Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yökylässä Pilvi Hämäläisellä

Vierailija
16.02.2023 |

Mun mielestä toi Pilvi on aika hauska :D kivan värikäs sisustus. Mut harmi että Pilvi on noin epävarma itsestään.

Kommentit (174)

Vierailija
41/174 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihana asunto

Vierailija
42/174 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esitti rooleja koko ajan. Puhetapa ja murre

vaihtui, samoin kontakti. Vaivaannuttavaa.

Tähän kiinnitin huomion. Ei se murre noin vain vaihdu. Jokin halu miellyttää vastapuolta ja muuttaa persoonaansa sen mukaan. Välillä pilkahti sellaisia aidon oloisia Piliviä välistä. Mun tuntuma toki vain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/174 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pikkasen outo, koti sotkuinen ja availi kaappejaan vieraalle ja penkoi roinaa. Ei edes puhdasta pyyhettä vieraalle, toisaalta Maria olisi voinut tuoda lakanat ja pyyhkeen mukanaan. Tarjosiko mitään mitään, itse joi pullosta Colaa.

Vähän säilytystilaa.

Ei tänä päivänä enää tuoda lakanoita mukana

Jos en tiedä millaiseen paikkaan menen yökylään, kysyn otanko pyyhkeen ja lakanat mukaan. Inhottavaa jos kaivetaan jostain pyyhe, haistele onko se puhdas. Toisaalta esittelihän sa rallikuski toista tyyliä, rallikuskin asuinkumppani ei niinkään.

Vierailija
44/174 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rempseä Lieksan likka. Voisin myös ottaa yökylään.

Vierailija
45/174 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pikkasen outo, koti sotkuinen ja availi kaappejaan vieraalle ja penkoi roinaa. Ei edes puhdasta pyyhettä vieraalle, toisaalta Maria olisi voinut tuoda lakanat ja pyyhkeen mukanaan. Tarjosiko mitään mitään, itse joi pullosta Colaa.

Vähän säilytystilaa.

Jos en tiedä millaiseen paikkaan menen yökylään, kysyn otanko pyyhkeen ja lakanat mukaan. Inhottavaa jos kaivetaan jostain pyyhe, haistele onko se puhdas. Toisaalta esittelihän sa rallikuski toista tyyliä, rallikuskin asuinkumppani ei niinkään.

Kohtelias vieras menee yökylään matkailu-autolla jossa henkilökohtaiset tavarat ja nukkumispaikka mukana.

Vierailija
46/174 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän Maria oikeesti ajattelee kun sen ilmeet paljastaa monen moisia ajatuksia.

Vierailija
47/174 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei katso Mariaa oikein silmiin ollenkaan, kun puhuu Marialle.

Hyvin tyypillinen suomalainen tapa. Erityisesti epävarmoilla ihmisillä. 

Kiinteä silmiintuijotus on paljon häiritsevämpää.

Vielä hirveämpää on kun joidenkin silmät seilaa puolelta toiselle, kun katsovat kohti.

Vierailija
48/174 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ottaisin omat lakanat mukaan. Olen tosin kotoisin Satakunnasta, jossa kursailu ja purkimys välttää muiden vaivaamista on verissä.

Vierailija
49/174 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän säilytystilaa.

Kohtelias vieras menee yökylään matkailu-autolla jossa henkilökohtaiset tavarat ja nukkumispaikka mukana.

Pilvi on ihana lahjakas näyttelijä, eikä minua se koiran ulostekaan tolaltaan saanut.

Vierailija
50/174 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa peukutettu ketju. En ole viel katsonut ohjelmaa. Täytyykin katsoa. Pilvi on ainakin rehellisesti puhunut mt-ongelmistaan. Ne on tavallisia sekä julkkiksilla että taviksilla. Moni ei halua niistä puhua.

Vierailija
51/174 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää tämä lynkkaysjengi täällä. Kateuttako?

Ettekö huomaa, että Pilvi on älykäs(koomikot ovat), kaunis, aito, rehellinen oma itsensä. Lahjakas usealla saralla.

Mukava ihminen. Yksi tämän hetken parhaimmista viihdeohjelmien tähdistä. Hyvä laulaja myös.

Vierailija
52/174 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan normaali ääni mun mielestä

Kyllähän se on sellaista nokkaan honottamista.

Vierailija
53/174 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä vähän raskas jakso. En tiedä mistä johtuu?! Jotenkin hänestä ei saanut oikein mitään irti, ihan kuin olis ollut rooli päällä. Millainen on oikea Pilvi? Se ei avautunut mulle. Halusko vaan mainostaa kirjaansa?

Katja Ståhl taas oli avoin ja todella hauska tyyppi. Oli mahtava jakso 😊

Vierailija
54/174 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pilvi on hyvä näyttelijä. Pönttökoira jonka Pilvi teki on mun suosikki putoushahmoista. Pilviin kaikki hahmot hyviä.

Millä ihmeen avuilla tuo on päässyt näyttelemään yhtään mihinkään. Onhan näitä muitakin kouluttamattomia näyttelijöitä, jotkut lahjakkaita ja pärjäävät hyvin. Tämä "näyttelijä" sen sijaan voisi lopettaa koko homman ja siirtyä muihin hommiin.

Vierailija
55/174 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäs murteiden asiantuntija sinä olet? Tuossahan keskusteli kaksi pohjoiskarjalaista Helsingin Käpylässä. Puheesta tulee helposti omaa murretta sävytettynä paikkakunnan yleiskielellä, ihan normisettiä.

Eikös Maria ole Imatralta, Etelä-Karjalasta? Murrehan on aika erilaista Etelä- ja Pohjois-Karjalan välillä, yhdistää tietysti sie ja mie, mutta muutoin. 

Vierailija
56/174 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmetyttää tämä lynkkaysjengi täällä. Kateuttako?

Ettekö huomaa, että Pilvi on älykäs(koomikot ovat), kaunis, aito, rehellinen oma itsensä. Lahjakas usealla saralla.

Mukava ihminen. Yksi tämän hetken parhaimmista viihdeohjelmien tähdistä. Hyvä laulaja myös.

Jep jep.

Vierailija
57/174 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtuuttoman isossa roolissa oli se kirja. Oliko sitten tarkoituksella valittu ajankohta julkaisun aikaan, ja sillä ehdolla suostuttu mukaan.

Harmittaa kun telkkarin sisällöstä niin suuri osa on sitä mainontaa, vaikka mainostelevisiossa ollaankin.

Formulakuskikin ujutti mainoksia muka huomaamattomasti jutustelun lomaan.

Vierailija
58/174 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi eri tavalla outoa. Vaivaannuttaa ajatuskin. En siis katsonut ohjelmaa.

59/174 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäs murteiden asiantuntija sinä olet? Tuossahan keskusteli kaksi pohjoiskarjalaista Helsingin Käpylässä. Puheesta tulee helposti omaa murretta sävytettynä paikkakunnan yleiskielellä, ihan normisettiä.

Eikös Maria ole Imatralta, Etelä-Karjalasta? Murrehan on aika erilaista Etelä- ja Pohjois-Karjalan välillä, yhdistää tietysti sie ja mie, mutta muutoin. 

Maria on alunperin kotoisin Pohjois-Karjalasta Uimaharjusta, mutta on lapsena muuttanut isänsä työn takia Imatralle.

Vierailija
60/174 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohtuuttoman isossa roolissa oli se kirja. Oliko sitten tarkoituksella valittu ajankohta julkaisun aikaan, ja sillä ehdolla suostuttu mukaan.

Harmittaa kun telkkarin sisällöstä niin suuri osa on sitä mainontaa, vaikka mainostelevisiossa ollaankin.

Formulakuskikin ujutti mainoksia muka huomaamattomasti jutustelun lomaan.

Muka huomaamattomasti!  :DDD

Valtteri pläjäytti mainoksensa telkkuun röyhkeästi, ja mainosti vieläpä ilmaiseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi