HS tiede: miesten penikset pidentyneet selvästi
Kommentit (91)
Isot pippelit on vähän semmoinen kaksipiippuinen juttu. Onhan se hieno visuaalisesti, ja aluksi semmonen "hoo iso!" Mutta vuosien jälkeen alkaa vähän harmittaa kun seksin jälkeen on koko alamaha, pimppi ja kaikki ympärysalueetkin kipeänä pitkään ja tuskin se on mun miehellekään mielekästä, että ei voi työntää kuin puoliväliin. Raskaanaollessa saa oikeasti varoa, ja vaikka lääkärit on sillei että normaali penis ei vahingoita vauvaa, niin tämä epänormaali, kahden ja puolen käden miekka varmasti rikkoisi mun palleankin jos sen pohjaan asti survoisi. Että ehkä se ideaalipippeli olisi kuitekin yhden nyrkillisen lyhyempi.
Miehet itse ihailee suuria elimiä ei se naiselle mikään täyttymys ole. Liian iso tuottaa vain kipua.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen kyllä huomannut tuon kehityksen. Uimahalleissa nuorilla miehillä ja pojilla näkee paljon suurempia peniksiä kuin ennen
🤔 Jatkoon liittyen kiinnostaa tietää tämän empiirisen tutkimuksen muista vaikutuksista, että vaikuttaako nuorilla miehillä painon vaikutus tai se, että ajelee itsensä?
Isommalta näytti penis ainakin vielä silloin, kun ei vielä ollut alavatsaa ja jaksoi ajella munakarvat.
Vierailija kirjoitti:
Miehet itse ihailee suuria elimiä ei se naiselle mikään täyttymys ole. Liian iso tuottaa vain kipua.
Näimpä. Enemmän olen kuullut miesten suusta tätä munakoon pohdintaa ja siitä johtuvaa epävarmuutta kuin naiset keskenään edes asiasta puhuvat. Toki siitä puhutaan, jos jollain on niin pieni penis, ettei sitä edes tunne. Liian iso peniskin mainitaan. Kumpikaan harvoin menee jatkoon, koska tässä tapauksessa ääripäissä koolla on välillä.
Ihan tavalliset on parhaita ;)
Vierailija kirjoitti:
Syntyvyydentutkija ja professori Dr. Shanna Swanmyrkyt tekevät ihmisistä steriilejä
samasta asiasta kyse
muovit vaikuttavat sikiöihin
Katsokaa!
juu, esim hormonihairitsijat jopa tekevat tata sukupuolihammennysta
Mutta tosiaan syntyvyys ja siittioiden liikkuvuus ym laskenut jo itkaan. Yksi on kanny taskussa
MUTTA suuren hyppayksen alaspain syntyvyydessa ja elavina syntyneissa vauvoissa on tehneet mRNA piikit! no tietty, kuinka se olisi muka ehditty tutkia?
ovat ihmiset uhkarohkeita kun ottavat vaikka raskaana ollessaan naita myrkkyja kehoonsa. No aivopesu on ollut kovaa....Oikeasti kamalaa. Ja naita seurauksia nyt vaan peitellaan
Vierailija kirjoitti:
Hyviä uutisia siis palstanaisille
Juurikin näin. Nyt on palstatanttaroillakin mahdollisuus saada kikkelinpää edes huulille.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaisi tietää kuinka nuo mitataan. Jätkiltä hierotaan virallisessa mittauslaitoksessa kullit koviksi ja mitat esiin?
Jos kyseessä on oma ilmoitus, kenties valehtelu on lisääntynyt.
En ole koskaan munaani mitannut, koska minulle on riittänyt huomio, että olen saanut tyydytettyä jokaisen naisen, joka sänkyyni on eksynyt. Olen viime vuosina ajatellut, että onkohan munani jotenkin kasvanut ja kai se on uskottava, kun vaimokin on muutaman kerran asiasta maininnut.
Rupeaa väestön neeg3röinti näkymään.
Samalla älykkyys on laskenut samassa suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
evoluutio ei ole noin nopeaa
myrkyt
No kerro nyt perkele äkkiä mistä näitä myrkkyjä saa!
Mua kiinostais kans 24% lisäys vehkeen pituuteen.... myydäänkö näitä myrkkyjä jossain??
Olisi pitänyt aloittaa se "myrkyillä" pelaaminen silloin kasvuiässä.
Naisten vaginat vastaavasti löystyneet 34% samalla aikavälillä.
Vierailija kirjoitti:
Niin, liian iso. Eli sellainen joka ylittää sen toivotun 16-18/5. Tosin aika yllättävän monelle se isompikin kyllä maistuu ja on hakusessa, etenkin kun tulee ikää.
Aloituksen linkissä oli, että peniksen pidentyminen tarkoittaa jotain suurta muutosta. Rivien välistä voi lukea, ettei se välttämättä ole hyvä asia. Samaan aikaan miesten sperman laatu on huonontunut, ja lapsia syntyy yhä vähemmän, ja miehet ovat muuttuneet feminiseen suuntaan. Onko tuleva sukupolvi puoliksi impotentteja? Miksi transnaisten määrä lisääntyy samaan aikaan?
Tuo ei nimenomaan ole hyvä uutinen. Myös siittiöiden laatu on huonontunut. Ja kasvaminen on ollut liian suurta ollakseen pelkkää evoluutiota tai ihmisen pituuskasvua.
Vesistöissä on valtava määrä esim. hormoneja, jotka sinne joutuvat esim. virtsan mukana naisilta.
Jos tuosta tutkimuksesta olisi maakohtaista tilastoa, niin voisimme päätellä syytä enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Naisten vaginat vastaavasti löystyneet 34% samalla aikavälillä.
Ovat luultavasti ainakin tottuneet saamaan isompaa kuin 13,54cm :D
Miun miesystävän penis kasvaa ihan muutamassa sekunnissa kokoa, kun näkee minut. Ei siihen vuosikymmeniä tarvita.
Hyi, pitkä ja ohut kylpä - turnoff naiselle, luotu miesten välisiin miekkailuihin ja prsepanoihin.
Ehkä evoluutio näkyy vähitellen, kun biseksuaalisuus on melko yleistä? Mulkun evoluutio siirtyy lapsenteosta kaikenlaisten partnereiden tyydyttämiseen? Silloin hedelmälliset naiset ja heidän tarpeensa jäävät vähemmistöön.
Mulla löysänä 5 cm ja kovana 17.5. Ns yllärimuna
Venäläiset ym. Siltä suunnalta tulleet ovat n.20cm keskimäärin suomalaisia pitempiä. Ja nehän ovat suurin muualta tulleiden ryhmä suomessa. Kyllä sillä merkitys on suomalaisten pituuteen kun ovat sekoittuneet.