus nimestä ja olen ONNELLINEN, että " löysin" lapselleni niin KAUNIIN nimen. <3
Ap, sun kannattaa makustella mielessäsi eri nimivaihtoehtoja.. JOkainen saa laittaa lapselleen mieleisen nimen:)
Kyllähän meilläkin noi mummut ihmetteli, kun nimiä mietettiin. Että on outo tms. Mutta sit päätettiin, että ITSE päätämme nimen ja onpa nyt kaikkia toi nimi miellyttänyt;) Esikoisen nimi oli TODELLA VAIKEA löytää, silloin ei saanut laittaa Rasmusta. Se jäi harmittamaan, onneksi tuli tämä nalle meille<3
just tälle vekaralle. Ei se mikään kova oo musta!
enemmänkin yleiseltä. Ensimmäisestä tuntemastani Rasmuksesta tuli Rasmus-nalle mieleen, mutta ihan mukava mielleyhtymä tuokin.