Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen laihtunut yli 20 kiloa ja tämä huomion määrä ahdistaa

Vierailija
12.09.2024 |

Siinäpä se. Nuoret, vanhat, omani ikäiset. Olen ikäni piilottanut tiimalasikroppani ja nyt kun olen oikeasti hoikka ja pukeudun huomioiden vyötäröni, katseet ja huutelu ovat arki päivää. Jopa kuvaaminen.

Yritän olla välittämättä, olenhan kolmekymppinen nainen. En koskaan uskonut, että minua huomaisi kukaan. Pitäiskö palata vaan huppariinja farkkuihin, vai olla välittämättä ja pukea, mitä itse haluaa?

Teenkö kärpäsestä härkäsen.  Varmaan. Tämä on mulle niin uutta, että ei oikein ole kokemusta. Tämän vuoksi kuljen julkisissa paikoissa aina musiikit korvilla. En halua kuunnella, miten minusta sanotaan.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutelu ja kommentointi on häirintää.

Vierailija
2/10 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä minulle kävi samoin, aloin saada huomiota. Ei se silti tuonut elämääni yhtäkään naista vaikka olisin itse ollut kiinnostunut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa. Olet varmaan hot!

Vierailija
4/10 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aloin pukeutua muodottomiin säkkeihin sen jälkeen kun kolmannen kerran jouduin ällöttävän kuvaajan uhriksi. Huomio on onneksi loppunut mutta onhan tämä paskaa että minä joudun muuttumaan pervojen takia.

Vierailija
5/10 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä aloin pukeutua muodottomiin säkkeihin sen jälkeen kun kolmannen kerran jouduin ällöttävän kuvaajan uhriksi. Huomio on onneksi loppunut mutta onhan tämä paskaa että minä joudun muuttumaan pervojen takia.

Elämä on pervoilun aikaa.

Vierailija
6/10 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minusta sanotaan, että olen kaunis. Mulla on tummat hiukset ja silmät ja aika vitivalkoinen iho, en rusketu. 90-65-104 ovat mitat tällä hetkellä. Pidän paljon violettia, mustaa, sinistä ja pinkkiä. Käy mun ihoon. Mutta jos pukeudun tyköistuvaan hameeseen ja paitaan, kyllä minut huomataan. Liiaksi. 

Vierailija
7/10 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minusta sanotaan, että olen kaunis. Mulla on tummat hiukset ja silmät ja aika vitivalkoinen iho, en rusketu. 90-65-104 ovat mitat tällä hetkellä. Pidän paljon violettia, mustaa, sinistä ja pinkkiä. Käy mun ihoon. Mutta jos pukeudun tyköistuvaan hameeseen ja paitaan, kyllä minut huomataan. Liiaksi. 

Unohtui laittaa ap.

Vierailija
8/10 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveys se on mikä on tärkein 👏 

onneks olkoon: hieno saavutus 🎉🥳

Vierailija
9/10 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä minulle kävi samoin, aloin saada huomiota. Ei se silti tuonut elämääni yhtäkään naista vaikka olisin itse ollut kiinnostunut. 

Naiset huutelevat sinulle asiattomuuksia kadulla?

Vierailija
10/10 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen, mutta huomannut tuon saman. Eli hoikkana saan kyllä huomiota, huutelua ja miehet katselee ruokakaupassakin perään. Mutta kumppanin saannissa se ei auta yhtään. Eli sama vaikka nautin elämästä ja vedän ne sushit 2 krt viikossa noutopöydästä, koska ei tämä tilanne miksikään muutu, vaikka olisin 10 kg hoikempi. Kun on yksin, niin antaa arvoa enemmän esim.hyvälle ruualle ja ystävien tapaaamiselle kuin pienemmälle painolle, josta ei ole mitään hyötyä kumppanin saannissa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi