Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmetyttää naiset taas kerran.

Fjfjfj
18.02.2023 |

Mä olen mies joka kertoo jokaikinen päivä rakastavansa. Tykkään halailla useasti päivän aikana.. Haluan nukahtaa jokaikinen Ilta mun nainen rinnalla.. Aamulla herätessä rakastan vaan makoilla toisen kanssa ja pitää häntä rinnalla ja paijailla.
Teen jatkuvasti hänelle palveluksia ja kerron tunteistani.. Hänen ei ole tarvinnut ikinä mennä nukkumaan ilman kauniita unia ja rakastan sinua lausetta..

Palstan perusteella tämä olisi hirveän iso red flag.. Voisiko joku selittää miksi?

Kommentit (87)

Vierailija
81/87 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muakin ahdistaisi olla tuollaisen miehen kanssa. Jos olet parisuhteessa ja tuo on naisellesi ok, niin mitä ihmettä sä täällä kiukuttelet?

Toinen asia joka on iso redflag että mies ei välitä tutustua minuun, vaan esim. sanoo asioita ja tekee asioita siksi että on lukenut jostain että "naiset" pitävät niistä asioista.

Tai välttelee kaikkea sellaista josta "naiset ei tykkää". Pois lukien kaiken muotoinen väkivalta.

Jos sulla mitää naista on kerrotko vielä mitä merkitystä meidän muiden naisten mielipiteillä on?

Ajatteletko että sun täytyis muuttua koska "toiset naiset" ei tykkää, vai että sun naisessa on jotain vikaa jos hänelle tuollainen sopii?

Kiinnastaako sua ylipäätään miltä muista ihmisistä tuntuu?

Ei me olla osa sun ja jonkun toisen välistä parisuhdetta.

Mä en ole kiukuttelellut mitään..

Olen nostanut esiin kysymyksen joka on syntynyt tätä palstaa lukemalla.

Minun mielestäni täällä on tosi iso ristiriita näissä asioissa johon pyysin selvennystä.

Vierailija
82/87 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajan kaltaisten miesten pitäisi kokea tuollainen käyttäytyminen heitä kohtaan, muutenkin kuin oman äitinsä toimesta niin tajuisivat mitä siinä on vikaa. Ei se nainen ole mikään lemmikkieläin, sekin on _ihminen_.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/87 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittajan kaltaisten miesten pitäisi kokea tuollainen käyttäytyminen heitä kohtaan, muutenkin kuin oman äitinsä toimesta niin tajuisivat mitä siinä on vikaa. Ei se nainen ole mikään lemmikkieläin, sekin on _ihminen_.

Mä koen sitä kokoajan ja tykkään hirveästi 😂.

Mä voisin helposti ottaa tuota 10x enemmänkin.

Vierailija
84/87 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aapeee kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muakin ahdistaisi olla tuollaisen miehen kanssa. Jos olet parisuhteessa ja tuo on naisellesi ok, niin mitä ihmettä sä täällä kiukuttelet?

Toinen asia joka on iso redflag että mies ei välitä tutustua minuun, vaan esim. sanoo asioita ja tekee asioita siksi että on lukenut jostain että "naiset" pitävät niistä asioista.

Tai välttelee kaikkea sellaista josta "naiset ei tykkää". Pois lukien kaiken muotoinen väkivalta.

Jos sulla mitää naista on kerrotko vielä mitä merkitystä meidän muiden naisten mielipiteillä on?

Ajatteletko että sun täytyis muuttua koska "toiset naiset" ei tykkää, vai että sun naisessa on jotain vikaa jos hänelle tuollainen sopii?

Minun mielestäni täällä on tosi iso ristiriita näissä asioissa johon pyysin selvennystä.

Niin. Se ristiriita katoaisi heti, kun hyväksyisit, että naiset ovat yksilöitä, joilla on keskenään erilaisia mielipiteitä.

Matti tykkää käydä kalassa, Teppo ei. Siinä ei ole ristiriitaa. Sama koskee naisia. Me olemme erillisiä olentoja. Meillä on mielipiteitä.

Vierailija
85/87 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aapeee kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Se ristiriita katoaisi heti, kun hyväksyisit, että naiset ovat yksilöitä, joilla on keskenään erilaisia mielipiteitä.

Matti tykkää käydä kalassa, Teppo ei. Siinä ei ole ristiriitaa. Sama koskee naisia. Me olemme erillisiä olentoja. Meillä on mielipiteitä.

Totta mutta kun tätä palstaa seuraa. Niin tuntuu just että suurimmat ongelmat on läheisyyden puute ja vastakkaisesta liika roikkuminen..

Mä ihmettelen just sitä et miten esim mun kaltainen ihminen joka arvostaa sitä läheisyyttä yli kaiken ajautuu suhteeseen jossa sitä ei ole yhtään..

Sit vastaavasti miten ihminen joka ei siedä läheisyyttä on suhteessa mun kaltaisen miehen kanssa?

Vierailija
86/87 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aapweee kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aapeee kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta mutta kun tätä palstaa seuraa. Niin tuntuu just että suurimmat ongelmat on läheisyyden puute ja vastakkaisesta liika roikkuminen..

Mä ihmettelen just sitä et miten esim mun kaltainen ihminen joka arvostaa sitä läheisyyttä yli kaiken ajautuu suhteeseen jossa sitä ei ole yhtään..

Sit vastaavasti miten ihminen joka ei siedä läheisyyttä on suhteessa mun kaltaisen miehen kanssa?

Eri mutta joku kirjoitti aiemmin että monen miehen elämä olisi niin paljon helpompaa jos hyväksyisivät harmaan sävyt mustavalkoisuuden sijaan. Että se ei ole joko ei mitään läheisyyttä tai tosi paljon läheisyyttä. Että moni haluaa läheisyyttä mutta ei silti jatkuvaa iholla oloa ja viestittelyä.

Vierailija
87/87 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minusta tuo on ihan järjettömän kuvottavaa. Anteeksi nyt vaan. N29

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi