Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsille tarkoitettu hahmo jota inhosit lapsena?

Vierailija
21.02.2023 |

Itseni puolesta täytyy sanoa Katto Kassinen.

Kommentit (1230)

Vierailija
141/1230 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hapsiainen

Tämä oli kyllä sieltä ja syvältä. Olin onnekkaasti unohtanut hapsiaisen.

Hapsianen oli kyllä täydellinen lama-ajan tuote. Ei raaskita hankkia ulkomailta laadukasta animaatiota, niin laitetaan jonkun sormeen silmät ja kuvataan sitä.

Vierailija
142/1230 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hapsiainen oli kyllä aika hassu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/1230 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salli Jokunen (Tenavista), koska hän stalkkasi Eppua.

Nyt aikuisena olen tajunnut, että myös Sallin veli Jaska on stalkkeri. Jaska stalkkasi pientä punatukkaista tyttöä, jota ei koskaan nähty sarjakuvassa.

Vierailija
144/1230 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tenavista vielä Tellu, joka kiusasi Jaska Jokusta.

Vierailija
145/1230 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tohelo. Ja Torvelo. Ja Duppaduurixi.

Vierailija
146/1230 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iines ankka. Kuvottava, materian perässä liihotteleva opportunisti ja tiukkapipo.

Mä tiiän yhen naisen 15 vuoden takaa, jossa oli jotain Iines Ankkaa. Suupielet sillä meni aina alaspäin ja alkoi kauhea urputus, jos joku ei mennyt hänen mielen mukaan ja hyötyä jostakin miehestä ei tullut. 😀

Vierailija
147/1230 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peppi Pitkätossu

Vierailija
148/1230 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M.A. Nummisen Herra Huu ja jänishahmo. Inhokkejani olivat myös Uuno Turhapuron hahmo ja Lasse Pöysti lukemassa iltasatuja. Vanhoja Muumi-kirjoja pidin tosi outoina ja synkkinä. Minua inhotti myös vanhojen ukkojen sadut pienistä tytöistä, kuten Liisa Ihmemaassa ja Tirlittan.

Gommi ja Pommi. Voi Jeesus.😆

Vierailija
149/1230 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peppi oli epäkohtelias ja huonokäytöksinen, Pikku Myy ärsyttävä, Nalle Puhin puheet tökkivät.

Taisin olla aika nirppanokka.

Vierailija
150/1230 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua huvittaa nykyään lapsena syvästi inhoamani M.A. Nummisen ja Pedron Gommi- ja Pommi-hahmot. "Minä soitan harmonikkaa" on oikein hieno laulu.

Vierailija
151/1230 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nalle Puh -satukirjat olivat jotenkin tosi tylsää ja unettavaa kuunneltavaa. Pikku Kakkosessa Piilomaan pikkuaasikin oli tosi tylsä tapaus.

Vierailija
152/1230 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua huvittaa nykyään lapsena syvästi inhoamani M.A. Nummisen ja Pedron Gommi- ja Pommi-hahmot. "Minä soitan harmonikkaa" on oikein hieno laulu.

Gommin ja Pommin pitäisi olla Putous-hahmoja.😀

Vierailija
153/1230 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ronja Ryövärintytär, ei helvetti mitä utooppista kansankotipaskaa ruottalaisen ammattiyhistyksen ideapajasta.

Vierailija
154/1230 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasmasiini.

Vierailija
155/1230 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onni-Klovni (historian alkuhämärissä Sirkus Papukaijassa heilui isoissa housuissaan)

Suolaa, suolaa, enemmän suolaa. Hämärästi muistan.

Vierailija
156/1230 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ääni täältäkin hapsiaiselle, mikkihiirelle, upponallelle ja hilariushiirelle, yök.

Näiden lisäksi inhosin M.A. Nummisen ja jonkun toisen miehen esittämiä rumia eläinhahmoja jotka hirveän rumalla äänellä lauloivat jotain lasten?lauluja.

Pedro Hietanen? Jänikset maailmankartalle? Pedro kissana ja Numminen jäniksenä?

Pedro ja MA = aivan käsittämättömän hyvä!

Vierailija
157/1230 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

niiskuneiti. voi helvetti.

Vierailija
158/1230 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katti Matikainen oli uskomattoman vastenmielinen. En tykännyt muutenkaan juontajana

Se ja sit se neppa Jymy kerho.

Vierailija
159/1230 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ääni täältäkin hapsiaiselle, mikkihiirelle, upponallelle ja hilariushiirelle, yök.

Näiden lisäksi inhosin M.A. Nummisen ja jonkun toisen miehen esittämiä rumia eläinhahmoja jotka hirveän rumalla äänellä lauloivat jotain lasten?lauluja.

Pedro Hietanen? Jänikset maailmankartalle? Pedro kissana ja Numminen jäniksenä?

Pedro ja MA = aivan käsittämättömän hyvä!

Oli, nauroin teininä kippurassa kun kissa perusti yksityisen ja luvattoman raitioliiikenneyrityksen HKL:n rataverkolle. Suosikkiohjelmiain.

Vierailija
160/1230 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyseessä ei ole mikään inhokki sanan varsinaisessa mielessä, mutta aikanaan tuli nukkeanimaatiotyyppinen Sointulan Saimi. Päähenkilö oli jonkinlainen siili.

Sarjassa ei tapahtunut mitään juonellisesti merkittävää, mutta Sointulan Saimi kumppaneineen kulki avaruudessa Star Warsin Kuolontähteä muistuttavalla avaruusaluksella, josta pisti esiin jonkinlaisia torvia, jotka välillä tuuttailivat.

Ai joku muukin vielä muistaa Sointulan Saimin. Se oli ensimmäisiä lastenohjelmia, joita katsoin. En tosin muista siitä muuta kuin taisivat mennä aina pinnan alle johonkin onkaloihin. Veijo Pasasen esittämää Verneri Viisnappia en ole löytänyt mistään. Koikkelehti viisnappisessa pyjamahaalarissa ja siitäkään en juuri enempää muista, mutta mieleen ovat jääneet. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan