Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päästäisitkö miehesi Leville

Vierailija
18.02.2023 |

Päästäisitkö miehesi Leville viikoksi kaverinsa kanssa? Mieheni kertoi lähtevänsä kaverinsa kanssa viikoksi Leville laskettelemaan. Minä en tietysti voi lähteä, kun tämä on miesten reissu, eikä minulla olisi siellä mieheni mielestä kivaa. Jotenkin tämä haisee muulle kuin laskettelureissulle.

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elähtäneiden äijien juottola, lirppumunien kaukohoitola.

Puhutko kokemuksen syvällä rintaäänellä 😅?

Tavallaan, aspana töissä. Hirveetö kattoo kun sedät vetää viinaa ja pilluu

Ai kauheeta, saako siinä aspassa noin tehdä 😲?

Vierailija
42/57 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Päästän" mieheni sinne ensi kuussa ja nautin yksin olosta kotona. Jos hän nyt sattuisi olemaan pettäjätyyppiä, niin löytää se keinot tehdä niin vaikka rajoittaisin menemistä. Tuntuisi typerältä että uskollisuus perustuu siihen että laitetaan toinen kotiin vankilaan.

Tiedän kyllä että Levin reissuilla varatut juoksevat vieraissa. Ihmetyttää ihmisten meininki, eikö voi vaan pysyä sinkkuna tai hakeutua avoimeen suhteeseen, niin saisi tehdä mitä haluaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No levi nyt on boomereiden mesta, haiseva vanha spurgujen rypemispaikka

Vierailija
44/57 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idioottien nylkytyshoitola

Vierailija
45/57 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En päästäisi. En halua puolisoni viettävän mitään ryyppylomia tuollaisessa paikassa.

Vierailija
46/57 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinulla mitään miestä ole 🤣

Vierailija
47/57 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Levillä tai muissa laskettelukeskuksissa on aivan kaheli meno. Monet eivät käy edes hiihtämässä/rinteessä vaan pelkästään baarissa ja keikoilla.

En olisi mielissäni, jos kumppani lähtisi ilman minua. Yhdessä ja yhteisten kaveri- tai perhekavereiden kanssa ok. Siis jos jaksaa kuunnella muiden tappelua.

Ei koske kaikkia laskettelukeskuksia. Tiedän yhden Lapissa missä ei koskaan ole bilemeininkiä ja hyvin rauhallinen laadukas paikka. Vieraat oikeasti hiihtää ja laskettelee siellä.

En tietenkään kerro julkisesti mikä paikka on, jotta se pysyy jatkossakin rauhallisena.

Vierailija
48/57 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa todella epäterveeltä parisuhteelta jos aikuinen ihminen tarvitsee puolisonsa luvan lomailuun..

49/57 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ei kysele mitään lupia.

Vierailija
50/57 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ollut usein levillä, hyvät rinteet ja ladut. Kertaakaan en ole ollut baarissa tai yökerhossa siellä. Miksi olisin? Alkoholi pilaa urheilupäivät. Miehestäsi en tiedä.

Vierailija
51/57 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sinulla mitään miestä ole 🤣

Ei ole,kunhan provoilee.

Tämäkin on jo niin kulunut provo.

Vierailija
52/57 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme mieheni kanssa täysikäisiä emmekä toistemme holhoojia joten emme täyttele lupa-anomuksia toisillemme.

Vierailija
53/57 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju kuulostaa kyllä aika absurdilta. Olen käynyt laskettelemassa Levillä pari kolme kertaa vuodessa n. 20 vuoden ajan, enkä ole kertaakaan harrastanut siellä seksiä muuta kuin matkalle mukaani tuoman kumppanin kanssa.

Joku tuossa yllä väitti, että Levillä on Suomen pisimmät rinteet, mikä ei kyllä aivan pidä paikkaansa mutta parhaimmat ne kyllä ovat. Pyhällä on ehkä parempia rinteitä mutta niitä on liian vähän viikon reissulla laskettavaksi ja Ylläksellä rinteiden profiilit ovat keskenään aivan liian samankaltaisia.

Vierailija
54/57 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En päästäisi, koska siellä on liian iso riski kuolla tuolihississä.

Vierailija
55/57 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on menossa firman rilluttelureissulle Rukalle parin viikon päästä ja mä vaan juhlin että saan vapaan viikonlopun kotona... tunnen hänet niin hyvin ja tiedän että riski pöljäillä mitään on pyöreä 0.

Vierailija
56/57 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko päästää kun on töissä siellä

Vierailija
57/57 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laskettelemisesta kiinnostunut menee johonkin ihan muualle kuin tuonne kiinteällä maalla olevalle ruotsinlaivalle.

Näinpä 😄.

Terveisiä Leviltä (asun täällä).