Luonnonkosmetiikan suosikkituotteenne?
Listatkaa kaikki parhaat luonnonkosmetiikan suosikkituotteenne alle, kiitos!
Kommentit (1168)
Tuli syrran kaa jotai biiffii ku frendi oli nyysiny sen rintsikat.
Luonkos Refresh kuivashampoo /hiuspuuteri. Loistava. Käy kaikensävyisille hiuksille.
nunnuka nunnuka voi voi voi voi
Tai ehkä ap:lta vaan puuttuu huumorintaju.
Kinoko, kasvovoide ja seerumi.
Djusie, Balancing Essence hoitovesi.
Urtekram, Lemongrass misellivesi.
Ivy Aia, löytyy Normalista ja hinta on kohdallaan.
SkinTreatin tuotteissa on myös monta helmeä, tosin ei ns. luonnonkosmetiikka kriteeriä täytä, mutta on vegaaninen.
Hei ystavat hyvatjattakaa nyt herrajumala minut rauhaan ja keskittykaa johonkin muihin asiohin vai pitaa pahaa Mina on teille tehnyt?!
Vierailija kirjoitti:
Pesen kasvoni aina omalta pihalta keräämälläni kastevedellä. Kerään käpyjä ja poimulehtiä myös. Luonnonkosmetiikkaa ei kuulu ostaa kaupasta.
Ei taida onnistua talvella :D
Vierailija kirjoitti:
Dr. Hauschan Regenerate-sarjan anti-age-tuotteet ovat aivan upeita ne tekevät ihmeitä iholleni, joka on vaativa ja kuiva, ja olen viisikymppinen. Neils Yardin putsarit ja voiteet sopivat myös minulle täydellisesti, ja olen iloinen siitä, että löysin ne. Laveralla ja Weledalla on myös todella hyviä tuotteita, ja tarkistan mielelläni tuotteet, koska olen löytänyt Weledan suihkutuotteista paljon hyvää. Organics on myös yksi suosikkimerkeistäni, varsinkin niiden kuorinnat ja shampoot ovat huippuluokkaa. En voi unohtaa mainita Frantsilan ruusuvoidetta ja Urterkramin vartalovoiteita, jotka ovat myös todella hyviä. Monilta merkeiltä löytyy myös hyviä palashampoita, ja olen iloinen siitä, että hyvä luonnonkosmetiikka on saatavilla. Vaikka en ole löytänyt todella hoitavia hoitsikoita, hyvä luonnonkosmetiikka on silti todella hyvää ja tehokasta.
Kappalejako?!? Menee silmät sekaisin kun yritän lukea kahta lausetta pidemmälle
Luonnonkosmetiikka ei muuten ole millään tavalla synteettistä parempaa.
Ensinnäkin valmistus laboratoriossa on ekologisempaa kuin se, että kerätään valtavat määrät kasveja luonnosta ainesosien uuttamista varten.
Toisekseen luonnonkosmetiikassa käytetään paljon eteerisiä öljyjä, jotka ovat tosi haitallisia iholle.
Vierailija kirjoitti:
Lisäksi olen etsinyt väsyksiin asti samppoota, joka sopisi seborrea-päänahalle, joka on juuri tähän vuodenaikaan tosi hankala: kutisee, rasvoittuu ja tulee jopa näppylöitä.
Ylöjärvellä valmistetaan samppoota, jota ilman minä en pärjää ollenkaan: System 4 climbazole shampoo nro 2
Kesti kauan löytää oikea shampoo. Ei ole luonnontuote, mutta voin 100% suositella.
Samasta sarjasta löytyy myös muita helmiä, kuten Oil cure hair mask, jota voi laittaa muutenkin iholle eikä tarvitse pestä pois.
Miehenikin käyttää näitä parranhoidossa.
Sokoksen 3+1 päivää-kanpanjasta aina ostan, isot pullot ovat silloin -50%.
Vierailija kirjoitti:
Te joilla on käytössä Laponie: millaiselle iholle teillä toimii?
Tata Harper kiinnostaa, vaikka hinta on sellainen, että en kyllä tiedä, kokeilenko kun ei pientä testeriä saa. Itse en kaipaa tai siis saan kosteutuksen kyllä vähemmälläkin hinnalla, mutta kiinnostaisi, voiko tehdä muutakin muutosta?
Minulla on tälläinen sekaiho, joka herkästi reagoi vähän kaikkeen.
Mun suosikit (iho punoittava ja herkkä)
Putsari: Flow Balm to Milk (plussaa kun on kotimainen!), ainoa mikä ei kuivata.
Kasvovesi: Whamisa Deep Rich Toner
Seerumi: Flow Hyaluron & Probiotics (ei rullaudu meikin alle)
Silmänympärysvoide: Mossa V-Lift (kevyt vaikka anti-age, sopii kana meikin alle hyvin)
Atopik herkän ihon sarja, etenkin puhdistusemulsio ja kasvovesi huippuja. Omasta mielestäni parempi putsari kuin Laponie. Myös Hydrate-sarjassa hvyiä tuotteita.
Puhdistuvaahdoista Ekopharman vadelma ja YA naturae on kuivalle ja herkälle ihollekin hyviä, eivätkä kuivata. Raikkaita etenkin kesällä.
Erisan+ silmänympärysvoide on etenkin hintaansa nähden yllättävän hyvä herkille ja kuiville 50+ silmille.
Flow Cosmeticsin öljyt ja ruusukasvovesi on huippuja.
Frantsilan kehäkukka-porkkaöljy ja moni muu tuote hyviä.
Pyrin käyttämämään kotimaisia tuotteita aina kun mahdollista ja nämä yllä mainitut on mulle myös parempia kuin mikään muu.
MEW kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisäksi olen etsinyt väsyksiin asti samppoota, joka sopisi seborrea-päänahalle, joka on juuri tähän vuodenaikaan tosi hankala: kutisee, rasvoittuu ja tulee jopa näppylöitä.
Ylöjärvellä valmistetaan samppoota, jota ilman minä en pärjää ollenkaan: System 4 climbazole shampoo nro 2
Kesti kauan löytää oikea shampoo. Ei ole luonnontuote, mutta voin 100% suositella.
Samasta sarjasta löytyy myös muita helmiä, kuten Oil cure hair mask, jota voi laittaa muutenkin iholle eikä tarvitse pestä pois.
Miehenikin käyttää näitä parranhoidossa.
Sokoksen 3+1 päivää-kanpanjasta aina ostan, isot pullot ovat silloin -50%.
Kiitos, vastasinkin tuolla, että käytin näitä (yli) 10v. sitten, mutta eivät toimi enää valitettavasti.
poistha