Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

`*´Toukotaapertajien tiistai`*´

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan voimia ja myötätuulta sinne tutkimuksiin. MUTTA MUISTA LEVÄTÄ SEN JÄLKEEN! Meille kerrottiin istukkabiobsiasta varmuuden vuoksi ennen Nt_ultraa sikiltutkimusyksikössä ja ne sanoi, että pitää MAATA tutkimuspäivä (ei saa nostaa edes vauvaa!) ja seuraavakin päivä tosi maltillisesti. Joten kun sulla on noi muuttopuuhat juuri nyt tänä viikonloppuna, koita ottaaa totaalisen rennosti pomonaisena vaan!!! Lähettelen sulle enkeleitä tutkimuksiin ja ihania uutisia sieltä!!! Jaksuja ja voimia!!!!

Kaikille muillekin tsemppiä vaan! Muistakaahan juoda VETTÄ! Lapsivesi uusiutuu joka kolmas tunti...ite rupesin tuntea voimattomuutta ja ihmettelin, että mistäs tuo...sit tajusin, et en oo pitänyt nesteytyksestä huoli. Nyt kun oon juonut reippaasti, on taas tosi reipas olo!

HEikunkeikun. Palaillaan,

Mama2006 rv 13+6 :D

Vierailija
22/26 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa ki-ralla kamala lääkäri. Toivottavasti et enää joudu kyseiselle hirviölle.

(.) meillä ollaan kipeenä, mulla on kuumetta 38.2 ja tytöllä 37.5.

Kamala olo, toivottavasti ei tarvitse lähteä lääkäriin.

Torstaina on neuvola, ihanaa.

Perjantaina olisi joulukauden avaus, lauantaina tytön kaverilla on synttärit, ja serkku on tuomassa lapsiaan hoitoon meille lauantai iltana.

Mitenköhän sitä jaksaa??

Liikkeitä on tuntunut parin viikon ajan, eilen illalla mini touhusi todella paljon, liikkeet tuntuu tosi selvästi, varsinkin illalla. Söpöä :)

Nyt lepäämään...

Mami 16+4 ja neiti 3v. (parin viikon päästä)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

... Ultrakutsu tipahti eilen postilaatikosta, mutta aika annettiin peräti niin ajoissa, kuin 14.12. Minulla on viisi päivää tuosta muutenkin ultra, eikä tuo kolme viikkoa helpota tämän vuodon kanssa odottelua, joten eiköhän meikäläinen sitten mene yksityiselle, kun nuo julkiset kestää...

Niin, osaako kukaan kertoa TRE:lla 3d/4d-ultrapaikkaa ja antaa hintavihjettä?

T: Kurpitsavatsa 16+3

Vierailija
24/26 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole jaksanut koneella juuri istua.Lukenut olen pinoa, mutta siihen se onkin jäänyt.

Mulla väsymys ja eto olo senkun vaan jatkuu. Tänään oli ultra ja kaikki päällisin puolin ok.LA siirty kesäkuun alkuun,mutta haluan pysyä tässä porukassa,kun on jo niin 2kk:n aikana kuiten tullu seurattua ;) Ja uskon, että mulle tehdään suun. sektio,kuten edelliselle ison vauvan takia..Joten kyllä se toukokuulle jää ;)

Maya RV 12+0

Vierailija
25/26 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri oli päivystävä lääkäri et ei ole pelkoa et uudestaan joutuu, kun muutetaan niin tk:kin muuttuu =) Ja kun mietin niin ihan varmasti lääkäri ei vain osannut kysyä muuten asiasta. Siksi meni sanavalinta päin mäntyä.

Kivuista... Kipujen syytä on etsitty koko raskauden ajan ja vauvalla on ollut aina kaikki näkyvä hyvin. Kipu tulee pahimmillaan jos juon yli 2dl

VETTÄ!

Tai rehkin tai nostelen jotain. Kipu ei hellitä ennen kuin makaa n. 1h.

Mutta ei ne oo enää pahoja kun ottaa kevyesti.

Keijo.annikille: Tsemppiä tutkimukseen. Toivotaan että kaikki menee hyvin.

Sairastelijoille pikaista paranemista!

Ja niille joita oli valvottanut, niin kauniita ja piristäviä unia.

Vierailija
26/26 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin just töistä ja oli rankka ilta, onneksi ei ehtinyt paljon huomista miettiö. Vaan nyt kun nukkua pitäisi niin ajatukset pyörii huomisessa. Aamulla aikaisin herätys ja piipero hoitoon, onneksi mies tulee mukaan.

No nyt hyvää yötä ja kuulumisia kertoilen jossain vaiheessa.