Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut ihmiset meikkaavat

Vierailija
18.02.2023 |

ja jotkut näyttävät hyvältä ilman meikkiä?

Kommentit (134)

Vierailija
1/134 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumat ihmiset meikkaa.

Vierailija
2/134 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No juurikin siksi että ne on eri ihmisiä jotka meikkaa ja jotka näyttää hyvältä ilman meikkiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/134 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sen huomaa kuka meikkaa? Katson joskus kuinka saunasta tulevat ihmiset menevät peilin eteen ja meikkaavat siinä 15min, kääntyvät ympäri ja näyttävät vieläkin ihan samalta, sitten ihmettelevät minulle että enkö meikkaa. En ymmärrä mikseivät kysy samaa miehiltä.

Jos kaiken tuon ajan käyttäisi vaikka fysiikan opiskeluun, 15minx365x80, niin voisi naisiltakin tulla keksintöjä. En kuitenkaan sano tätä ääneen ennen kuin joku muu alkaa kommentoida meikkaamattomuuttani.

Vierailija
4/134 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun täytyy meikata vaan vähän, muuten näytän ylimeikatulta ja halvalta.

Vierailija
5/134 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun täytyy meikata vaan vähän, muuten näytän ylimeikatulta ja halvalta.

Miksi täytyy ollenkaan?

Vierailija
6/134 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne yhtäkään ihmistä joka ei meikkaa. Paitsi itseni.

Vierailija
7/134 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No juurikin siksi että ne on eri ihmisiä jotka meikkaa ja jotka näyttää hyvältä ilman meikkiä.

Ja sitten on niitä ihmisiä jotka ei meikkaa vaikka eivät näytä hyvältä ilman, kuten minä.

Vierailija
8/134 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite ainakin molempia

Vierailija
9/134 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ite ainakin molempia

Samis. Oon kaunis ilman meikkiäkin mutta tykkään meikata.

Vierailija
10/134 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ihana olla luonnonkaunis, mutta kun valitettavasti ei ole niin pitää vähän ehostaa naamaa, että näyttää edes joten kuten normaalilta. Mutta kyllähän moni luonnostaan superkaunis silti meikkaa vaikka heidän ei edes "tarvitsisi". Itse en  kyllä varmaan viitsisi käyttää aikaa meikkaamiseen, jos olisin kaunis ilman meikkiä.

Vierailija
11/134 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikojen alusta on kansoilla ollut tapana koristella itseään koruilla, ihoväreillä ja ties millaisilla lävistyksillä. Se nyt on vain niin. Anna olla, et sinä tapoja muuta.

Vierailija
12/134 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan syitä on monia. Yksi meikkaa, koska tuntee painetta siihen. Toinen meikkaa, koska kokee sen itsensä ilmaisun muotona. Kolmas ei koe itseään tarpeeksi huolitelluksi ilman.

"Rumalla" ja "kauniilla" ihmisellä on yhtäläiset oikeudet meikata tai olla meikkamatta.

Itse en meikkaa. Värjäytän ripseni ehkä kerran vuodessa, mutta that's it. Ei ole muiden meikkaamiset tai meikkaamattomuus multa pois yhtään mitenkään, enkä sitä edes sen suuremmin ajattele. En mieti, että 'tuokin olisi kaunis ilman meikkiä' tai 'mitäköhän tuo meikillä peittelee'. 

Vierailija
13/134 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi saa tässä itse valita meikkaako vai ei;

Itse meikkaan silloin tällöin johon menee Max 5 min.

Vierailija
14/134 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaaminen on taitolaji. Sillä erotellaan hyvä maun omaavat ihmiset. Luonnonkauniskin saa terävyyttä, jos osaa meikata.

Vierailija
15/134 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ite ainakin molempia

No et meikkaisi jos oma naama olisi kaunis ilman naamaria.

Vierailija
16/134 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en  kyllä varmaan viitsisi käyttää aikaa meikkaamiseen, jos olisin kaunis ilman meikkiä.

Sama. Enkä käytä.

Vierailija
17/134 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikojen alusta on kansoilla ollut tapana koristella itseään koruilla, ihoväreillä ja ties millaisilla lävistyksillä. Se nyt on vain niin. Anna olla, et sinä tapoja muuta.

Tämä. Emättimet alkavat hyrräämään niiden ympärillä joilla on vähän meikkiä naamassa.

Vierailija
18/134 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaahan se on. Halutaan näyttää muka hyviltä toisten silmissä. No kun tulee ikää ja viisautta niin ei kiinnosta. Pysyy muuten nuoremman näköisenä kun ei laita pakkeleita naamaansa. Vain perusvoidetta. Luonnollinen puhdas ihminen on kaunis.

Vierailija
19/134 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan syitä on monia. Yksi meikkaa, koska tuntee painetta siihen. Toinen meikkaa, koska kokee sen itsensä ilmaisun muotona. Kolmas ei koe itseään tarpeeksi huolitelluksi ilman.

"Rumalla" ja "kauniilla" ihmisellä on yhtäläiset oikeudet meikata tai olla meikkamatta.

Itse en meikkaa. Värjäytän ripseni ehkä kerran vuodessa, mutta that's it. Ei ole muiden meikkaamiset tai meikkaamattomuus multa pois yhtään mitenkään, enkä sitä edes sen suuremmin ajattele. En mieti, että 'tuokin olisi kaunis ilman meikkiä' tai 'mitäköhän tuo meikillä peittelee'. 

Entä "miksiköhän tuo ei meikkaa"? Sitä tulleet monet pällistelemään elämäni aikana varmaan satoja kertoja.

Vierailija
20/134 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turhaahan se on. Halutaan näyttää muka hyviltä toisten silmissä. No kun tulee ikää ja viisautta niin ei kiinnosta. Pysyy muuten nuoremman näköisenä kun ei laita pakkeleita naamaansa. Vain perusvoidetta. Luonnollinen puhdas ihminen on kaunis.

Kesälläkö et käytä aurinkovoidetta? Ja naama kiiltää.