Luonnonkosmetiikan suosikkituotteenne?
Listatkaa kaikki parhaat luonnonkosmetiikan suosikkituotteenne alle, kiitos!
Kommentit (1168)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te joilla on käytössä Laponie: millaiselle iholle teillä toimii?
Tata Harper kiinnostaa, vaikka hinta on sellainen, että en kyllä tiedä, kokeilenko kun ei pientä testeriä saa. Itse en kaipaa tai siis saan kosteutuksen kyllä vähemmälläkin hinnalla, mutta kiinnostaisi, voiko tehdä muutakin muutosta?
Laponie toimii herkälle - mitään wau-efektiä ei näistä tuotteista saa, mutta itselle paras wau-efekti on se että iho ei enää lehahtele&kehitä suunympärysihottuman oireita. Olen välillä koittanut palata ns normikosmetiikkaan takaisin (joissa hajusteita jne), mutta parissa viikossa iho alkaa aina punoittamaan ja kehittämään pientä näppyä. Joten laponiessa pysytään:)
Wau - efekti on juurikin se, ettei iho ole kokoajan ärtynyt ja kutiseva vaan sellainen, mitä muilla on ihaillut. Puhdas, kosteutettu ja tasainen. Hajusteettomuus on itselle myös käytännöllinen valinta.
Vierailija kirjoitti:
- Cattier Paris Body Lotion Coconut Butter Vanilla Vartalovoide
- Whamisa Organic Seeds Shampoo Oily Scalp
- Novexpert Booster With Vitamin C Seerumi
- Whamisa Cactus Moisturizing & Purifying Toner - Kaktus-kasvovesi
- Frantsila Ravitseva kasvovoide
Huh huh noinko monta tuotetta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tata Harper kiinnostaa, vaikka hinta on sellainen, että en kyllä tiedä, kokeilenko kun ei pientä testeriä saa. Itse en kaipaa tai siis saan kosteutuksen kyllä vähemmälläkin hinnalla, mutta kiinnostaisi, voiko tehdä muutakin muutosta?
Laponie toimii herkälle - mitään wau-efektiä ei näistä tuotteista saa, mutta itselle paras wau-efekti on se että iho ei enää lehahtele&kehitä suunympärysihottuman oireita. Olen välillä koittanut palata ns normikosmetiikkaan takaisin (joissa hajusteita jne), mutta parissa viikossa iho alkaa aina punoittamaan ja kehittämään pientä näppyä. Joten laponiessa pysytään:)
Wau - efekti on juurikin se, ettei iho ole kokoajan ärtynyt ja kutiseva vaan sellainen, mitä muilla on ihaillut. Puhdas, kosteutettu ja tasainen. Hajusteettomuus on itselle myös käytännöllinen valinta.
Hajusteettomuus?!? Onko luonnonkosmetiikka muka hajusteetonta?
The ordinaryn luomutyrniöljy nyt ainakin. Sillä tulee oranssin kasvot ihan kuten donald trumpilla.
Vierailija kirjoitti:
Pesen kasvoni aina omalta pihalta keräämälläni kastevedellä. Kerään käpyjä ja poimulehtiä myös. Luonnonkosmetiikkaa ei kuulu ostaa kaupasta.
Luomua :D
Käytän ainoastaan luonnonkosmetiikkaa (oltava myös ehdottomasti eläinkokeetonta!).
Suosikkisarjani ovat kotimainen Laponie of Scandinavia ja ranskalainen Patyka.
Näiden lisäksi erityismaininnat Djusien öljyputsarille (huippu!) ja lisäksi Alteyan ruusuvettä pitää olla aina saatavilla!
Vierailija kirjoitti:
The ordinaryn luomutyrniöljy nyt ainakin. Sillä tulee oranssin kasvot ihan kuten donald trumpilla.
Paitsi että The Ordinary ei ole luonnonkosmetiikkaa!
Eikö hän olekin koko palstan hauskin henkilö?
Nimettömänä ja ilman nimimerkkiä kun on " hyvä huudella" .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma luonnonkosmetiikan lemppari on ehdottomasti Tatan kollageeniseerumi. Paras luonnonkosmetiikan tuote heittämällä mitä olen koskaan käyttänyt ja iho pysyy niin kimmoisana, tasapainoisena ja kauniina. On toki hintavaa https://tinyurl.com/2p997w3f kuin mikä, mutta hintansa arvoinen ehdottomasti. Ei ärsytä ihoa ja talvella aivan ehdoton, vaikka kesäisin käytän myös. Plussaa riittoisuudesta (vain yksi pumppaus riittää) ja voin suositella lämpimästi.
Miehesi taitaa olla insinööri jos on kerran varaa laittaa yli 200 euroa ihonhoitoon.
Tai ehkä hän itse on insinööri? Ei se ole kallista, jos ei ole köyhä.
Vahva on voimakkain yksinään - Roope Ankka
kiitos, nyt löytyi paljon kokeiltavaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On? Esimerkiksi lainaamassasi viestiketjussa mainittu Laponie, Taigalla on hajusteettomia tuotteita. Kaikki luonnonkosmetiikka ei tietenkään ole hajusteetonta.
Tuoksuttomuus on sitten asia erikseen, mutta sitähän sä et kysynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Cattier Paris Body Lotion Coconut Butter Vanilla Vartalovoide
- Whamisa Organic Seeds Shampoo Oily Scalp
- Novexpert Booster With Vitamin C Seerumi
- Whamisa Cactus Moisturizing & Purifying Toner - Kaktus-kasvovesi
- Frantsila Ravitseva kasvovoide
Huh huh noinko monta tuotetta?
Ei tossa oo puoliakaan niistä mitä käytän, vain suosikit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On? Esimerkiksi lainaamassasi viestiketjussa mainittu Laponie, Taigalla on hajusteettomia tuotteita. Kaikki luonnonkosmetiikka ei tietenkään ole hajusteetonta.
Tuoksuttomuus on sitten asia erikseen, mutta sitähän sä et kysynyt.
Mm. Näillä merkeillä on myös hajusteettomia tuotteita
- Atopik
- Neals Yard Remedies
- Lavera
- Estelle & Thild
- John Masters Organics
- Algamaris
- Evolve
- Olivia Klein
- Fiini
- Esse
Vierailija kirjoitti:
Oma luonnonkosmetiikan lemppari on ehdottomasti Tatan kollageeniseerumi. Paras luonnonkosmetiikan tuote heittämällä mitä olen koskaan käyttänyt ja iho pysyy niin kimmoisana, tasapainoisena ja kauniina. On toki hintavaa https://tinyurl.com/2p997w3f kuin mikä, mutta hintansa arvoinen ehdottomasti. Ei ärsytä ihoa ja talvella aivan ehdoton, vaikka kesäisin käytän myös. Plussaa riittoisuudesta (vain yksi pumppaus riittää) ja voin suositella lämpimästi.
Tuo lähti kokeiluun kiitos
Vierailija kirjoitti:
Bybi Bakuchiol Booster! Aivan loistava tuote, saa ihon näyttämään todella hyvältä. Ainoa miinus siitä että pieni purkki ei ole kovin riittoisa.
Toinen miinus siitä että haisee erittäin voimakkaasti hyasintille, ei meinaa saada henkeä kun tätä hieroo kasvoilleen, pakko levittää tämä aina parvekkeella. Käytän urhoollisesti putelin loppuun mutta ei ikinä enää toista pullollista. Olin markkinoinnin uhri ja ostin paljon sarjan tuotteita. Ylihypetetty ja hintava sarja, öljyputsari on umpisurkea, ei poista edes vesiliukoista meikkiä.
Up