Minkälaiset ihmiset on selvänä koko viikon
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
No jos ei edes viikkoa kestä ilman viinaa, niin kyllä on todella todella huonosti asiat. Normaalin ihmisen pitäisi pärjätä hyvin kuukaudenkin ilman alkoholia ja sen ajattelemistakin. Jos ei sellaiseen kykene, niin sitten on ongelmia..
Just joo......... mites tuolla etelän maissa missä juodaan joka päivä?
Jos sulla on hauskaa vain humalassa, niin silloinhan sinä se vasta tylsä oletkin.
Vierailija kirjoitti:
Mistä johtuu tämä kieroutunut suhde alkoholiin? Italiassa, ranskassa jne. viini on elintarvike, ruokajuoma. Meillä olet heti alkoholisti jos juot maanantaisin illallisella tai lounaalla viiniä.
No ei se ole. Olen asunut Italiassa ja ei siellä normaali perheellinen ihminen vedä viiniä edes joka päivä, saati ruokajuomana. :D
Viiniä saa ihan mistä vain ja milloin vain, mutta vesi on kelpo juoma sielläkin. Yritäpä kiistää tämä asia.
Ne ovat yleensä näitä "kunnollisia ihmisiä", jotka elävät yhteiskunnan toiveiden mukaan. Eivät uskalla/ymmärrä nauttia elämästään ja tehdä mitä itse haluavat. Purkavat sitten tiedostamattoman pettymyksensä lähimmäisiinsä.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisten enemmistöllä on taipumus alkoholismiin. Johtuu geeniperimästä. Yleistä pohjoisille kansoille.
Tietolähdettä kaipailen.
Minulla on alkoholiin hyvin selkeä suhde. En käytä. Joskus olen kokeillut, mutta en päässyt edes hiprakkaan asti.
Minulle on lähes yhdentekevää, millainen toisten ihmisten suhde siihen on. Tämä on kai helppo sanoa kun vanhempani olivat täysin raittiita ja exäkin lähes raitis.
Juoppoa elämänkumppania en kuitenkaan huolisi.
Yli kolmekymppinen. Paras aika olla humalassa on jo mennyttä. Juominen ei koskaan enää tule olemaan niin kivaa kuin nuorena jolloin kaikki olivat mukana menossa, ei ollut vielä elämänsä pilalle juoneita surkimuksia eikä tullut krapulaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä johtuu tämä kieroutunut suhde alkoholiin? Italiassa, ranskassa jne. viini on elintarvike, ruokajuoma. Meillä olet heti alkoholisti jos juot maanantaisin illallisella tai lounaalla viiniä.
No ei se ole. Olen asunut Italiassa ja ei siellä normaali perheellinen ihminen vedä viiniä edes joka päivä, saati ruokajuomana. :D
Viiniä saa ihan mistä vain ja milloin vain, mutta vesi on kelpo juoma sielläkin. Yritäpä kiistää tämä asia.
Olen myös asunut italiassa ja ystäväpiirini on ympäri maailmaa. Mene vaikka lounaalle johonkin trattoriaan niin ihan varmasti 95% juo viiniä.
Normaalit ja mielenterveydeltään terveet joilla ei ole tarvetta turruttaa tunteitaan päihteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen myös asunut italiassa ja ystäväpiirini on ympäri maailmaa. Mene vaikka lounaalle johonkin trattoriaan niin ihan varmasti 95% juo viiniä.
No tietenkin sinäkin olet yhtäkkiä asunut siellä! Luonnollisesti. Varmaan kaikki, jotka täällä viinin juomisellaan kehuvat ovat asuneet siellä. Tottakai!
Sellaiset kuin minä, joilla alkon liikakäyttö alkoi jo häiritä muuta elämää, ja jotka huomasivat, että siitä ei edes tule mitenkään kiva olo enää. Nyt on ihanaa kun voi herätä ilman krapulaa eikä tarvitse ostaa alkoholia pakonomaisesti tai. miettiä, milloin kello on 9 illalla, eikä sitä enää saa. Jopa pullot säilyy kotona avaamattomina kuukausikaupalla. Olen päässyt koukusta.
N54
Täysin hyödytön keskustelu koska suomessa on vain joko alkoholisteja tai täysin raittiita.
Vierailija kirjoitti:
Ne ovat yleensä näitä "kunnollisia ihmisiä", jotka elävät yhteiskunnan toiveiden mukaan. Eivät uskalla/ymmärrä nauttia elämästään ja tehdä mitä itse haluavat. Purkavat sitten tiedostamattoman pettymyksensä lähimmäisiinsä.
Elämästä nauttiminen = alkoholin liikakäyttö?
Vierailija kirjoitti:
Minulla on hyvä ja rakentava suhde alkoholiin. Se on erittäin hyvä puhdistusaine, mutta sisäisesti käytettynä se on aivoja sulattava liuotin. Siksi en juo sitä, enkä ymmärrä miksi juomattomuus nostetaan pöydälle. Jos italialaiset ja ranskalaiset on alkoholisteja, se on heidän ongelmansa ja huono veruke omalle juomiselle.
Vierailija kirjoitti:
Yli kolmekymppinen. Paras aika olla humalassa on jo mennyttä. Juominen ei koskaan enää tule olemaan niin kivaa kuin nuorena jolloin kaikki olivat mukana menossa, ei ollut vielä elämänsä pilalle juoneita surkimuksia eikä tullut krapulaa.
Tämä. Eli juominen on nähty ja koettu jo, eikä alkoholista tullut sittenkään mitään niin erikoishyviä fiiliksiä, että sitä pitäisi vetää enää.
Itsellä perhe, lapset ja heidän äitinä oleminen on nyt tärkeämpää kuin joku päihde. Viime yönä näin unta lapsenlapsestakin, joten sitä aikaa odottelen innolla!
En tarvitse alkoholia, kun elämä on ilman sitäkin oikein mukavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tietenkin sinäkin olet yhtäkkiä asunut siellä! Luonnollisesti. Varmaan kaikki, jotka täällä viinin juomisellaan kehuvat ovat asuneet siellä. Tottakai!
Voin laittaa asuntoni osoitteen niin voit tulla kylään jos et usko. Osoitteen saat ylläpidolta.
Ihminen joka välittää terveydestään ja on hyvää seuraa selvinpäin. Ihminen joka osaa nauttia elämästä ja jolla ei ole ongelmia minkä takia juoda. Ihminen jolla traumat hoidettu ja sosiaalinen elämä kunnossa.
Tylsällä henkilöllä on hauskaa vain humalassa.