Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsille tarkoitettu hahmo jota inhosit lapsena?

Vierailija
21.02.2023 |

Itseni puolesta täytyy sanoa Katto Kassinen.

Kommentit (1230)

Vierailija
161/1230 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelle Hermanni. Ainoa lastenohjelma jota en koskaan halunnut katsoa. Myös tonttu Toljanteri oli huono, mutta se kuului perheen traditioon joten sitä tuli silti katsottua jonkin verran. Elokuvista kollikallion skidit oli jopa pelottava ja näin painajaisia sen "pääpahiksesta". Kuitenkin samoihin aikoihin näin verilöylytoimintaelokuvia, jotla eivät liikauttaneet millään tavalla, joten jotain erikoista siinä oli.

Vierailija
162/1230 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä vihasin yli kaiken koko bambukarhut sarjaa jossa lapsille pakkosyötettiin luonnonsuojelua.

Bambukarhut, mä olin kokonaan unohtanut tän sarjan. Oon katsonut sitä joskus 97-99 välillä. Muistan että tykkäsin siitä. Nyt löysin YouTubesta jaksoja, nii katsotaan niitä mun taaperon kanssa 😄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/1230 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iines ankka. Kuvottava, materian perässä liihotteleva opportunisti ja tiukkapipo.

Mä tiiän yhen naisen 15 vuoden takaa, jossa oli jotain Iines Ankkaa. Suupielet sillä meni aina alaspäin ja alkoi kauhea urputus, jos joku ei mennyt hänen mielen mukaan ja hyötyä jostakin miehestä ei tullut. 😀

Oliks sillä virolainen korostus ja duunissa Hgin kpgn kirjastossa, radan varrella? Tiedän tyypin😣

Vierailija
164/1230 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osuuspankin Hippo-hahmo ei ole televisiohahmo, mutta sitä olen inhonnut aina. Osuuspankista saadut Hippo-lippaat yleensä kärsivät tuomionsa jossain leikissä, muuta ällöttävin niistä Hipoista on pyöräilevä hahmo. Siis pyöräilevä virtahepo mairea hymy naamallaan. 

Vierailija
165/1230 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinokkio, tuntui jotenkin pelottavalta. Kummisetäni pelotteli jos ei syö lautasta tyhjäksi voi kasvaa nenä kuin pinokkiolla. Myöhemmin ymmärsin hänellähän se nenä oisi kasvanut kun valehteli lapselle. Ehdottomasti Pinokkio oli outo ja pelottava.

Vierailija
166/1230 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli pakko googlata hapsiainen. Siis mitä vi.... xD tuolla tasollako viihde on joskus ollut?

Vierailija
167/1230 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh huh kirjoitti:

Kaikki muumit (inhoan vieläkin), Katto-Kassinen (erityisesti tv-sarjassa). Muumihypetystä en ymmärrä ollenkaan. Miksi pyyheliinat, mukit ja monet muut kodin tarve-esineet täytyy pilata rumilla satuhahmoilla? Samat pylleröt tungetaan asusteisiin, sisustustuotteisiin jne. Moni tarpeellinen tuote jää ostamatta, koska ei löydy kuin muumien kuvalla varustettuna. En ymmärrä. 

Ihan taatusti kaikille muumituotteille löytyy myös muumiton versio.

Mä oon juonut alkoholitonta viskiä ja nähnyt töllössä miehen joka oli muka synnyttänyt elävän vauvan.

Vierailija
168/1230 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katto kassinen, Histamiini, Mikko mallikas, Ransu

Vierailija
169/1230 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osuuspankin Hippo-hahmo ei ole televisiohahmo, mutta sitä olen inhonnut aina. Osuuspankista saadut Hippo-lippaat yleensä kärsivät tuomionsa jossain leikissä, muuta ällöttävin niistä Hipoista on pyöräilevä hahmo. Siis pyöräilevä virtahepo mairea hymy naamallaan. 

Kapitalistimuumi rahan asialla.

Vierailija
170/1230 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein kaikkia. Pelottavia tai vaikeasti samastuttavia. Nyt kun mietin, niin joku muurahainen oli mikä oli kiva, mutta sekin juuttui johonkin lammikkoon ja muistan vieläkin surun. Ai niin, Tohtori Sykerö oli kiva, ystävällisen oloinen. Miksi nämä hahmot muuten ei ole yleensä kovin ystävällisiä?

Vierailija
171/1230 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan on jo ehkä mainittukin. Mielestäni tosi ällöttävä sarjakuvahahmo oli se Möhköfantti, joka kehui koko ajan itseään kuinka on maailman paras.

Vierailija
172/1230 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasper-käsinukke oli kammottava. Lapsena en olisi osannut kuvailla sitä, mutta nyt aikuisena osaan: rietas psykopaatti.

Työkaveri kertoi että sen poika pelkäsi hirveästi Kasperia, ja sitä nauratti. Olen samanikäinen kuin poikansa, ja kerroin että ei mikään ihme, Kasper oli aivan hirveä. Nykyiset lasten piirretyt ovat pelottavia tai kauheita, mutta Kasper oli Hyytävä. Se keikkui laulaessaan trai trai trallallaa:

https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/10a805ba-3320-4c2f-a748-f3e13af…

https://www.is.fi/viihde/art-2000000685090.html

Vierailija
173/1230 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikku-Myy. Pelottavan itsekäs, kauhee ääni, ilkeä ja p irullinen.

Vierailija
174/1230 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

niiskuneiti. voi helvetti.

Minä pidin Niiskuneidistä. Äiti luki minulle muumikirjoja, kun olin pieni, ja hän luki Niiskuneidistä jotenkin niin lämpimän myötätuntoisella äänellä: miten hän harjasi otsatukkaansa ja peilaili, koska tahtoi näyttää tyylikkäältä. :)

Vierailija
175/1230 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katti Matikainen, en voinut sietää

Vierailija
176/1230 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peukaloisen retket ällötti pienenä

Kertojaääni oli todella rasittava

Vierailija
177/1230 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 80-luvun lapsi enkä pidä muumeista.

Olen 50-luvun lapsi, enkä ole koskaan pitänyt muumeista saati lukenut niistä kertovia kirjoja.

Vierailija
178/1230 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iines ankka. Kuvottava, materian perässä liihotteleva opportunisti ja tiukkapipo.

Mä tiiän yhen naisen 15 vuoden takaa, jossa oli jotain Iines Ankkaa. Suupielet sillä meni aina alaspäin ja alkoi kauhea urputus, jos joku ei mennyt hänen mielen mukaan ja hyötyä jostakin miehestä ei tullut. 😀

Oliks sillä virolainen korostus ja duunissa Hgin kpgn kirjastossa, radan varrella? Tiedän tyypin😣

Tää asui Lahdessa ja oli jostain Kainuusta kotoisin.

Vierailija
179/1230 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli pakko googlata hapsiainen. Siis mitä vi.... xD tuolla tasollako viihde on joskus ollut?

Kyllä. Ihan oikeasti. 

Vierailija
180/1230 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saukki(?) ja pikkuoravat. Luulin pitkään että Saukki ja Tauski ovat sama henkilö.

Tämä oli niin hyvä, että purskahdin yksinäni nauruun.

Saukki ja Tauski, jees.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi