Onko teille OK jos olette lomamatkalla ja matkaseurananne
Oleva mies lähettelee jatkuvasti kuvia kohteestanne naiselle, jota et tunne?
Kommentit (27)
Ei haittaa jos deitti kirjoittelee muille naisille matkalta.
No siis mikä sinun ja tämän matkaseura miehen suhde on? Kavereita? Puolisoita? Jos kavereita, noin ei haittaa...jos puolusouta,nin saattaa jo vähän haitata..tai riippuu sinäkin, mikä tän lienen ja "toisen naisen" suhde on. Sisaruksia?
Vierailija kirjoitti:
No siis mikä sinun ja tämän matkaseura miehen suhde on? Kavereita? Puolisoita? Jos kavereita, noin ei haittaa...jos puolusouta,nin saattaa jo vähän haitata..tai riippuu sinäkin, mikä tän lienen ja "toisen naisen" suhde on. Sisaruksia?
Minä ja tuo matkanainen molemmat miehen tapailukumppaneita. Voi tosin olla että se nainen luuli olevansa ainoa tai jopa seurustelevansa.
Ap
Näitä matkoja oli kolme: kaksi kotimaan- ja yksi ulkomaan matka, joista näitä kuvia ja viestejä ja hyvänyöntoivotuksia tuli jatkuvalla syötöllä. Ei se minua haitannut, tiesin kyllä missä hän on.
Ap
Siellä taas joku nainen spekuloi niin että savu nousee korvista ja pohtii mitä muut ajattelevat.
Vierailija kirjoitti:
Siellä taas joku nainen spekuloi niin että savu nousee korvista ja pohtii mitä muut ajattelevat.
OK. Itse olen vähän vahingoniloinen.
Ei tietenkään ole ok. Kuulostaa todella oudolta. Nykyaika tosin on sen verran outoa että voin kuvitella joillekin pariskunnille sen olevan täysin ok
Yksi matkoista oli sen naisen mökille juhannuksena. Sieltä viestitteli että haluaisi viettää juhannuksen minun kanssani. Oltiin vasta hiljattain tutustuttu joten minulla oli jo muita suunnitelmia.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Yksi matkoista oli sen naisen mökille juhannuksena. Sieltä viestitteli että haluaisi viettää juhannuksen minun kanssani. Oltiin vasta hiljattain tutustuttu joten minulla oli jo muita suunnitelmia.
Ap
Tuolla oli mukana myös sen naisen perhettä.
Eipä ehkä tuntuis miltään. Todennäköisesti seuralaiseni lähettelisi viestit salassa esim. istuessaan paskalla, joten en edes tietäisi asiasta. Jos taas tapailumieheni reissaisi jatkuvasti jonkun toisen naisen kanssa niin se saattaisi potuttaa minua siinä määrin, että tukeutuisin AV-palstaan.
Vierailija kirjoitti:
Eipä ehkä tuntuis miltään. Todennäköisesti seuralaiseni lähettelisi viestit salassa esim. istuessaan paskalla, joten en edes tietäisi asiasta. Jos taas tapailumieheni reissaisi jatkuvasti jonkun toisen naisen kanssa niin se saattaisi potuttaa minua siinä määrin, että tukeutuisin AV-palstaan.
OK. En usko että hän istui paskalla niin usein, vaikka anorektisen hoikka nainen olikin.
Ap
Mies kertoi myös yksityiskohtia heidän seksielämästään. Itse en kertonut, mitä touhusi muiden tapailumiesten kanssa. Onko yleistäkin jakaa tällaisia asioita?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mies kertoi myös yksityiskohtia heidän seksielämästään. Itse en kertonut, mitä touhusi muiden tapailumiesten kanssa. Onko yleistäkin jakaa tällaisia asioita?
Ap
Mitäs itse veikkaat?
Pohdi tykönäsi. Tässä ei nyt ollut oikein mitään nähtävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApMitäs itse veikkaat?
Pohdi tykönäsi. Tässä ei nyt ollut oikein mitään nähtävää.
Ei kun pohdin tässä.
Ikävää satsata aikaa ja rahaa tuollaiseen, joka ei ole tosissaan.
Vierailija kirjoitti:
Näitä matkoja oli kolme: kaksi kotimaan- ja yksi ulkomaan matka, joista näitä kuvia ja viestejä ja hyvänyöntoivotuksia tuli jatkuvalla syötöllä. Ei se minua haitannut, tiesin kyllä missä hän on.
Ap
No miksi luulet että se toista haittaa jos sinunkaan ei haitannut?
jännemmät miehet joutuvat tyydyttämään useita naisia, koska jänniä miehiä on vain rajallinen määrä ja kaikki naiset haluavat sellaisen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApNo miksi luulet että se toista haittaa jos sinunkaan ei haitannut?
Varmasti tavasta, jolla nainen reagoi saatuaan selville asian.
Ap
Tai herättääkö tuollainen jotain ajatuksia?