Yökylässä Pilvi Hämäläisellä
Mun mielestä toi Pilvi on aika hauska :D kivan värikäs sisustus. Mut harmi että Pilvi on noin epävarma itsestään.
Kommentit (174)
Vierailija kirjoitti:
Hämmentävää, miten erilainen ääni Pilvillä oli Marian kanssa puhuessa kuin Aamutv-lähetyksessä, joka näytettiin ohjelmassa.
No hänhän on näyttelijä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei katso Mariaa oikein silmiin ollenkaan, kun puhuu Marialle.
Hyvin tyypillinen suomalainen tapa. Erityisesti epävarmoilla ihmisillä.
Kiinteä silmiintuijotus on paljon häiritsevämpää.
Vielä hirveämpää on kun joidenkin silmät seilaa puolelta toiselle, kun katsovat kohti.
Mistähän tää muuten johtuu?
Veitolan vierailu Katja Stålin luona oli ihana, Katjalla lämmin ja rakastava suhde lapsiinsa. Samaa kertoi Katjan äiti, että Katja on aina ollut numero yksi ja tulee olemaan🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän Maria oikeesti ajattelee kun sen ilmeet paljastaa monen moisia ajatuksia.
Niinpä. Marian ilmeistä ja teennäiseltä äänensävystä kuulee ja näkee välillä heti mitä mieltä hän oikeasti on, vaikka esittääkin mukavaa ja ymmärtäväistä. Petteri Orpollekin tuhahteli vaikka Orpo oli ihan kiva.
Muistan ilmeet hyvin myös kun oli Saara Aallon luona. Saarakin on oma iloinen höpsö välillä, mutta kiltti ja ystävällinen kuten Pilvi. Marialla on selkeästi omat suosikit vaikka yrittääkin olla pokerina. No olisihan se ammatillinen tuho jos rehellisesti sanoisi mitä ajattelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei katso Mariaa oikein silmiin ollenkaan, kun puhuu Marialle.
Hyvin tyypillinen suomalainen tapa. Erityisesti epävarmoilla ihmisillä.
Kiinteä silmiintuijotus on paljon häiritsevämpää.
Vielä hirveämpää on kun joidenkin silmät seilaa puolelta toiselle, kun katsovat kohti.
Mistähän tää muuten johtuu?
Mulla seilaa jos valehtelen, tai olen mielettömän rakastunut, enkä lainkaan varma rakkauden kohteesta.
Ihan järkyttävää mitä se Pilvi perheineen on joutunut kokemaan. Siskon laukku oli löytynyt järven rannalta ja sisko oli kadonnut. Myöhemmin löytynyt kuolleena. Jotenkin Pilvi on aina vaikuttanut jotenkin surumieliseltä pohjimmiltaan vaikka komediaa tehnyt. Onkohan siskon mielenterveysongelmat avanneet Pilvin silmät ja hän on halunnut tuoda ihmisille parempaa mieltä huumorin turvin. Minä näkisin sen niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän Maria oikeesti ajattelee kun sen ilmeet paljastaa monen moisia ajatuksia.
Niinpä. Marian ilmeistä ja teennäiseltä äänensävystä kuulee ja näkee välillä heti mitä mieltä hän oikeasti on, vaikka esittääkin mukavaa ja ymmärtäväistä. Petteri Orpollekin tuhahteli vaikka Orpo oli ihan kiva.
Muistan ilmeet hyvin myös kun oli Saara Aallon luona. Saarakin on oma iloinen höpsö välillä, mutta kiltti ja ystävällinen kuten Pilvi. Marialla on selkeästi omat suosikit vaikka yrittääkin olla pokerina. No olisihan se ammatillinen tuho jos rehellisesti sanoisi mitä ajattelee.
Päivi Räsäsen luona oli jäätävä, Sanna Marinia lipoi samoin J Sipilää.
Vierailija kirjoitti:
Ihan järkyttävää mitä se Pilvi perheineen on joutunut kokemaan. Siskon laukku oli löytynyt järven rannalta ja sisko oli kadonnut. Myöhemmin löytynyt kuolleena. Jotenkin Pilvi on aina vaikuttanut jotenkin surumieliseltä pohjimmiltaan vaikka komediaa tehnyt. Onkohan siskon mielenterveysongelmat avanneet Pilvin silmät ja hän on halunnut tuoda ihmisille parempaa mieltä huumorin turvin. Minä näkisin sen niin.
Jokaisella meillä on omat selviytymiskeinomme, monella ne narrin kyyneleet.
No nyt!
Maria haastattelee haarat levällään maaten sohvalla Pilviä vastapäätä.
Miksi joku voi olla noin täynnä itseään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokaisella meillä on omat selviytymiskeinomme, monella ne narrin kyyneleet.
Tarkoitatko että ei sure aidosti?
Hyi sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pilvi on kyllä tosi symppis. Jännä että on noin epävarma itsestään. Ja ohjelman edetessä selvästi rentoutui ja oli enemmän oma ihana itsensä.
Elävä esimerkki siitä, miltä koulukiusaamisen jäljet näyttävät käytännössä.
Minä taas olen kuullut, että hän on yläasteella itse ollut pahompia kiusaajia.
Toki voinut olla seurausta aiemmasta häneen kohdistuneesta kiusaamisesta "kiusaan itse, ennen kuin joutuu itse (taas) kiusaamisen uhriksi".
Pilvi oli koulukiusaaja, mutta tajusi ysiluokalla lopettaa ja rupesi mukavaksi niille ketä kiusasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pilvi on kyllä tosi symppis. Jännä että on noin epävarma itsestään. Ja ohjelman edetessä selvästi rentoutui ja oli enemmän oma ihana itsensä.
Elävä esimerkki siitä, miltä koulukiusaamisen jäljet näyttävät käytännössä.
Minä taas olen kuullut, että hän on yläasteella itse ollut pahompia kiusaajia.
Toki voinut olla seurausta aiemmasta häneen kohdistuneesta kiusaamisesta "kiusaan itse, ennen kuin joutuu itse (taas) kiusaamisen uhriksi".Pilvi oli koulukiusaaja, mutta tajusi ysiluokalla lopettaa ja rupesi mukavaksi niille ketä kiusasi.
Oli vai?
Maria Veitola, onko lintu vai kala?
Paljon hämminkiä
Vierailija kirjoitti:
No nyt!
Maria haastattelee haarat levällään maaten sohvalla Pilviä vastapäätä.Miksi joku voi olla noin täynnä itseään?
Hoitaa omaa päätään noilla vierailuilla, kuten psykologit omaansa. Veitola haahuilee kaduilla pellen asussa, yksi hänen selviytymiskeinoistaan. Etsii ohjelmiinsa sielun kumppaneita ja jälkeläisensä kutsuu häntä somasti etunimellä ei äidiksi. Sehän olisi jo vallan tavatonta lässyttää äidista, synnyttäjiä ja siittäjiä tässä olla pitää, oletetuille.
Juu siltä vaikuttaa, että miettii varmaan omia asioitaan vaikka pyytää toista vastaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ikinä unohda niitä jaksoja joissa Maria oli yrmynä Laura Huhtasaaren ja Teuvo Hakkaraisen luona :D Marinin kanssa taas oli sitten niin hyvää pataa. Pitäisi toimittajan pystyä olemaan neutraali mielestäni.
Vierailija kirjoitti:
No nyt!
Maria haastattelee haarat levällään maaten sohvalla Pilviä vastapäätä.Miksi joku voi olla noin täynnä itseään?
Ai täynnä itseään, mielestäni mennyt jo yli.
Onko Maria opiskellut toimittajaksi? Ollut ainakin oppisopimuksella?
Hämäläisen jonkinlainen epävarmuus voi johtua siitä että ei ole päässyt teatterikorkeakouluun vaikka on pyrkinyt useita kertoja.
Onko syynä ässävika?
Panisit varmaan vaikka kottaraispönttöä - pääasia, että on reikä.