Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehellä ei mitään käsitystä parisuhteesta

Vierailija
16.02.2023 |

Hänelle parisuhde on sitä että istutaan molemmat samassa huoneessa, toinen lukee kirjaa ja toinen katsoo läppäriltä sarjaa. Joku romanttinen parisuhdeaika on täysin vierasta. Ravintolaillalliset, yhdessä sylikkäin makoilu, se että olis läsnä toista varten ei vaan onnistuSeksiä pitäisi kyllä sitten saada aina kun herran mieli vaan tekee. Hänelle seksi = läheisyys. Hermostuu, eikä tunnu ollenkaan ymmärtävän mistä puhun, kun yritän selittää että asia ei ihan näin ole.

Ajatuksia?

Kommentit (347)

Vierailija
21/347 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtava mies. Sopisi minulle loistavasti. Inhoan kiehnäämistä. 

Vierailija
22/347 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asperger?

Monet miehet on yksioikoisia, ei niillä ole kiinnostusta romanttiseen kiehnäämiseen.

Naisella on heille tarkoitus. Se yksi. Ja tietty hoitaa huusholli.

Muuten, millainen tämä mies oli tapailu- ja seurusteluvaiheessa?

No ei vienyt kyllä ravintolaillallisille silloinkaan tai muutenkaan kauheasti huomioinut. Olin itse aika nuori, enkä tajunnut vaatia parempaa kohtelu. Alkoholia käytettiin silloin aika paljon, ja humalassa puhui paljon ja oli enemmän läsnä, jos niin voi edes sanoa. Halusi myös nopeasti naimisiin ja lapsen. Siinä sitä sitten oltiin, eroa olen miettinyt tosi paljon näiden vuosien aikana, kunnes sitten taas arki vienyt taas hetkeksi, ja olen keskittynyt muihin asioihin. T. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/347 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mikä se teidän suhteenne on, jos ei parisuhde? 

Varmaan enemmän joku kämppissuhde. Ollaan joo toki pari, mutta intiimiä suhdetta ei ole. On jonkinlainen henkinen suhde, mutta koen että jokin puuttuu. T. Ap

Henkinen yhteys eli mies maksaa elantosi. Siksi et voi lähteä. 

Ehei. Olen meistä se talousihminen, ja sanoisin että olen vuosien aikana maksanut enemmän perheen yhteisistä menoista, vaikka puoliksi ne pyritään laittamaan. T. Ap

Vierailija
24/347 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiehnäämiset on teinien juttu. Aikuiset ei tarvitse 24/7 toiseen liimautumista. 

Aikuisetkin tarvitsevat läheisyyttä. Jos ei puolisolta, niin vaikka lapsilta tai lemmikiltä.

Kosketus tuottaa oksitosiinia. Oksitosiini on mielihyvähormoni.

Vierailija
25/347 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan enemmän joku kämppissuhde. Ollaan joo toki pari, mutta intiimiä suhdetta ei ole. On jonkinlainen henkinen suhde, mutta koen että jokin puuttuu. T. Ap

Ehei. Olen meistä se talousihminen, ja sanoisin että olen vuosien aikana maksanut enemmän perheen yhteisistä menoista, vaikka puoliksi ne pyritään laittamaan. T. Ap

Miehen rahoilla helppo maksaa. Lompakkoloinen on helppo tunnistaa siitä, että vinkuu miehestä, muttei kuitenkaan uskalla erota, koska eron jälkeen pitäisi itse hankkia elanto. 

Vierailija
26/347 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikuisetkin tarvitsevat läheisyyttä. Jos ei puolisolta, niin vaikka lapsilta tai lemmikiltä.

Eli ap hommaa koiran ja ongelma on ratkaistu. 

Vierailija
27/347 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen rahoilla helppo maksaa. Lompakkoloinen on helppo tunnistaa siitä, että vinkuu miehestä, muttei kuitenkaan uskalla erota, koska eron jälkeen pitäisi itse hankkia elanto. 

Voi luoja. Mitä jos menisit tänään nukkumaan ajoissa?

Vierailija
28/347 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Läheisyys on eri asia kuin kiehnääminen. Vai hinkutatko sinä itseäsi lastasi vasten jatkuvasti?

Vierailija
29/347 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidä huoli vain omista nukkumisistasi. Nyt puhumme ap:n parisuhteesta, emme minun unistani. 

Vierailija
30/347 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asperger?

Monet miehet on yksioikoisia, ei niillä ole kiinnostusta romanttiseen kiehnäämiseen.

Olen pohtinut myös tätä Asperger-vaihtoehtoa, kun olen koittanut keksiä selitystä näille meidän ongelmille, tai sille että aina on tuntunut vähän siltä että parisuhteesta jää jotain puuttumaan. Toisaalta näyttää tunteensa, osaa olla ihmisten kanssa ihan normaalisti jne. Ei kyllä mitenkään selkeästi ainakaan sellainen ole. T. Ap

Vierailija
31/347 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on ehkä perusmies. Monet niistä on kykenemättömiä tunnistamaan tai käsittelemään omia tai toisten tunteita. Jotkut on vaan itsekkäitä.

Jotkut on vaan yksinkertaisia.

Joskus minä-puhe voi auttaa ( minä toivoisin että...., minulle tulisi hyvä mieli siitä että....).

Joskus pariterapia voi olla hyväksi.

Joskus on parempi lähteä, vaikka onkin yhteiset lapset.

Vierailija
32/347 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidä huoli vain omista nukkumisistasi. Nyt puhumme ap:n parisuhteesta, emme minun unistani. 

Juu, sinua ei siihen keskusteluun tarvita. Hyvää yötä!

Vierailija
33/347 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälläistä se on naisten kanssa jotka ovat katselleet liikaa romanttisia elokuvia.

Vierailija
34/347 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asperger?

Olen pohtinut myös tätä Asperger-vaihtoehtoa, kun olen koittanut keksiä selitystä näille meidän ongelmille, tai sille että aina on tuntunut vähän siltä että parisuhteesta jää jotain puuttumaan. Toisaalta näyttää tunteensa, osaa olla ihmisten kanssa ihan normaalisti jne. Ei kyllä mitenkään selkeästi ainakaan sellainen ole. T. Ap

Katsopa välillä peiliin. Syy tuohon tunteeseen löytyy sieltä. Ihminen ei voi muuttaa kuin itseään. 

Vierailija
35/347 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, sinua ei siihen keskusteluun tarvita. Hyvää yötä!

No sinä et sitä päätä, koska minä osallistun ja koska en. Tuollaisilla viesteillä vain varmistat sen, että en missään tapauksessa lähde. Minua ei penikat määräile. 

Vierailija
36/347 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, että vika on aina kaikissa muissa paitsi itsessä? Tyypillinen marttyyrieukko. Ei ihme, että mies haluaa pitää etäisyyttä. 

Vierailija
37/347 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Läheisyys on eri asia kuin kiehnääminen. Vai hinkutatko sinä itseäsi lastasi vasten jatkuvasti?

Halaan lapsiani joka päivä.

Puolisoni ei pidä halaamisesta "ilman syytä", joten häntä halaan vain harvoin. Hän kiusaantuu myös käsikädessä kulkemisesta. Meillä ei siis ole arkista läheisyyttä (kuten ap:kin kuvailee).

Vierailija
38/347 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asperger?

Ongelmaan on helppo ratkaisu: Määrittelet tarkasti, mitä se puuttuva asia on ja keskustelet yhdessä miehesi kanssa, miten saisitte sitä puuttuvaa asiaa suhteeseenne. Ei sillä miehellä mitään diagnoosia ole. Sinä vain et osaa kertoa, mitä haluat. Eikä mies (yllättäen) osaa lukea ajatuksiasi. 

Vierailija
39/347 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on ehkä perusmies. Monet niistä on kykenemättömiä tunnistamaan tai käsittelemään omia tai toisten tunteita. Jotkut on vaan itsekkäitä.

Jotkut on vaan yksinkertaisia.

Joskus minä-puhe voi auttaa ( minä toivoisin että...., minulle tulisi hyvä mieli siitä että....).

Joskus pariterapia voi olla hyväksi.

Joskus on parempi lähteä, vaikka onkin yhteiset lapset.

Harmi että ehdin seurustella sitten varmaan muutaman ei-perusmiehen kanssa ennen kuin tapasin nykyisen mieheni. Heidän kanssaan läheisyys oli mielestäni luontevampaa, he oikeasti antoivat aikaa minulle, olivat läsnä, keksivät erilaista tekemistä, laittoivat ihan varta vasten minulle joskus ruokaa, nauttivat siitä kun saivat esim katsoa jotain sarjaa kanssani, lisäksi sain joskus lahjoja ihan ilman syytäkin, käytiin yhdessä ravintoloissa syömässä, kylpylöissä, matkoilla.. ja paljon muita romanttisiakin juttuja. Juteltiin myös paljon henkeviä juttuja, nykyisen mieheni kanssa lähinnä riitatilanteissa saattaa jotain syvällisempää keskustelua syntyä. T. Ap

Vierailija
40/347 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä löysit tollasen robotin🤣

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi neljä