Yökylässä Pilvi Hämäläisellä
Mun mielestä toi Pilvi on aika hauska :D kivan värikäs sisustus. Mut harmi että Pilvi on noin epävarma itsestään.
Kommentit (174)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan järkyttävää mitä se Pilvi perheineen on joutunut kokemaan. Siskon laukku oli löytynyt järven rannalta ja sisko oli kadonnut. Myöhemmin löytynyt kuolleena. Jotenkin Pilvi on aina vaikuttanut jotenkin surumieliseltä pohjimmiltaan vaikka komediaa tehnyt. Onkohan siskon mielenterveysongelmat avanneet Pilvin silmät ja hän on halunnut tuoda ihmisille parempaa mieltä huumorin turvin. Minä näkisin sen niin.
Jokaisella meillä on omat selviytymiskeinomme, monella ne narrin kyyneleet.
Tarkoitatko että ei sure aidosti?
Hyi sinua.
Käsitin että tässä tarkoitettiin klovnin kyyneleet -ilmiötä. Sitä että monen hauskuuttajan taustalla on joku vaikea trauma. Se hauskana oleminen on keino selviytyä sen trauman kanssa elämisestä.
Vierailija kirjoitti:
Hämäläisen jonkinlainen epävarmuus voi johtua siitä että ei ole päässyt teatterikorkeakouluun vaikka on pyrkinyt useita kertoja.
Onko syynä ässävika?
No ei todellakaan ässävika, eihän hänellä ole edes ässävikaa muuten vaan kimittää ja sössöttää saadakseen huomiota. Joitakin naurattaa heti, kun pilvi natisee aurinkoista päivää kaikille.
Toisaalta hyvä et telkkarissa näytetään katja ståhlin ja pilvi hämäläisen kaltaisia koteja, ei siivottu, on sotkuista, sekavaa ja ahdasta. Usein esillä kun saa olla vain tip-top - lukaalit edustusemäntineen ja -isäntineen.
Jotenkin vaivaannuttava jakso eikä päässyt perille, mikä on todellinen Pilvi Hämäläinen. Rooli vaihtui koko ajan. Näyttelijöillä varmaan tollasta, varsinkin jo on noin epävarma itsestään.
Katjan jakso oli ihan toista maata. Sille ei varmaan sais kukaan luuta kurkkuun, on niin oma itsensä ja jämäkkä ja superhauska ihan vaan omana itsenään. Veitola jäi ihan sivusta seuraajaksi siinä jaksossa, koska Katjan huumori ja persoona on vaan ihan best.
Vierailija kirjoitti:
Juu siltä vaikuttaa, että miettii varmaan omia asioitaan vaikka pyytää toista vastaamaan.
Olisiko ilkeästi sanottu, että käyttää ihmisiä hyväkseen. Kaivelee jokaisen vieraan terapiakäynnit, ihastuneena, voi että ihanaa kun kerroit, ihanaa kun avauduit että näikö pahasti sulla on viirannut. Kelläpä meistä ei, mutta kannattaako niistä vieraille huudella. Ehkä kaikki eivät kestä mitä silmille avautumisista iskee. Kannattaa vain juosta kovaa ja vetää mahdottomasti leukoja.
Pilvi on kyllä niin symppis. Mutta joku muu kuin Veitola olisi ollut paljon parempi jututtamaan häntä.
Vierailija kirjoitti:
Hämäläisen jonkinlainen epävarmuus voi johtua siitä että ei ole päässyt teatterikorkeakouluun vaikka on pyrkinyt useita kertoja.
Onko syynä ässävika?
Tai epävarmuus syynä ettei päässyt sinne.
Ahdistavaa ja vaivaannuttavaa tämä Pilvin jakso. En jaksais sekunttiakaan tuota ääntä ja sen juttuja.
Mariasta oli joku otsikko tästä vierailusta Pilvin luona: "Purskahti itkuun".
Missä vaiheessa? Purskahti, eli itku ryöpsähti valtoimenaan esille? En nähnyt kyyneleen edes valuvan poskella.
Vierailija kirjoitti:
Mariasta oli joku otsikko tästä vierailusta Pilvin luona: "Purskahti itkuun".
Missä vaiheessa? Purskahti, eli itku ryöpsähti valtoimenaan esille? En nähnyt kyyneleen edes valuvan poskella.[/quote Ohjelmaa mainostettiin itkuun purskahtamisella.
Selvästi paras jakso Vuoroin vierassa mitä olen nähnyt. Pilvi Hämäläinen on aito tyyppi. Ei mitään feikkiä. Osaa olla sekä hauska mutta myös varsin koskettava ja herkkä.
En ihan saanut selvää mikä tuo Pilvi on. Erikoinen persoona kai.
Kieltämättä siltä hiukan tuntui. Veitola oli oma kamala itsensä, haistelee vaikka koiranpskaa ja taitaa nauttia siitäkin.....
Vierailija kirjoitti:
Ahdistavaa ja vaivaannuttavaa tämä Pilvin jakso. En jaksais sekunttiakaan tuota ääntä ja sen juttuja.
Kiitos tiedosta. Tämä pelasti perjantai-iltani!
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta hyvä et telkkarissa näytetään katja ståhlin ja pilvi hämäläisen kaltaisia koteja, ei siivottu, on sotkuista, sekavaa ja ahdasta. Usein esillä kun saa olla vain tip-top - lukaalit edustusemäntineen ja -isäntineen.
En halua katsoa. Katsoin kun oli Valtterin luona Monacossa, enemmän minun makuuni.
Pilvenraosta se aurinko paistaa ja kuu kumottaaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua katsoa. Katsoin kun oli Valtterin luona Monacossa, enemmän minun makuuni.
Valtterista ihan loisti älynlahjat, kun esitteli rekvisiittaa pienissä tupasissaan.
Ihmettelen, et ei siistitä kotia ennen vieraiden/kuvaajien tuloa. Miks piti kuvissa penkoa sotkuista piironkia ja miks piti tonkia niitä tavararasioita. Eikö fiksumpaa kuvattavaa ollut? Mitä katsoja sai näkemästään?
Suree toki, mutta ajautunut ammattiin jossa pistää pikkasen överiksi, A I Ankeinen. Kauhean epävarma vähän onneton kulkija, toivottavasti ei lue näitä juttuja itse nyt lainkaan. Olen kuitenkin sitä mieltä, että meillä on oikeus kertoa mielipiteemme, ei tietenkään solvata ketään. Rumaa sekin on jos kailotamme, voi kuinka upeaa jatka samaan malliin. Joku tykkää tyttärestä ja joku äidistä, vai onko tämäkin sanonta liian roisi tähän päivään.