Onko kukaan leiponut äidinmaidosta pullaa?
Ajattelin kokeilla huomenna, maistuukohan oudolta?
Kommentit (19)
Kyllä olen ja tarjosin niitä vieraille kertomatta mistä ne oli oikeasti tehty.
Totta kai. Ja napanuoran täytin jauhetulla istukalla. Tuli maistuvaa makkaraa!
Tisumaidosta tulee parhaat letut, vieraat söivät hyvällä ruokahalulla ja kehuivat kovasti 😊
Puolalainen ystäväni tarjosi linnunmaidosta tehtyjä konvehteja. Ne ne vasta hyviä olivatkin.
Vierailija kirjoitti:
kokeile jos välttämättä haluat, kunhan et muille tarjoa...
Miksei? Ihminen juo ihmisen maitoa, seepra juo seepran maitoa, hevonen juo hevosen maitoa. Mikä siinä on outoa?
Joo. Ja menkkaverestä teen verilättyjä.
Vierailija kirjoitti:
Oi vitsi nää letut on niiiiiiin ihania!!!
Olen tehnyt. Hyvää tulee, mutta jos tarjoat vieraille, niin älä kerro maidon alkuperää. Toisia jostain syystä yököttää. Jännä sinänsä, että tehotuotantonaudan maito kyllä kelpaa, mutta ihan aito oikea lähimaito ei :D
Omalle perheelle tein mm lettuja ja pullaa ja ihan ok heille ja mulle. Tuotanto oli niin kovaa, että osan sai perhe ja osan juotin koiralle. Vauva sai kyllä ensin :D
Valitettavasti asutaan niin, että sairaalalle luovutus ei ollut järkevä vaihtoehto
Pannaria oon tehnyt. Hirvee ylituotanto oli maidon kanssa, johonki se oli käytettävä ja kyllä siitä tuli oikein hyvää pannukakkua.
Vierailija kirjoitti:
Juu. Ei mitään eroa...
Mitta tee toki, jos tuotanto niin rajua että riittää lettuihin astì.
Istukan jauhoin lihamyllyllä ja tein siitä jauhelihamakaronilaatikkoa. Itse en syönyt eikä vauvakaan, mutta mies ja vanhemmat lapset (8v, 4v ja 2v) söivät tietämättä mitä siinä oli.
Vierailija kirjoitti:
Istukan jauhoin lihamyllyllä ja tein siitä jauhelihamakaronilaatikkoa. Itse en syönyt eikä vauvakaan, mutta mies ja vanhemmat lapset (8v, 4v ja 2v) söivät tietämättä mitä siinä oli.
Tuosta voi saada jonkun prionitaudin.
Muista tehdä myös kuukautisvuodolla terästettyä mehua tarjolle.
kokeile jos välttämättä haluat, kunhan et muille tarjoa...