HS tiede: miesten penikset pidentyneet selvästi
Kommentit (91)
Ompa onnettomia tutkijoita kun eivät tiedä syytä. Eikö liene seksin harrastaminen muuttunut aikalailla viime vuosikymmeninä ja naisten nautinto noussut etusijalle. Myöskin ehkäisy on erittäin helposti ja halvalla saatavissa. Aiemmin naisilla ei ollut yhtikäs mitään vaikutusmahdollisuuksia ja siinä vaiheessa kun vehkeiden koko ylipäänsä selvisi oltiinkin samantien maha pystyssä.
Ehkä tutkijat ovat olleet miehiä. Naiset kyllä olisivat tienneet syyn. Pikkuhousut märkinä olisivat kirjoitelleet isoista kulleista, he he
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti myös boksereiden suunnittelijat ottaisivat tämän huomioon. Monissa miesten kalsareissa ei ole kunnollista tilaa värkeille. Joitakin merkkejä ei yksinkertaisesti voi ostaa, kun ne ahdistaa jalassa.
Samaa ihmettelen itsekin. Jos on hoikka niin tuskastuttavan ahtaita ovat. Myös chinos housut sun muut - ei ole munille tilaa, kele
Vierailija kirjoitti:
Johtuu muualta tulleista pitkistä ihmisistä että keho kasvaa. Suomalaiset ovat pienikokoisia ja kun sekoittuvat niin kasvaahan se!
Suomalaiset ovat selkeästi keskimäärin pidempiä kuin arabit ja aasialaiset.
Itsellä tuplaantunut koko, ainaki tuo otsassa oleva k....., sen verran hulluksi menny liikenne täällä helsingissä 15 vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Hieno juttu meille naisille!!
Miten muka?
Ei se tunnu hienolta jos tulee osumaa kohdunkaulan. Pituus on merkityksetön, paitsi jos se on liian pitkä.
Ei minulla kyllä yhtään ole kasvanut :(
Hyviä uutisia siis palstanaisille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hieno juttu meille naisille!!
Väärä kasvusuunta naisten kannalta. Paksuun tuntuu naisella hyvältä, pituus sattuu, kun tökkii kohtuun asti.
Eiköhän se paksuuskin ole kasvanut samassa suhteessa.
Mutuilu ei ole tiedettä. Nyt on tutkittu vain pituutta.
Nykyskidit ovat muutenkin reilusti pitempiä ja kookkaampia kuin isänsä, en ihmettelisi lainkaan. Eikä sen puoleen, epäilen kyllä noita vanhojakin mittaustuloksia.
Minulla on 2 lasta ja olen äitinä meidän perheen lyhin. Ja olen 170 cm.
Vierailija kirjoitti:
evoluutio ei ole noin nopeaa
myrkyt
No kerro nyt perkele äkkiä mistä näitä myrkkyjä saa!
Kiinnostaisi tietää kuinka nuo mitataan. Jätkiltä hierotaan virallisessa mittauslaitoksessa kullit koviksi ja mitat esiin?
Jos kyseessä on oma ilmoitus, kenties valehtelu on lisääntynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
myrkyt
Mua kiinostais kans 24% lisäys vehkeen pituuteen.... myydäänkö näitä myrkkyjä jossain??
Mullakin kasvanut liki 5 centtimetriä.
Vierailija kirjoitti:
Johtuneeko muualta muuttaneista?
Ei koska tutkimus käsittelee pituutta globaalisti
v15 poikia ottaneita spr ämmäi viituttaa kun niistä ei pääsekkään eroon
Joo nääs kuulemma jossain maissa hyppäävät jo miesten seiväshypyn kilpailut ilman seivästä, kun on niin mahdottoman pitkät melat 😱😯
Vierailija kirjoitti:
Tuota kutsutaan luonnonvalinnaksi. Isokulliset miehet pääsevät paremmin lisääntymään
Klart det då de kortare in når fram till dagens motsatta kön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
myrkyt
Mua kiinostais kans 24% lisäys vehkeen pituuteen.... myydäänkö näitä myrkkyjä jossain??
Nutrilet och dylika får du väl helt i affären. Ta en kur och se + 24 - 100 % fjong.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johtuneeko muualta muuttaneista?
Ei koska tutkimus käsittelee pituutta globaalisti
Mitenkähän väestönkasvu on huomioitu? Taitaa isompi osa miehiä asua nykyään Saharan eteläpuolella missä ne melatkin on isompia. Vastaavasti esim japsien määrä on alkanut vähentyä. Niillä kai on pienimmät. Luulisi tämänkin vaikuttavan keskiarvoon...
hidas erektio jos penii paisunut 30 vuodessa 24 prossaa. Itse katsoin Ööverboardilta yhen klipin jossa julmurityty sätti kkuvetteellisen kumppaninsa lyhyttä heppiä ja peniini paisui sitä katsellessa viidessä minuutissa 200 prosenttia vaikken edes koskenut siihin