Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päästäisitkö miehesi Leville

Vierailija
18.02.2023 |

Päästäisitkö miehesi Leville viikoksi kaverinsa kanssa? Mieheni kertoi lähtevänsä kaverinsa kanssa viikoksi Leville laskettelemaan. Minä en tietysti voi lähteä, kun tämä on miesten reissu, eikä minulla olisi siellä mieheni mielestä kivaa. Jotenkin tämä haisee muulle kuin laskettelureissulle.

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En päästäisi, mutta aina se lähtee. Aika usein tulee sp taudin kanssa takaisin. Sanoo että jostain saunanlauteilta tarttunut.

Kyllä siellä naidaan kaikki mikä hieman liikkuu.

Vierailija
2/57 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meistä ei kumpikaan ole alaikäinen eikä holhouksenalainen, joten sana päästää ei kertakaikkiaan kuulu sanavarastoomme. Koska mieheni ei laskettele eikä hiihdä, niin pitäisin outona, jos hän yhtäkkiä haluaisi Leville, mutta edelleenkään hän ei tarvitsisi lähtöön minun lupaani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nönnönnööö.

Vierailija
4/57 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Levillä tai muissa laskettelukeskuksissa on aivan kaheli meno. Monet eivät käy edes hiihtämässä/rinteessä vaan pelkästään baarissa ja keikoilla.

En olisi mielissäni, jos kumppani lähtisi ilman minua. Yhdessä ja yhteisten kaveri- tai perhekavereiden kanssa ok. Siis jos jaksaa kuunnella muiden tappelua.

Vierailija
5/57 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosiaankaan tykkäisi, mutta en minä sitä voisi estääkään. Olisin kyllä kiinnostunut, että miksi juuri Levi eikä joku muu keskus, jos reissun idea on lasketteleminen.

Vierailija
6/57 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveri oli kakkosnaisena ja ne kävi toisen samanlaisen pettäjäparin kanssa tuollaisilla lomilla.

Vastenmielistä. Työkaveri tosin oli tyypin kanssa vain muutaman vuoden.

Vierailija
7/57 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki päästäisin. Mutta hänkin aikalailla paheksuu Suomen huumemekkaa.

Vierailija
8/57 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä minäkään tuota päästäisitkö-verbiä pariskunnan kesken 🙄. Ihan kuin mies olisi joku alaikäinen huollettava, mutta kukin tyylillään.

Omalla kohdallani ihmettelisin sitä, miksi juuri laskettelukeskukseen, kun ei oo ikinä lasketellut, tai ollut kiinnostunutkaan koko lajista.

Ajattelen muutenkin niin, että jos haluaa pettää, sen voi tehdä milloin ja missä hyvänsä, ei siihen mitään feikki-laskettelureissua tarvitse keksiä 🤷🏻

Vierailija
9/57 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei harrasta "poikien" reissuja.

Vierailija
10/57 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni ei harrasta "poikien" reissuja.

Meillä molemmat joutuisivat luopumaan itselleen tärkeistä asioista, jos ei saisi tehdä muita kuin yhteisiä reissuja. Useimmiten matkustamme kyllä yhdessä, mutta emme me ole tismalleen samoista asioista kiinnostuneita. Minua ei saisi jalkapallo- eikä moottoripyöräkisoihin, en myöskään lähde viikonlopuksi puolison kavereiden mökille. Puoliso taas ei jaa minun kiinnostustani vuoristoon ja patikointireissuihin.

Vierailija
11/57 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistanpa erään ystävän miehen laskettelureissun juuri Leville. Vaimo ansoitti molemmat monot ennen lähtöä, eikä niitä oltu sen reissun aikana sitten käytettykään. Tuomisina oli saunan lauteilta tarttunut sp-tauti.

Vierailija
12/57 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä päästään tietenkin. Pitäähän jonkun maksaa mun etelänreissu, johon lähden kesällä kavereiden kanssa.

Vierailija
13/57 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mieheni oikeasti harrastaisi laskettelua, niin tottakai. Mutta jos mun pitäisi epäillä, että sielä tehdään jotain muuta kuin laskettelua, ottaisin eron jo ennen sitä reissua.

Vierailija
14/57 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On menossa, pääsiäisenä. Tekee jotain jos tekee,minkäs minä sille mahdan?

Keksin omia juttuja, menoja ja olen töissäkin pääsiäisenä.

En kyllä itse menis Leville enää, jollen ilmaiseksi pääsis. Ehken sittenkään :D

Vierailija
15/57 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskettelemisesta kiinnostunut menee johonkin ihan muualle kuin tuonne kiinteällä maalla olevalle ruotsinlaivalle.

Vierailija
16/57 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Levillä kaikki panee vieraita. Kaikki, myös miehesi.

Vierailija
17/57 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Levillä lettu levällään lerppamuna lurpallaan. Vanha Levin hokema.

Levillä taudit leviää, sitä lortot selittää.

Vierailija
18/57 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylläksellä yritellään ja Levillä levitellään jne ;D

Vierailija
19/57 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siellä lasketellaan: spermat ensin ja loruja puolisolle kotona

Vierailija
20/57 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elähtäneiden äijien juottola, lirppumunien kaukohoitola.