Yökylässä Pilvi Hämäläisellä
Mun mielestä toi Pilvi on aika hauska :D kivan värikäs sisustus. Mut harmi että Pilvi on noin epävarma itsestään.
Kommentit (174)
Suomessa tuijotetaan päin naamaa tai ollaan ujoja jompi kumpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pilvi on kyllä tosi symppis. Jännä että on noin epävarma itsestään. Ja ohjelman edetessä selvästi rentoutui ja oli enemmän oma ihana itsensä.
Elävä esimerkki siitä, miltä koulukiusaamisen jäljet näyttävät käytännössä.
Mitä säkin mistään jäljistä tajuat. Ihme raatelija. Olisko sinusta kiva lukea itsestäsi tällaista?
Aika heikko ihminen ja huono itsetunto näyttää olevan sinullakin nimittäin.🤢🤢🤢🤢🤮🤮🤮🤮
Elä sure Pilvi, ei kaikkie mielpitteist kannata eikä piä välittää.
Sympaattinen jakso, ja ihanan inhimillinen Pilvi. Kyllä hyvinkin voi olla hänellä adhd-piirteitä, kuten hän itsekin epäili.
Joka tapauksessa sydämellinen ja kiltti ihminen, sellainen jonka seurassa voi rentoutua ja itsekin olla just sellainen kuin on. Tällainen vaikutelma siis tuli ohjelmasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä vähän raskas jakso. En tiedä mistä johtuu?! Jotenkin hänestä ei saanut oikein mitään irti, ihan kuin olis ollut rooli päällä. Millainen on oikea Pilvi? Se ei avautunut mulle. Halusko vaan mainostaa kirjaansa?
Katja Ståhl taas oli avoin ja todella hauska tyyppi. Oli mahtava jakso 😊
Samat mietteet. Pilvin jutuista ei saanut oikein mitään tolkkua, kauhea sekamelska jonka aina voi selittää jollain sopivalla diagnoosilla itsestään.
Suurmestarissa Pilvi on hyvä, mutta esim siinä urheiluohjelmassa, villi kortti? ärsytti kun koko ajan puhui aivan asiaan liittymätöntä puutaheinää, samoin kun oli POH-ohjelmassa vieraana.
Mikä on POH?
Vierailija kirjoitti:
Pilvi on nätti. Ei ollut meikkiä ja ei pilannut itseensä millään täytteillä.
Olihan sillä parissakin kohtauksessa reippaastikin meikkiä, mutta meikki oli suht luonnollinen.
Minusta tuo Pilvi vaikutti lapsi aikuiselta. Jotenkin höppänä, likainen pyyhe kaapissa ja sitä rataa, koiranpaskaa lattialla, ihme ettei suuhunsa laittanut. Ei kolahtanut. En haluaisi tuollaista lähipiiriini.
Minusta oli yksi parhaista Veitola-jaksoista (joita en rehellisyyden nimissä ole kovin montaa katsonut). Pilvi vaikutti jotenkin juuri sellaiselta ihanalta höppänältä, miten joku häntä kuvaili tässä ketjussa. Taiteilija. Olen itse aika samankaltainen persoona, vaikka en olekaan taiteilija. Ja kyllä minä sentään puhtaat pyyhkeet löydän asunnostani ja tarjoan vieraille enemmän kuin riittävästi purtavaa, mutta se höppänyys ja tietynlainen itsensä etsiminen ja paniikki hölmöistä höpötyksistä näytti tosi tutulta. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän Maria oikeesti ajattelee kun sen ilmeet paljastaa monen moisia ajatuksia.
Niinpä. Marian ilmeistä ja teennäiseltä äänensävystä kuulee ja näkee välillä heti mitä mieltä hän oikeasti on, vaikka esittääkin mukavaa ja ymmärtäväistä. Petteri Orpollekin tuhahteli vaikka Orpo oli ihan kiva.
Muistan ilmeet hyvin myös kun oli Saara Aallon luona. Saarakin on oma iloinen höpsö välillä, mutta kiltti ja ystävällinen kuten Pilvi. Marialla on selkeästi omat suosikit vaikka yrittääkin olla pokerina. No olisihan se ammatillinen tuho jos rehellisesti sanoisi mitä ajattelee.
Minä en ikinä unohda niitä jaksoja joissa Maria oli yrmynä Laura Huhtasaaren ja Teuvo Hakkaraisen luona :D Marinin kanssa taas oli sitten niin hyvää pataa. Pitäisi toimittajan pystyä olemaan neutraali mielestäni.
Kun mennään näinkin intiimille alueelle kuin toisen kotiin, niin kyllä toimittajakin mun mielestä saa olla inhimillinen ja tuoda omia mielipiteitään ilmi. Ei kärkkäästi, mutta näyttää, että hän on eri mieltä asiasta, kohteliaasti. Kuten Maria on tehnyt.
Vierailija kirjoitti:
Pilvi on nätti. Ei ollut meikkiä ja ei pilannut itseensä millään täytteillä.
Paitsi huulet täytetty. Meikkiäkin oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä vähän raskas jakso. En tiedä mistä johtuu?! Jotenkin hänestä ei saanut oikein mitään irti, ihan kuin olis ollut rooli päällä. Millainen on oikea Pilvi? Se ei avautunut mulle. Halusko vaan mainostaa kirjaansa?
Katja Ståhl taas oli avoin ja todella hauska tyyppi. Oli mahtava jakso 😊
Samat mietteet. Pilvin jutuista ei saanut oikein mitään tolkkua, kauhea sekamelska jonka aina voi selittää jollain sopivalla diagnoosilla itsestään.
Suurmestarissa Pilvi on hyvä, mutta esim siinä urheiluohjelmassa, villi kortti? ärsytti kun koko ajan puhui aivan asiaan liittymätöntä puutaheinää, samoin kun oli POH-ohjelmassa vieraana.Mikä on POH?
Pitääkö Olla Huolissaan
Tässä näkee kuinka näitä ohjelmia tehdään. Yleensä jengi huutaa käsikirjoituksen perään, yllättävää ettei tällä kertaa..
Ensin tehdään raaka kässäri ja sitten mennään ja kuvataan. Siitä sitten kasataan käsikirjoitus. Jotain, mitä on vieraan kanssa tehty. Pilvin kanssa ei tehty kummosia. Muovailivat ja tutkivat kaappeja. Eipä siitä sitten kummosta kässäriä saa.
Pilvi sanoi aika alussa jaksossa, että hänellä on elämänhallintaongelmia. Silti täällä jengi nyt sitten yrittää kiusata aiheella, josta toinen on hyvinkin tietoinen.
Olihan Pilvi suloinen ja niin hurjan epävarma. Helposti halaisin jos lähellä olis.
Pilvihän ei ole kovin kummonen näyttelijänä. Koomikkona kohtalainen ja tuommoisena Putous esiintyjänä pätevä.
Ketju paljasti sen, ettei jengillä ole käsitystäkään mitä on hyvä näyttelijä.
Jakson innoittama koetin kuunnella Pilvin kirjaa. En tajunnut sen pointtia, kesken jäi.
Miksi ihmeessä tuota Pilvin laulamista pakotetaan niin paljon. Enemmän nasaalia tuossa honotuksessa, kuin Nylon Beatilla yhteensä. Ei taida olla jaksakaan paneeleissa, joissa tuo ei laula.
Yksi rasittavimpia uusia näyttelijöitä. Jotenkin tyrkky ja huomionkipeä. Esimerkiksi näissä urheilupaneeleissa on aina huutamassa jotain "hauskaa" kaksmielistä läppää, jos joku toinen saa naurut tai suosiota yleisöltä.
Koko ajan joku rooli päällä ja se rooli liittyy aina jotenkin siihen, että jotenkin tyhmä, juoppo, itsekäs tai joku kumma jakorasia.
On! Peruskaunis suomalainen nainen. Hyvää tietty luonnollisuus ja älyllinen rehellisyys.
Miinusta huomiohakuisesta epävarmuudesta, tuo mieleen omat koulukiusaajani.
Toivottavasti saa työtä näyttelijänä tuon suurmestarikuonan ja putouspaskan asemesta. Lahjoja on selvästi, menevät hukkaan sketsikavalkadissa ja jumittuu johonkin kökköhahmoon. Rahaahan tuosta kyllä saa.