Luonnonkosmetiikan suosikkituotteenne?
Listatkaa kaikki parhaat luonnonkosmetiikan suosikkituotteenne alle, kiitos!
Kommentit (1168)
Vierailija kirjoitti:
Mun suosikit (iho punoittava ja herkkä)
Putsari: Flow Balm to Milk (plussaa kun on kotimainen!), ainoa mikä ei kuivata.
Kasvovesi: Whamisa Deep Rich Toner
Seerumi: Flow Hyaluron & Probiotics (ei rullaudu meikin alle)
Silmänympärysvoide: Mossa V-Lift (kevyt vaikka anti-age, sopii kana meikin alle hyvin)
Tuo Whamisan toner on kyllä hyvä.
Mikä on kanameikki?
Vierailija kirjoitti:
Osaisiko joku neuvoa viisikymppiselle hyviä luonnonkosmetiikan ihotuotteita, jotka eivät aiheuta finnejä/ihon tukkeutumista?
Lisäksi olen etsinyt väsyksiin asti samppoota, joka sopisi seborrea-päänahalle, joka on juuri tähän vuodenaikaan tosi hankala: kutisee, rasvoittuu ja tulee jopa näppylöitä. Toisaalta hiukset olisivat kiharaan taipuvaiset, mutta on ollut pakko käyttää pesevää Erisania, joka on suunnilleen ainoa, joka ei aiheuta hirveää kutinaa ja töhnää päänahkaan.
En ole aloittelija, olen käyttänyt kyllä paljonkin luonnonkosmetiikkaa, mutta suosikkeja ei juuri ole löytynyt em. syistä.
en osaa luontaiskosmetiikasta suositella shampoota,mutta kuvaamaasi päänahan ongelmiin kannattaisi kokeilla apteekista saatavaa ducrayn kelual-shampoota,pikku pullo,aika hinnakas,mutta toimii .
Fransila, kasvovoiteet ja kasvoöljyt. Luotettava, luomu, kotimainen/lähituote.
Edullisesti itse tehden kotimaisista luomuaineista.
Ruokakaupan kotimaiset/sertifioidut luomuöljyt sellaisenaan.
Taitaa olla voimavarat vähissä :-(.
enkä jaksanu puhelimel tihrustaa
Olen tässä pienessä aamukännissä kuunnellut Vesku Loirin nauravaa kulkuria repeatillä ja hekotellut erittäin kovaan ääneen. Faijakin huusi jo vähän aikaa sitten et lättys kii tai tuun hakkaa sun päätäs näppäimigasghafsgsafgöfsgajfsgöjfsgirg
Hei jippe taasko sul on baaze ylähuules!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt alkoi kyllä houkuttelemaan tuo Tatan kollageeniseerumi. Te jotka jo käytätte sitä - miten käytätte ja saatte siitä parhaat tehot irti? En oo jotenkin oppinut käyttämään seerumeita, pari kertaa ostanut (viimeksi Ordinaryn) mutta siitä jäi vain kireä tunne iholle. Jos pari sataa nyt satsaisin seerumiin, niin pitäis sitten osata myös sitä käyttää :)
Ordinaryn seerumit ovatkin kosmeettisesti aika epämiellyttäviä (halvalla saa halpaa..) ja seerumin alle EHDOTTOMASTI kasvovesi.
The Ordinary on edullinen brändi mutta täyttä tavaraa. Eivät rahallisesti panosta markkinointiin tai kalliisiin purkkeihin. Ruusufinnin hoitoon saanut Azelaid acidilla ja niasiiniamidi+sinkki seerumilla tulehduksen vuosiksi remissioon mikä ei onnistunut kuukausien lääkekuurilla tai hoitovoiteilla, paheni vain.
Tai ehkä ap:lta vaan puuttuu huumorintaju.
Vierailija kirjoitti:
Fransila, kasvovoiteet ja kasvoöljyt. Luotettava, luomu, kotimainen/lähituote.
Edullisesti itse tehden kotimaisista luomuaineista.
Ruokakaupan kotimaiset/sertifioidut luomuöljyt sellaisenaan.
Noin paljon?
Ihmisellä on monta kättä mutta ei koskaan tarpeeksi.
hei ei jäbäl ois mitään mitään ihan akuuttii jeesii joku ihan skidi kulma vaan mä jeesaan sit takas kyl sä tiiät et mä heitän sit bäkkii muistaksä ku mä jeesasin sillon joku iha akuutti pala vaa
jooojooojooojoooojojojojojojjj...
Muttajoo ihan naurettavaa lässytystä ja yksittäisiin sanavalintoihin takertumista
Pistää miettimään, mitä ihminen on tehnyt tarvitakseen botoxia tuossa iässä?