Mitä tarkoittaa jos unessa tulee käärme suusta?
Kommentit (33)
Siemenlinko kirjoitti:
Mun unessa yli 3 metrinen gorilla porasi mua perseeseen lauloi samalla saksalaisia marssilauluja, mitäpä tarkoittanee, toivottavasti ei enneuni.
Tarkoittaa, että sinun tulisi panostaa omaan henkiseen kasvuusi ja aikuistua.
Unia ei voi tulkita, ellei tiedetä horoskooppimerkkiä.
Ehkä sinusta on poistunut/poistuu jokin, mitä tämä käärme nyt sitten edustaakaan
Näin unta, jossa hakkasin maassa luikertelvia käärmeitä. Niitä oli paljon. Olen ennenkin nähnyt tällaisia unia. Siinä unessa mietin, että olen nähnyt tällaisesta kyllä unta mutta nyt tämä on ihan totta. Outoa tasoja unissa.
Ehkä niellyt jotain kurjaa ja nyt parannut siitä ja olet oppinut.
Päädyin kai jonkinlaiseen ratkaisuun, eli koska käärme tuli hitaasti ulos eikä yrittänyt purra tms niin suhtautuminen toksisiin juttuihin on muuttunut. Joku mainitsi älyn eli harkinnan.
Hindulaisuudessa ehkä edustaa omaa voimaa. Naiseuttakin.
Tarkoittanee myös sitä että nyt ei pidä levätä laakereilla vaan mennä eteenpäin.
(Käärmeet myös horrostelee joten lepokin pitää muistaa.)
Vihreys vois tarkoittaa kevättä ja kasvua, valmistautumista kesään. Itse olen aika onneton puutarhuri mutta vois kokeeksi hankkia jonkun kasvin ja ehkä vihreitä pöytäkynttilöitä eri sävyissä.
No, mukavaa päivää kaikille.
Ap
Omasta suustasiko? Oletko ottanut matokuurin, ehkä on syytä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HIndukulttuurissa käärme symboloi uudelleensyntymistä ja paranemista. Myös vihreä väri symbolisoi usein paranemista. Eli sanoisin, että tulet paranemaan jostain asiasta, joka on vaivannut sinua fyysisesti tai henkisesti.
Minäkin mietin kun lääkärin sauvassa on se käärme... hippokrateen vala... Kaunis käärme vaikka meinasin tukehtua. Pitää vähän guuglailla.
Ap
Liittyy Asklepiokseen, Apollonin poikaan, joka usein kuvataan vanhana ja parrakkaana miehenä joka nojaa sauvaan jota kiertää käärme. Asklepios liittyy myös uneen: Asklepioksen temppelissä sairaat nukkuivat parantavaa unta.
Käärme myrkkyineen viitannee vahvoihin myrkkyihin/lääkkeisiin. Monissa kulttuureissa käärme on tosiaan uudistumisen, uudelleensyntymän tai paranemisen symboli vaikka kristinuskossa se onkin kavala.
Hygeian symboli on myös käärme joka juo maljasta. Hygeia oli Askelpioksen tytär joka osasi lääkitä. Sana hygienia tulee Hygeian nimestä.
Hygeian maljaa on pidetty apteekkien symbolina kun taas asklepioksen sauvaa lääketieteen symbolina. Luulen että kuten tuolla mainittiinkin, apteekit käyttävät usein tuota asklepioksen sauvaa.
En henkilökohtaisesto usko enneuniin mutta monet symbolit ovat tuhansia vuosia vanhoja, eikä ehkä ole väärin väittää (jungilaisittain?)että ne ovat osa yhteistä alitajuntaamme. Toivotan ap:lle joka tapauksessa hyvinvointia.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tunne siinä unessa?
Tunne unessa oli äimistys, ahdistus, jotain seksuaalista, nauratti, pelotti, helpotti, jokin puhdistus, ilo... Odotus, rauha.
Muutos?
Olen nähnyt hämähäkkejä ja käärmeitä, ja irl olen paniikissa kun näitä näen. Unissa en näitä pelkää, vaan koen rauhallisuutta.
Katson vain kuin tarkkailijana, että mitä tapahtuu.
Ps. On taipumusta ituhippeilyyn...
Snake coming out my mouth – Dream Meaning
Last Update : January 30, 2023
A dream of a snake coming out of your mouth reveals your are having issues with your bad reactions.
It also indicates a sense of remorse in you for something you mentioned.
Itse katson noita tulkintoja enenmmän spirituaalisesta näkökulmasta kuin Raamatun näkökulmasta mikä on aivan liian paljon pelolla hallitsemista. Minulle käärmestä tulee mieleen kundaliiniherääminen, uudelleensyntyminen ja paraneminen.