Onko teille OK jos olette lomamatkalla ja matkaseurananne
Oleva mies lähettelee jatkuvasti kuvia kohteestanne naiselle, jota et tunne?
Kommentit (27)
No, mitä itse koet asian suhteen? Sinulla on jonkinlainen suhde mieheen, joka ei selvästikään oikeasti välitä sinusta. Jos välittäisi, hän ei lähtisi toisen matkaan. Ei hän siitä toisestakaan välitä, kun viestittelee sinulle. Eli tyyppi, joka teidän molempien kannattaa unohtaa. Ja sinun kannattaisi kunnioittaa itseäsi enemmän.
Vierailija kirjoitti:
No, mitä itse koet asian suhteen? Sinulla on jonkinlainen suhde mieheen, joka ei selvästikään oikeasti välitä sinusta. Jos välittäisi, hän ei lähtisi toisen matkaan. Ei hän siitä toisestakaan välitä, kun viestittelee sinulle. Eli tyyppi, joka teidän molempien kannattaa unohtaa. Ja sinun kannattaisi kunnioittaa itseäsi enemmän.
OK. Olen tyytyväinen siihen tapaan jolla kunnioitan itseäni. Satun vain pitämään seksistä, joten tunnen tällaisenkin ihmisen. En ole välittämistä vailla.
Ap
Onko oikein jos matkaseurana oleva hermafrodiitti muunsukupuolinen alien lähettelee alastonkuvia vulvapeeniksestään kolmipäiselle lohikärmekselle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
OK. Olen tyytyväinen siihen tapaan jolla kunnioitan itseäni. Satun vain pitämään seksistä, joten tunnen tällaisenkin ihmisen. En ole välittämistä vailla.
Ap
Paitsi että juuri sanoit, ettei seksikään ollut kummoista. Eli olet nyt antanut jollekin luuserille tunteen siitä, miten hän pystyy vedättämään kahta naista, saamatta itse mitään. Jotenkin surkeaa minusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApPaitsi että juuri sanoit, ettei seksikään ollut kummoista. Eli olet nyt antanut jollekin luuserille tunteen siitä, miten hän pystyy vedättämään kahta naista, saamatta itse mitään. Jotenkin surkeaa minusta.
En ole antanut hänelle mitään tunteita. Jokainen aikuinen ihminen on itse vastuussa omasta tunne-elämästään.
Ap
No ei se itse asiassa ollut kovin kummoista.
Ap