HS tiede: miesten penikset pidentyneet selvästi
Kommentit (91)
Tuota kutsutaan luonnonvalinnaksi. Isokulliset miehet pääsevät paremmin lisääntymään
Lippalakki väärin päin...terska kiiltää kuin papin nuppi...mutta esinahan alta löytyy smegmaa sedimentoituneena...mutta onpa ihanan iso värkki!
evoluutio ei ole noin nopeaa
myrkyt
Vierailija kirjoitti:
Hieno juttu meille naisille!!
Miksi miehiä esineellistetään ja arvotetaan peniksen koon perusteella?
Vierailija kirjoitti:
Hieno juttu meille naisille!!
Väärä kasvusuunta naisten kannalta. Paksuun tuntuu naisella hyvältä, pituus sattuu, kun tökkii kohtuun asti.
Syntyvyydentutkija ja professori Dr. Shanna Swan
myrkyt tekevät ihmisistä steriilejä
samasta asiasta kyse
muovit vaikuttavat sikiöihin
Katsokaa!
Parempi safka ja elintaso, jolla saavuttaa genetiikan ylärajat, jotka ovat uinuneet tähän asti.
Itse olen kyllä huomannut tuon kehityksen. Uimahalleissa nuorilla miehillä ja pojilla näkee paljon suurempia peniksiä kuin ennen
No onhan tänne muuttanut paljon väkeä lämpimiltä aluieilta Suomen ulkopuolelta. Syylliset löytynee tähänkin kehitykseen siitä faktasta.
On hyvä huomata, että tuossa ei kerrottu mitään siitä miten tutkimus tehtiin. Jos miehet ovat mitanneet itse niin tutkimuksen arvo on pyöreä nolla
Vierailija kirjoitti:
Parempi safka ja elintaso, jolla saavuttaa genetiikan ylärajat, jotka ovat uinuneet tähän asti.
kohta kaikki steriileitä!
Eniten muovia ja myrkkyä elimistössä ja sikiöissä!
Vierailija kirjoitti:
myrkyt
Onhan miesten pituuskin kasvanut
Vierailija kirjoitti:
Itse olen kyllä huomannut tuon kehityksen. Uimahalleissa nuorilla miehillä ja pojilla näkee paljon suurempia peniksiä kuin ennen
Osittain tuo johtuu myös aktiivisemmasta verenkierrosta. Iän myötä ei enää niin pullistele.
Vierailija kirjoitti:
No onhan tänne muuttanut paljon väkeä lämpimiltä aluieilta Suomen ulkopuolelta. Syylliset löytynee tähänkin kehitykseen siitä faktasta.
Tuossa tutkimuksessa tutkittiin peniksen kokoa maailmanlaajuisesti, ei vain Suomessa
Vierailija kirjoitti:
myrkyt
juuri näin
Kasvua kolmessa vuosikymmenessä jopa 24 prosenttia! Mitä ajatuksia herättää?