Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Söin pitkästä aikaa Hesburgerista ostetun aterian. Mikä pettymys, rahan tuhlausta. Onko mäkki parempi?

Vierailija
19.02.2023 |

Jos joskus haluan roskaruokaa niin en kyllä enää erehdy hesestä ostamaan. Hampurilainen oli ihan todella kuivaa ja pieni, ei siitä lähtenyt edes nälkä. Otin tuplajuustohampparin ja isot ranut. Ei niissä ranskalaisissakaan paljoa syömistä ollut ja vähän lötköjä olivat.
Tuntui, että meni rahat kyllä aivan hukkaan.

Joskus sitä haluaa rehellistä roskaruokaa, ehkä mäkki on parempi kun sellainen päivä tulee.
Tietysti parasta jos tekisi vain itse.

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Mökki ja Bk on parempia.

Vierailija
2/62 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et olekkaan vähään aikaan tehnyt näitä Hesburgeri avauksia 😄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäinen avaus tästä aiheesta koko elämässäni.

Viimeksi olen käynyt hesessä minua vuotta sitten. Muistelin, että olisi ollut laadukkaampaa ja isommat annokset mutta ehkä muistan väärin.

Ei sillä, että odotukset nyt kovin isot olisivat olleet mutta muistelin, että ihan perushyvää roskaruokaa sieltä saa. -ap

Vierailija
4/62 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en näe niissä mitään eroa. Jos matkan varrelle osuu jompikumpi niin ihan sama. Harvoin käyn kummassakaan.

Kerran kävin tässä Bigburgerissa ja se oli pahaa.

Vierailija
5/62 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota burger kingin whopper seuraavaksi.

Sata kertaa parempi mitä mikään hesellä tai mäkillä.

Vierailija
6/62 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi ketjupaikat myy pelkkää paskaa.

Vierailija
7/62 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roskaruoka on ruma sana. Häpeäisit!

Vierailija
8/62 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäinen avaus tästä aiheesta koko elämässäni.

Viimeksi olen käynyt hesessä minua vuotta sitten. Muistelin, että olisi ollut laadukkaampaa ja isommat annokset mutta ehkä muistan väärin.

Ei sillä, että odotukset nyt kovin isot olisivat olleet mutta muistelin, että ihan perushyvää roskaruokaa sieltä saa. -ap

Heh

Vierailija
9/62 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa myös ääni Burger Kingille. Ainoastaan Long Chicken on suolainen ja salaattia ja kastiketta on vain ajatuksen verran. Muutoin kaikki soossit BK:stä olleet hyviä.

Vierailija
10/62 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkki > hese > bk.

Vierailija
11/62 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaita hampurilaisia saa esim. jostain Social Burger Joint:sta, Friends & Burgersista tai Naughty Burgersista.  Pihvitkin on paikalla tehtyjä oikeita pihvejä, eivätkä pakastepihvejä, kuten Hesessä, Mäcissä ym. Täysin erimakuista ja oloista lihaa.

Vierailija
12/62 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen parhaat hampparit saa hesan mäkistä!

Vierailija
13/62 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parhaita hampurilaisia saa esim. jostain Social Burger Joint:sta, Friends & Burgersista tai Naughty Burgersista.  Pihvitkin on paikalla tehtyjä oikeita pihvejä, eivätkä pakastepihvejä, kuten Hesessä, Mäcissä ym. Täysin erimakuista ja oloista lihaa.

Joku syö siis pakastepihvejä mieluummin kuin tuoreita juuri tehtyjä ja paljon lihaisampia pihvejä? On sulla maku!

Vierailija
14/62 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marin grilli minä päivänä tahansa jos hyvää haluan.

Vierailija
15/62 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se henkilökunnan katse, kun ei ole koko työpäivän aikana päässyt vessaan ja hätä on melkoinen.

Sitä ilmettä ei unohda helposti.

Tai henkilökunnan työntekijä joka kärsii alhaisesta verensokerista ja ei ole kerinnyt ottaa lääkettään tai mitään suuhun.

Se ilme kun työntekijän silmistä näkee ettei työnteko ole taloudellisesti kannattavaa.

Sitä katsetta ei unohda ja se vie ruokahalut helposti.

Vierailija
16/62 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesburger on parempi, tuotteiltaan mutta myös siksi että se on Suomalainen yritys. Suuri osa tuotteissa käytettävistä raaka-aineista tulee Suomesta.

Vierailija
17/62 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerros leikkele sämpylä on kerros hampurilaisen irvikuva.

Pihvit ovat painoltaan kinkku/kalkkunaleikele siivujen painoiset 30g

Mainoskuvassa pihvit on joko tehty käsin tai foto dhopattu noin 2-3 kertaa paksummiksi.

Hese tunnettiin ennen majoneeseistä, niistä ei pihdattu, nyt on teelusikallinen johonkin reunaan tursutettu ja pääosa hampista on kuivaa, kuin märkää suolaista pahvia söisi...

Hyi helvetti hessu minkä teit.

Vierailija
18/62 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesburgerin "ruoat" on ihan ala-arvoisia: kaikki hampurilaiset lilluu siinä majoneesissa ja ranskalaiset maistuu perunamuusilta (huonolta sellaiselta) ja on lötköjä. Ei jatkoon. 

Vierailija
19/62 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hese huononi korona-aikana, silloin pienennettiin annoksia ja muutettiin raaka-aineita, silloin tuli myös paha työvoimapula.

Laatu on laskenut todella paljon. Olin vuosia Hesessä töissä ja silloisista raaka-aineista ja silloisilla laitteilla sain kyllä tehtyä itselleni hyvät pöperöt. Nyt laitteetkin on kaikki energiaasäästäviä ja lämpötilaa automaattisesti alentavia joten sämpylät ja ranut ei paistu kunnolla. Pihvit paistetaan valmiiksi lämpölaatikkoon ja grillimausteessa pihdataan.

Vierailija
20/62 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota burger kingin whopper seuraavaksi.

Sata kertaa parempi mitä mikään hesellä tai mäkillä.

No ei todellakaan ole. 😂 Tämä tyyppi ei ymmärrä burgereista mitään. Jos joku on pettymys joka kerta, niin se on Burger King. Kaikki maistuu samalta, kuivalta ja se outo keinotekoinen savunmaku mukana. Ranskalaiset pahoja, sipulirenkaat säälittäviä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi