Luonnonkosmetiikan suosikkituotteenne?
Listatkaa kaikki parhaat luonnonkosmetiikan suosikkituotteenne alle, kiitos!
Kommentit (1168)
Todella Reilukerho että Jeesus valitsee ketkä pelastaa....
No antaa sitte olla.. ei kukaan mua ymmärrä. Moi
Ehdottomasti Luonkosin öljypuhdistuskakku ja erityisesti Radiant. Sopii keski-ikäiselle kuivuvalle iholle. Poistaa myös aurinkovoiteen tehokkaasti. Ihana mieto tuoksu. Ainoa miinus on melko korkea hinta +-30€. Kakku kestää mulla noin kuukauden kun käytän sitä aamuin illoin.
Vierailija kirjoitti:
Oma luonnonkosmetiikan lemppari on ehdottomasti Tatan kollageeniseerumi. Paras luonnonkosmetiikan tuote heittämällä mitä olen koskaan käyttänyt ja iho pysyy niin kimmoisana, tasapainoisena ja kauniina. On toki hintavaa https://tinyurl.com/2p997w3f kuin mikä, mutta hintansa arvoinen ehdottomasti. Ei ärsytä ihoa ja talvella aivan ehdoton, vaikka kesäisin käytän myös. Plussaa riittoisuudesta (vain yksi pumppaus riittää) ja voin suositella lämpimästi.
Lähti kokeiluun!
VIINA ON VIINAA VIISASTEN AIVOILLE
Vierailija kirjoitti:
Teillä ei taida olla paljon muuta elämää kuin kommentoida Vauva-palstalla?
Kiitos, kun pidät keskustelua ylhäällä. Sen löysi siten nopeasti, kun käväisin palstalla nyt useamman päivän myöhemmin.
Vanha koira ei oppi uusia temppuja
Iho on nuoresta asti pysynyt hyvänä ilman meikkivoiteita. Ei edes finnejä koskaan. Päivittäin tarvitsen vain ripsiväriä ja huulikiiltoa. Aion käyttää jotain muutakin sitten, kun tarvitsen. Ikä 49.
Mádara City Cc-voide. Arkisin luottotuote ja en käytä meikkivoidetta..ainoastaan, jos haluan peittävämpää ja pysyvämpää niin käytän It:in Cc-voidetta.
Vierailija kirjoitti:
Osaisiko joku neuvoa viisikymppiselle hyviä luonnonkosmetiikan ihotuotteita, jotka eivät aiheuta finnejä/ihon tukkeutumista?
Lisäksi olen etsinyt väsyksiin asti samppoota, joka sopisi seborrea-päänahalle, joka on juuri tähän vuodenaikaan tosi hankala: kutisee, rasvoittuu ja tulee jopa näppylöitä. Toisaalta hiukset olisivat kiharaan taipuvaiset, mutta on ollut pakko käyttää pesevää Erisania, joka on suunnilleen ainoa, joka ei aiheuta hirveää kutinaa ja töhnää päänahkaan.
En ole aloittelija, olen käyttänyt kyllä paljonkin luonnonkosmetiikkaa, mutta suosikkeja ei juuri ole löytynyt em. syistä.
Minulla on luonnonkiharat hiukset ja päänahassa aiemmin ollut seborreaa, nyt kurissa suht hyvin.
Santen shampoot ovat sopineet hiuksille ja päänahalle oikein hyvin. Sanoen suihkugeelit ovat myös olleet hyviä atooppiselle iholleni.
Kasvoille käytän pääosin Madaraa (puhdistusvaahto, kasvovesi ja kuivan ihon voiteet), Cattierin savikuorinta on myös loistava.
Vierailija kirjoitti:
Teillä ei taida olla paljon muuta elämää kuin kommentoida Vauva-palstalla?
Viimeinen reissuun mukaan otettu kirja luettu, väsynyt reissaamisesta, odotan lentokentällä paluulentoa Suomeen. Viihdytään itseäni.
Tällä hetkellä ei todellakaan ole muuta elämää.
Tottakai ryppyjä tulee ja niitä saa tulla. Todella outo ajatuskin, ettei tulisi. Vanhempana vain iho muuttuu sameammaksi ja joutuu hoitamaan erilailla, että näyttää kosteutetulta ja hyvältä. Kyllä mulla, 60-vutialla naisella, on ryppyjä ja ne ovat todella kauniit kun iho on hyvin hoidettu ja kosteutettu. Ikääntyminen on kaunista.