Ihmetyttää naiset taas kerran.
Mä olen mies joka kertoo jokaikinen päivä rakastavansa. Tykkään halailla useasti päivän aikana.. Haluan nukahtaa jokaikinen Ilta mun nainen rinnalla.. Aamulla herätessä rakastan vaan makoilla toisen kanssa ja pitää häntä rinnalla ja paijailla.
Teen jatkuvasti hänelle palveluksia ja kerron tunteistani.. Hänen ei ole tarvinnut ikinä mennä nukkumaan ilman kauniita unia ja rakastan sinua lausetta..
Palstan perusteella tämä olisi hirveän iso red flag.. Voisiko joku selittää miksi?
Kommentit (87)
Vierailija kirjoitti:
Aaapeeee kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun amerikkalainen mies on just tuollainen. Se on ihanaa, sanoo rakastavansa ja osoittaa myös sen. Joka päivä nukahdetaan halailleen toisiamme. En pystyisi kuvitella toisenlaista suhdetta.
En mäkään voisi enää ikinä ajatella olevani suhteessa jossa ei ole läheisyyttä.. Toi vaan on niin parasta kun toinen nukahtaa sun syliin, vielä jos ollaan alasti niin tilanteen intiimiys on vaan upeeta.
Voi jösses, nyt luulet jo olevasi ainoa maailmassa joka tuota tekee :D
Just vastasin toiselle henkilölle joka tekee tuota, miten siis voisin luulla olevani ainoa maailmassa 😂. On tää kyl hauska sivusto.
Me ei voida tietää minkälainen teidän suhde on sen naisen näkökulmasta. Kirjoitat että hänellä on kokemusta narsistisesta miehestä aiemmasta suhteesta ja kumpa nyt ei olisi käynyt niin että on sattunut vastaan seuraava kontrolloiva mies.... Kysyn, en vastaa. Minä koen olevani upea nainen omalla tavallani, mutta en tarvitse ketään vakuuttelemaan sitä jatkuvasti itselleni. Yritän kuvitella miestäni kehottamassa muistamaan että olen upea nainen ja en tykkää. Jotenkin se asemoi meidät niin että mies on yläpuolellani.
Vierailija kirjoitti:
Me ei voida tietää minkälainen teidän suhde on sen naisen näkökulmasta. Kirjoitat että hänellä on kokemusta narsistisesta miehestä aiemmasta suhteesta ja kumpa nyt ei olisi käynyt niin että on sattunut vastaan seuraava kontrolloiva mies.... Kysyn, en vastaa. Minä koen olevani upea nainen omalla tavallani, mutta en tarvitse ketään vakuuttelemaan sitä jatkuvasti itselleni. Yritän kuvitella miestäni kehottamassa muistamaan että olen upea nainen ja en tykkää. Jotenkin se asemoi meidät niin että mies on yläpuolellani.
Ette voikkaan. Olisi kyllä hauskaa tietää miksi ajattelet minun olevan kontrolloiva mies?
Koska olen viimeinkin oppinut näyttämään tunteita, saatan viestitellä kesken päivän jne..
PS. Vaimoni muuten laittaa mulle töistä n 20viestiä per päivä. Jo pelkästään yhteisen firman takia.
Vierailija kirjoitti:
Luin tämän vielä uudelleen.. miten ihmeessä sä saat kehun väännettyä siihen että miehesi olisi yläpuolellasi??
Sun kanssa on varmasti aika hankalaa elää ja uskon että sitä läheisyyttäkään ei hirveästi ole.
Aapeee kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap puhuu koiranpennusta. Ei kiitos, haluan aikuisen, joka elää hetkessä, eli tietää milloin puhutaan ja pussataan, milloin painetaan töitä.
No me painetaan kyllä töitäkin. On omat työt j yritys jota rakennetaan..
Siinä ei kauheasti aikaa mene päivästä jos halaat muutaman kerran, annat pusuja. Illalla katsotaan uutiset lusikassa ja sanon et rakastan sinua 🤔
Itse en ole aina edes kotona iltauutisiin mennessä ja jos olen, niin niiden aikaan olen joko koiraa ulkoiluttamassa tai päivällistä laittamassa. Kyllä ahdistaisi, jos pitäisi laittaa oma elämä ja omat tarpeet sivuun ja vain mennä lusikkaan katselemaan uutisia.
Samoin se, jos pitäisi mennä aina nukkumaan samaan aikaan. Ja olen samaa mieltä joidenkin muiden kanssa tuosta, että rakastamisen hokeminen on kuin kiroilu siinä mielessä, että ne sanat kokevat inflaation.
Aaapeeeeee kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ette voikkaan. Olisi kyllä hauskaa tietää miksi ajattelet minun olevan kontrolloiva mies?
Koska olen viimeinkin oppinut näyttämään tunteita, saatan viestitellä kesken päivän jne..PS. Vaimoni muuten laittaa mulle töistä n 20viestiä per päivä. Jo pelkästään yhteisen firman takia.
Jos teillä on jatkuvaa firman sisäistä viestintää asialinjalla niin siihen on ihan luontevaa liittää jotain rakkaudenilmauksia joo. Mutta suurimmalla osalla tuskin on koko ajan monta kertaa tunnissa asiaa puolisolle työaikana.
Ap kuulostaa takiaiselta, yäk! Liian riippuvainen ja roikkuvainen takiaispallo. Hyh! 😳
Vierailija kirjoitti:
Aapeee kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap puhuu koiranpennusta. Ei kiitos, haluan aikuisen, joka elää hetkessä, eli tietää milloin puhutaan ja pussataan, milloin painetaan töitä.
No me painetaan kyllä töitäkin. On omat työt j yritys jota rakennetaan..
Siinä ei kauheasti aikaa mene päivästä jos halaat muutaman kerran, annat pusuja. Illalla katsotaan uutiset lusikassa ja sanon et rakastan sinua 🤔
Itse en ole aina edes kotona iltauutisiin mennessä ja jos olen, niin niiden aikaan olen joko koiraa ulkoiluttamassa tai päivällistä laittamassa. Kyllä ahdistaisi, jos pitäisi laittaa oma elämä ja omat tarpeet sivuun ja vain mennä lusikkaan katselemaan uutisia.
Samoin se, jos pitäisi mennä aina nukkumaan samaan aikaan. Ja olen samaa mieltä joidenkin muiden kanssa tuosta, että rakastamisen hokeminen on kuin kiroilu siinä mielessä, että ne sanat kokevat inflaation.
Hauskaa sinänsä et meillä on molemmilla koira. Aiemmassa elämässä niitä ulkoilutettiin 21 jälkeen. Jotenkin nyt on mennyt suhteemme aikana siihen että rutiinit on tehty 21 mennessä, sit netti TV päälle lusikkaan ja uutiset pyörimään.
Vierailija kirjoitti:
Aaapeeeeee kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska olen viimeinkin oppinut näyttämään tunteita, saatan viestitellä kesken päivän jne..PS. Vaimoni muuten laittaa mulle töistä n 20viestiä per päivä. Jo pelkästään yhteisen firman takia.
Jos teillä on jatkuvaa firman sisäistä viestintää asialinjalla niin siihen on ihan luontevaa liittää jotain rakkaudenilmauksia joo. Mutta suurimmalla osalla tuskin on koko ajan monta kertaa tunnissa asiaa puolisolle työaikana.
Tarkoitan että aika turhaa on sun suivaantua siitä jos "naiset"-hivemind jolla ei keskimäärin ole mitään tekemistä miestensä työasioiden kanssa ahdistuu siitä että monta kertaa päivässä pitää virittyä kesken työtehtävien kujertelemaan ja jos niin ei tee, illalla odottaa keskustelu. Mun mielestä on pikkusen epäilyttävää että hermostut tällaisesta itsestään selvästä asiasta. Onko niin että olet saanut vaimoltasi signaalia että vähempikin kyllä riittäisi?
Vierailija kirjoitti:
Syynä siihen on se, että tällaiset miehet ovat tosiaan harvassa. Mallin saa lapsena kotoa. Kun tytön isä on ollut vetäytyvä ja poissaoleva, näkee hän myöhemmin naisena jotain tuttua ja turvallista samankaltaisissa miehissä. Vaikka järki haluaisikin ehkä jotain muuta, läheisyyden osoittamista ja tunteista puhumista, se ei ole helppoa, koska se tuntuu vieraalta.
Vaati ihan tiedostettua työtä itsensä kanssa, että oppii elämään toisenlaisessa mallissa. Kokemuksesta puhun.
Syynä on se, että en ainakaan itse haluaisi tuollaista jatkuvaa fyysistä/psyykkistä riipuntaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aaapeeeeee kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitan että aika turhaa on sun suivaantua siitä jos "naiset"-hivemind jolla ei keskimäärin ole mitään tekemistä miestensä työasioiden kanssa ahdistuu siitä että monta kertaa päivässä pitää virittyä kesken työtehtävien kujertelemaan ja jos niin ei tee, illalla odottaa keskustelu. Mun mielestä on pikkusen epäilyttävää että hermostut tällaisesta itsestään selvästä asiasta. Onko niin että olet saanut vaimoltasi signaalia että vähempikin kyllä riittäisi?
En mä ole suivaantunut. Mä olen ihan oikeasti tosi ihmeissäni tästä asiasta.. Kun täällä saa usein just lukea sitä ettei ole läheisyyttä jne.. Sit samassa keskustelussa puhutaan miten pitäis jättää mies joka vaatii liikaa... Ja sit tää liikaa vaatiminen on tyyliin se et pitää sanoa 2* pv minä rakastan sinua.
En ole saanut signaalia 😘. Vaimoni on alkanut itsekkin tehdä tosi paljon aloitteita läheisyyteen.
On myös usein maininnut et toi läheisyys on paras juttu meidän suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syynä siihen on se, että tällaiset miehet ovat tosiaan harvassa. Mallin saa lapsena kotoa. Kun tytön isä on ollut vetäytyvä ja poissaoleva, näkee hän myöhemmin naisena jotain tuttua ja turvallista samankaltaisissa miehissä. Vaikka järki haluaisikin ehkä jotain muuta, läheisyyden osoittamista ja tunteista puhumista, se ei ole helppoa, koska se tuntuu vieraalta.
Vaati ihan tiedostettua työtä itsensä kanssa, että oppii elämään toisenlaisessa mallissa. Kokemuksesta puhun.
Syynä on se, että en ainakaan itse haluaisi tuollaista jatkuvaa fyysistä/psyykkistä riipuntaa.
No sit ei myöskään kannata itkeä kun pariutuu ihmisen kanssa joka ei anna yhtään läheisyyttä.
Ap hyväksyy vain yhdenlaisen tavan elää ja teeskentelee olevansa niin tyhmä että luulee että sama nainen valittaa läheisyyden puutetta ja sitä että mies antaa läheisyyttä. Ja ettei myös läheisyyden vaatiminen voi mennä överiksi ja muuttua ahdistavaksi kontrolloimiseksi tai ripustautumiseksi. Se että hyväksyy vain yhdenlaisen tavan elää ON kontrollointia. Oli tapa sitten miten yhteiskunnallisesti hyväksytty tahansa. Pohjimmiltaan tämä aloitus on ap:n egobuusti.
Mä olen mies joka kertoo jokaikinen päivä rakastavansa. Tykkään halailla useasti päivän aikana.. Haluan nukahtaa jokaikinen Ilta mun nainen rinnalla.. Aamulla herätessä rakastan vaan makoilla toisen kanssa ja pitää häntä rinnalla ja paijailla.
Teen jatkuvasti hänelle palveluksia ja kerron tunteistani.. Hänen ei ole tarvinnut ikinä mennä nukkumaan ilman kauniita unia ja rakastan sinua lausetta..
Palstan perusteella tämä olisi hirveän iso red flag.. Voisiko joku selittää miksi?
Riippuu täysin esimerkiksi suhteen kestosta. Jos tuo alkaisi jossain muutaman kuukauden kohdalla, niin se olisi epäilyttävää. Ahdistuisin jos joku sanoisi minulle päivittäin rakastavansa 3-4 kk seurustelun jälkeen. Toki muu sanallinen tunteidenilmaisu on tosi hyvä juttu. Samoin päivittäinen halailu, mutta tokikin tästä ap:n kokonaisuudesta nyt välittyy jonkinlainen ylenpalttinen likistely, joka voi ahdistaa toisia jotka ei halua että joku on koko ajan kiinni itsessä. Jotkut tykkää nukahtaa ilman että toinen on iholla, ja samoin aamulla vaikka nousta ensin sängystä puuhastelemaan. Eipä siinä, sänkyyn voi toki palatakin. Teetkö hänelle jatkuvasti palveluksia joita hän haluaa tehtävän?
Taitaa enemmän olla siitä kyse, että liian pian rakkauttaan toisteleva ja koko ajan iholle pyrkivä mies vaikuttaa epäaidolta. Nainen, siinä kuin mieskin, haluaa tuntea olevansa kokonainen ihminen ja monipuolisesti eri ominaisuuksiltaan haluttu. Valitettavasti pelkkä fyysinen läheisyys ja lepertely ei sitä kerro.
Vierailija kirjoitti:
Teen jatkuvasti hänelle palveluksia ja kerron tunteistani.. Hänen ei ole tarvinnut ikinä mennä nukkumaan ilman kauniita unia ja rakastan sinua lausetta..Palstan perusteella tämä olisi hirveän iso red flag.. Voisiko joku selittää miksi?
Riippuu täysin esimerkiksi suhteen kestosta. Jos tuo alkaisi jossain muutaman kuukauden kohdalla, niin se olisi epäilyttävää. Ahdistuisin jos joku sanoisi minulle päivittäin rakastavansa 3-4 kk seurustelun jälkeen. Toki muu sanallinen tunteidenilmaisu on tosi hyvä juttu. Samoin päivittäinen halailu, mutta tokikin tästä ap:n kokonaisuudesta nyt välittyy jonkinlainen ylenpalttinen likistely, joka voi ahdistaa toisia jotka ei halua että joku on koko ajan kiinni itsessä. Jotkut tykkää nukahtaa ilman että toinen on iholla, ja samoin aamulla vaikka nousta ensin sängystä puuhastelemaan. Eipä siinä, sänkyyn voi toki palatakin. Teetkö hänelle jatkuvasti palveluksia joita hän haluaa tehtävän?
Taitaa enemmän olla siitä kyse, että liian pian rakkauttaan toisteleva ja koko ajan iholle pyrkivä mies vaikuttaa epäaidolta. Nainen, siinä kuin mieskin, haluaa tuntea olevansa kokonainen ihminen ja monipuolisesti eri ominaisuuksiltaan haluttu. Valitettavasti pelkkä fyysinen läheisyys ja lepertely ei sitä kerro.
No nyt mennään 4 vuotta.
Tuo alkoi varmaan jossain 4kk kohdilla kun sanoin ekaa kertaa rakastan sinua.
Mä mietin et tuliko tosta nyt vaikutelma et me halaillaan tuntikausia ja maataan valveilla lusikassa 3h yms.
Koska eihän se todellisuus tuollaista ole. Esim just toi kun katsotaan uutiset sylikkäin niin saatetaan nukahtaa heti.. aamu halailu on 2min-1h riippuen aikatauluista yms. Päivällä halaillaan 20sec halauksia, koskettelut jne ohi kävellessä.
Kyl mä teen noita palveluksia varmaan päivittäin.. Tyyliin mimmi suunnittelee et siivoaa vkl, niin mä siivoan Pe valmiiksi ja varaan hänelle jalkahoidon lauantaiksi.. tai sit pienempiä, hoidan jtn mitättömiä juttuja hänen puolestaan.
Osittain tää johtuu siitäkin että hän tekee mielettömästi töitä. Ja mä koen että mun tehtävä on yrittää auttaa ja piristää häntä.
Mulle kelpaisi tuollainen. Olen ollut kroonisessa hellyysvajeessa viimeiset 15 vuotta. Edes vaihtamalla ei ole asia parantunut.
Ehkä vielä joskus...
Muakin ahdistaisi olla tuollaisen miehen kanssa. Jos olet parisuhteessa ja tuo on naisellesi ok, niin mitä ihmettä sä täällä kiukuttelet?
Toinen asia joka on iso redflag että mies ei välitä tutustua minuun, vaan esim. sanoo asioita ja tekee asioita siksi että on lukenut jostain että "naiset" pitävät niistä asioista.
Tai välttelee kaikkea sellaista josta "naiset ei tykkää". Pois lukien kaiken muotoinen väkivalta.
Jos sulla mitää naista on kerrotko vielä mitä merkitystä meidän muiden naisten mielipiteillä on?
Ajatteletko että sun täytyis muuttua koska "toiset naiset" ei tykkää, vai että sun naisessa on jotain vikaa jos hänelle tuollainen sopii?
Kiinnastaako sua ylipäätään miltä muista ihmisistä tuntuu?
Ei me olla osa sun ja jonkun toisen välistä parisuhdetta.
AP:n kuvaus tuntuu ainakin itsestäni ahdistavalta. En kestäisi tuollaisen miehen kanssa, joka on kiinni jatkuvasti. Hyvät yöt ja rakastan sinua silloin tällöin (ilman että alkaa kuulostaa itsestään selvyydeltä) on ihan ok, mutta jatkuva henkilökohtaiseen tilaani tunkeutuminen olisi todella rasittavaa. Ei pääsisi jatkoon.
Riittää, kun saa tietää, että et rakasta. Liikaa siirappia.
Mun mies on tuollainen. Hän on myös pitkä, komea ja älykäs ja hauska.
Jos mies on tylsä niin se on aika kauheeta.