Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Söin pitkästä aikaa Hesburgerista ostetun aterian. Mikä pettymys, rahan tuhlausta. Onko mäkki parempi?

Vierailija
19.02.2023 |

Jos joskus haluan roskaruokaa niin en kyllä enää erehdy hesestä ostamaan. Hampurilainen oli ihan todella kuivaa ja pieni, ei siitä lähtenyt edes nälkä. Otin tuplajuustohampparin ja isot ranut. Ei niissä ranskalaisissakaan paljoa syömistä ollut ja vähän lötköjä olivat.
Tuntui, että meni rahat kyllä aivan hukkaan.

Joskus sitä haluaa rehellistä roskaruokaa, ehkä mäkki on parempi kun sellainen päivä tulee.
Tietysti parasta jos tekisi vain itse.

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyl täytyy olla surkee elämä ja surkee kunto kun miettii jotain tämmöstä. Ketä kiinnostaa :D Virtahevot tätä miettii sivukaupalla

Kyl täytyy olla surkee elämä jos ainut asia mikä siihen tuo vähän lohtua on se että kirjoittelee "Ketä kiinnostaa :D" ketjuihin jotka ei kiinnosta. Tunnetko nyt itsesi edes vähän paremmaksi ihmiseksi kun rohkaistut anonyymisti nimittelemään muita virtahevoiksi? 

Vierailija
42/62 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mautonta, epäterveellistä mössöä. Weeeteee ihmisille "ravintola"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyl täytyy olla surkee elämä ja surkee kunto kun miettii jotain tämmöstä. Ketä kiinnostaa :D Virtahevot tätä miettii sivukaupalla

Kyl täytyy olla surkee elämä jos ainut asia mikä siihen tuo vähän lohtua on se että kirjoittelee "Ketä kiinnostaa :D" ketjuihin jotka ei kiinnosta. Tunnetko nyt itsesi edes vähän paremmaksi ihmiseksi kun rohkaistut anonyymisti nimittelemään muita virtahevoiksi? 

Epäuskosena huomasin joku mäcci vs hese ketju nousee täällä :D Virtahepoa nykyään monet muistuttaa, minkäs mä sille voin. 

Vierailija
44/62 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos Lahdessa liikkuu ja burgerituttaa niin kannattaa navigaattoriin laittaa Busburger.

Ennemmin vaikka Rolls tai Mäkkäri

Ei yomalauda, et tosiaankaan tiedä mitä höpiset. Jotain riviteollisuusskeidaa käytännössä artesaaniburgerin sijaan.

Ja Busburgerin artesaanijäätelöt on taivaallinen jälkiruoka. Syö sinä vaan sitä teollisuuspehmistä sitten.

Busburgerin yrittäjäkö siellä kehuu omaa tuotettaan taivaalliseksi? 😂 Ne burgerit ovat lähinnä hyvää huoltoasematasoa, ja jäätelöiden takia sinne ei kukaan mene. Bus Burger avasi vuosia sitten pelkän jäätelöravintolan huippupaikalle Lahden ydinkeskustaan, ja sulkivat sen kannattamatomana melko pian. Kävin kerran kokeilemassa enkä ihmettele miksei menestynyt. Burgeriravintolat pärjäävät jotenkin koska juntteja kiinnistaa syödä burgerinsa vanhan koulubussin penkeillä. Konsepti on lähinnö huvittava.

Ei se artesaani-sanan lisääminen paranna tuotteen makua tai laatua millään tavalla, usko jo.

Lahtelaisille on historian saatossa koetettu tarjota varmaan monia muitakin helmiä mutta kun tuulipukukaupungin tuulipukukansa hakee mieluummin pirkkajäätelöä niin minkäs teet.

Vierailija
45/62 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parhaita hampurilaisia saa esim. jostain Social Burger Joint:sta, Friends & Burgersista tai Naughty Burgersista.  Pihvitkin on paikalla tehtyjä oikeita pihvejä, eivätkä pakastepihvejä, kuten Hesessä, Mäcissä ym. Täysin erimakuista ja oloista lihaa.

Barot's>Social Burger Joint>Rolls>McDonald's>Friends and Burgers>koiranpaska>Naughty Burger>Burger King.

Siinä paremmuusjärjestystä surkeasta suomalaisesta burgerivalikoimasta.

Ei Barots huono ole mutta ei kyllä Suomen kärkeä missään tapauksessa. Esimerkiksi JJ's briskettiburgeri sen sijaan kuuluu ilman muuta parhaimmistoon ja pitää puolensa kyllä ulkomaidenkin tarjontaan verrattuna.

Aivan eri tuote, eikä kyseessä ole ketjuravintola joten ei voi edes verrata. JJ's äänestettiin Suomen parhaaksi burgeriravintolaksi lähinnä tiktok-jonnekansan ansiosta. Ketjuravintolan HAMPURILAISaterian kanssa heidän briskettiburgerilla ei ole mitään tekemistä, ja tässähän puhuttiin myös ranskalaisista osana ateriaa. JJ:n tuotteet ovat paikan päällä sinänsä hyviä, mutts myyntivaunuista toimitettuina ylihintaisia pettymyksiä, molempia on kokeiltu.

Vierailija
46/62 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää mäkin hamppareista. En kyllä hesenkään. Siellä oli ennen hyviä ne tortillat, mutta niissäkinnon varmaan ainekset vaihdettu johonkin halvempaan. Ei ollut viime kerralla enää hyvää. Kuivaa, täynnä jääkylmää salaattia ja yksi lötkö vanhaksi mennyt jääkylmä tomaattisiivu. Yök.

Meen yleensä BK:hon, jos tekee mieli roskaruokaa. Sielläkin on tullut kyllä taso alas viime vuosina.

Vierailija
47/62 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomen parhaat hampparit saa hesan mäkistä!

Kävisit edes kerran elämässäsi kehä III ulkopuolella, vai pelkäätkö eksymistä?

Vierailija
48/62 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ole onnellinen. Mulla menee nykyisin aina hesen safkoista maha sekaisin ja siinä kohtaa se rahanhaaskaus on melko pieni murhe..

Ja joo, olin hölmö ja kokeilin vielä toisenkin kerran kun en arvannut että niissä on tosiaan kategorisesti jotain epäsopivaa ja/tai pilaantunutta.

Dösiksellä näin mainoksen ja se kamppis-hampurilainen näkyi maksavan 6, 95 eli ovat kyllä hinnoitelleetkin itsensä ihan älyttömyyksiin tätä nykyä. Tuolla rahallahan sai aiemmin jo mega-ateriankin (siis niillä kupongeilla) ja nyt jonkun kämäsen pikkuhampurilaisen vaan.

Vierailija
49/62 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain noiden pikaruokapaikkojen aterioille on tapahtunut korona-aikana. Pihvit ovat pienempiä ja maistuvat ihan pahvilta.

Vierailija
50/62 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkki > hese > bk.

Nope: BK > MC >>> Hese

Vierailija
51/62 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole asioinut Hesburgerissa useampaan vuoteen, koska heiltä ei saa vegaanista safkaa. 

Siksi valintani on aina Mäkki. 

Vierailija
52/62 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leivon itse herkulliset hampurilaissämpylät ja teen herkullista chilimajoneesia tehosekoittimessa. Mies saa tuttavalta ylämaankarjan lihaa (luomuna) josta jauhamme itse lihamyllyllä hampurilaispihvilihat. Herkuttelun kruunaa itse tehty tomaatti relish (luomua myös) Mihin siis tarvitsee huonolaatuisia hampurilais hesejä ja mäkkäreitä?

Vierailija
53/62 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leivon itse herkulliset hampurilaissämpylät ja teen herkullista chilimajoneesia tehosekoittimessa. Mies saa tuttavalta ylämaankarjan lihaa (luomuna) josta jauhamme itse lihamyllyllä hampurilaispihvilihat. Herkuttelun kruunaa itse tehty tomaatti relish (luomua myös) Mihin siis tarvitsee huonolaatuisia hampurilais hesejä ja mäkkäreitä?

Ai mihin tarttee? No siihen, että saa makoisaa roskaruokaa VAIVATTOMASTI. Toi on aika kaukana vaivattomasta. Plus että ei mee läpi, jonne-boy.

Vierailija
54/62 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai mihin tarttee? No siihen, että saa makoisaa roskaruokaa VAIVATTOMASTI. Toi on aika kaukana vaivattomasta. Plus että ei mee läpi, jonne-boy.

Jonnet ei hallitse kommentoimasi kirjoituksen hienovaraisia nyansseja ja ruokasanastoa. Ihan vaan tiedoksi.

Vierailija
55/62 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi näissä hampparipaikoissa asioi vain lihavia plösöjä ja hoikkia tummahipiäisiä ruokalähettejä

Vierailija
56/62 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin hamprilaisten koko pienentynt suuresti vuoden aikana.

Vierailija
57/62 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa paskaa, eri vessa.

Vierailija
58/62 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhan ajan nakkareilla on parhaat ruuat toisin kuin näillä heseillä ja mäkkäreillä missä ruoka on täyttä moskaa.

Vierailija
59/62 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa kävi Hesessä. Voi v...u mitä paskaa. Ranskalaiset maistuivat puulta ja yli puolet jäi syömättä. Kaikki kunnioitus suomalaiselle yrittäjälle mutta tämä oli elämässäni viimeinen kerta kyseissä paikassa.

Vierailija
60/62 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat parempaa, suuremmat ja halvempaa kun ostat kaupasta. Valmiiksi pakastimeen kun mieli tekee. Ja kaikki muut mausteet lisukkeet aina jääkaapissa (juustot yms). Valmiin hampparin 1 € (hk yms), hovin lihapiirakat 1,5 € ( 4 kpl), oolannin kilon ranskanperunat 3,50 €. Noin 2,5 € saat aterian ja paremman kuin Hesburger. Ei siinä kauan mene kun valmistuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme