Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luonnonkosmetiikan suosikkituotteenne?

Vierailija
17.02.2023 |

Listatkaa kaikki parhaat luonnonkosmetiikan suosikkituotteenne alle, kiitos!

Kommentit (1168)

Vierailija
161/1168 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma luonnonkosmetiikan lemppari on ehdottomasti Tatan kollageeniseerumi. Paras luonnonkosmetiikan tuote heittämällä mitä olen koskaan käyttänyt ja iho pysyy niin kimmoisana, tasapainoisena ja kauniina. On toki hintavaa https://tinyurl.com/2p997w3f kuin mikä, mutta hintansa arvoinen ehdottomasti. Ei ärsytä ihoa ja talvella aivan ehdoton, vaikka kesäisin käytän myös. Plussaa riittoisuudesta (vain yksi pumppaus riittää) ja voin suositella lämpimästi.

Miehesi taitaa olla insinööri jos on kerran varaa laittaa yli 200 euroa ihonhoitoon.

Mulla menee joka kuukausi yli 600 euroa, ja olen sinkku...

Jos haluan ilkeä olla niin kyllä ne rypyt sinullekin tulee, vaikka laittaisit 2000 euroa ihonhoitoon jos nyt jätetään kaikki "täyteaineet" yms pois laskuista. Siinä mielessä rajansa kaikella. Sivusta.

Tottakai ryppyjä tulee ja niitä saa tulla. Todella outo ajatuskin, ettei tulisi. Vanhempana vain iho muuttuu sameammaksi ja joutuu hoitamaan erilailla, että näyttää kosteutetulta ja hyvältä. Kyllä mulla, 60-vutialla naisella, on ryppyjä ja ne ovat todella kauniit kun iho on hyvin hoidettu ja kosteutettu. Ikääntyminen on kaunista. 

Vierailija
162/1168 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ristiriitaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/1168 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme Cosmetics kasvosaippuat

Vierailija
164/1168 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella Reilukerho että Jeesus valitsee ketkä pelastaa....

Vierailija
165/1168 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No antaa sitte olla.. ei kukaan mua ymmärrä. Moi

Vierailija
166/1168 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti Luonkosin öljypuhdistuskakku ja erityisesti Radiant. Sopii keski-ikäiselle kuivuvalle iholle. Poistaa myös aurinkovoiteen tehokkaasti. Ihana mieto tuoksu. Ainoa miinus on melko korkea hinta +-30€. Kakku kestää mulla noin kuukauden kun käytän sitä aamuin illoin.

Vierailija
167/1168 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma luonnonkosmetiikan lemppari on ehdottomasti Tatan kollageeniseerumi. Paras luonnonkosmetiikan tuote heittämällä mitä olen koskaan käyttänyt ja iho pysyy niin kimmoisana, tasapainoisena ja kauniina. On toki hintavaa https://tinyurl.com/2p997w3f kuin mikä, mutta hintansa arvoinen ehdottomasti. Ei ärsytä ihoa ja talvella aivan ehdoton, vaikka kesäisin käytän myös. Plussaa riittoisuudesta (vain yksi pumppaus riittää) ja voin suositella lämpimästi.

Lähti kokeiluun!

Vierailija
168/1168 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

VIINA ON VIINAA VIISASTEN AIVOILLE

Vierailija
169/1168 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teillä ei taida olla paljon muuta elämää kuin kommentoida Vauva-palstalla?

Kiitos, kun pidät keskustelua ylhäällä. Sen löysi siten nopeasti, kun käväisin palstalla nyt useamman päivän myöhemmin.

Vierailija
170/1168 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylös..

Vierailija
171/1168 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo niin se varmasti oli

Vierailija
172/1168 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se rankkaa.

Vierailija
173/1168 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha koira ei oppi uusia temppuja

Vierailija
174/1168 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko totta?

Vierailija
175/1168 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kohtaa et ymmärrä?

Vierailija
176/1168 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iho on nuoresta asti pysynyt hyvänä ilman meikkivoiteita. Ei edes finnejä koskaan. Päivittäin tarvitsen vain ripsiväriä ja huulikiiltoa. Aion käyttää jotain muutakin sitten, kun tarvitsen. Ikä 49.

Vierailija
177/1168 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mádara City Cc-voide. Arkisin luottotuote ja en käytä meikkivoidetta..ainoastaan, jos haluan peittävämpää ja pysyvämpää niin käytän It:in Cc-voidetta.

Vierailija
178/1168 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaisiko joku neuvoa viisikymppiselle hyviä luonnonkosmetiikan ihotuotteita, jotka eivät aiheuta finnejä/ihon tukkeutumista?

Lisäksi olen etsinyt väsyksiin asti samppoota, joka sopisi seborrea-päänahalle, joka on juuri tähän vuodenaikaan tosi hankala: kutisee, rasvoittuu ja tulee jopa näppylöitä. Toisaalta hiukset olisivat kiharaan taipuvaiset, mutta on ollut pakko käyttää pesevää Erisania, joka on suunnilleen ainoa, joka ei aiheuta hirveää kutinaa ja töhnää päänahkaan.

En ole aloittelija, olen käyttänyt kyllä paljonkin luonnonkosmetiikkaa, mutta suosikkeja ei juuri ole löytynyt em. syistä.

Minulla on luonnonkiharat hiukset ja päänahassa aiemmin ollut seborreaa, nyt kurissa suht hyvin.

Santen shampoot ovat sopineet hiuksille ja päänahalle oikein hyvin. Sanoen suihkugeelit ovat myös olleet hyviä atooppiselle iholleni.

Kasvoille käytän pääosin Madaraa (puhdistusvaahto, kasvovesi ja kuivan ihon voiteet), Cattierin savikuorinta on myös loistava.

Vierailija
179/1168 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teillä ei taida olla paljon muuta elämää kuin kommentoida Vauva-palstalla?

Viimeinen reissuun mukaan otettu kirja luettu, väsynyt reissaamisesta, odotan lentokentällä paluulentoa Suomeen. Viihdytään itseäni.

Tällä hetkellä ei todellakaan ole muuta elämää.

Vierailija
180/1168 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika on rahaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän