Yökylässä Pilvi Hämäläisellä
Mun mielestä toi Pilvi on aika hauska :D kivan värikäs sisustus. Mut harmi että Pilvi on noin epävarma itsestään.
Kommentit (174)
Vierailija kirjoitti:
Tekee varmaan tahallaan jotenkin höppänän vaikutelman. Tunnistan siitä ihmisen joka ei oikeen usko itseensä , haluaa esittää höpsöä kun ajattelen sen olevan liikuttavaa.
Krisse Salmisen myötä liian moni blondi on ruvennut kuvittelemaan, että höpsö naiivi ja hieman tyhmä tyttönen on hauska rooli.
Pikkasen outo, koti sotkuinen ja availi kaappejaan vieraalle ja penkoi roinaa. Ei edes puhdasta pyyhettä vieraalle, toisaalta Maria olisi voinut tuoda lakanat ja pyyhkeen mukanaan. Tarjosiko mitään mitään, itse joi pullosta Colaa.
Oli hyvää pohdintaa esim. radion nais/miesjuontajista ja naisten luvasta olla hauskoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei katso Mariaa oikein silmiin ollenkaan, kun puhuu Marialle.
Hyvin tyypillinen suomalainen tapa. Erityisesti epävarmoilla ihmisillä.
Kiinteä silmiintuijotus on paljon häiritsevämpää.
Niin on. Vaikuttaa herkästi psykopaatilta, jos tuijottaa tauotta.
t. sama
Joo, mutta voisi edes vilkaista silloin tällöin. Se vasta oudolta vaikuttaakin, kun tuijottaa seiniä koko ajan tai pälyilee sinne tänne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. sama
Joo, mutta voisi edes vilkaista silloin tällöin. Se vasta oudolta vaikuttaakin, kun tuijottaa seiniä koko ajan tai pälyilee sinne tänne.
Kyllä se vilkaisi ja katsoikin useampaan kertaan pidempään. Sinä vain et halua nähdä muuta kuin haukkumisen aihetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pilvi on kyllä tosi symppis. Jännä että on noin epävarma itsestään. Ja ohjelman edetessä selvästi rentoutui ja oli enemmän oma ihana itsensä.
Elävä esimerkki siitä, miltä koulukiusaamisen jäljet näyttävät käytännössä.
Minä taas olen kuullut, että hän on yläasteella itse ollut pahompia kiusaajia.
Toki voinut olla seurausta aiemmasta häneen kohdistuneesta kiusaamisesta "kiusaan itse, ennen kuin joutuu itse (taas) kiusaamisen uhriksi".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. sama
Kyllä se vilkaisi ja katsoikin useampaan kertaan pidempään. Sinä vain et halua nähdä muuta kuin haukkumisen aihetta.
Vaikutat kyllä itse kiusaavalta besservisseriltä.
Esitti rooleja koko ajan. Puhetapa ja murre
vaihtui, samoin kontakti. Vaivaannuttavaa.
Vaikutti siltä että näyttelee jotain hömppäroolia koko ajan, ei ollut aito. Vaikuttaa hieman aikuiselta vauvalta, etenkin kuvaillessaan ylitunteellisia reaktioitaan musiikkiin ym höpinöitänsä. Ei oikeen henkisesti tasapainoisen oloinen, mutta toisaalta "taiteilijoille" kai sallitaan tuollainen lapsellisuus ja henkinen epäkypsyys, Veitolakin on aika teinimäinen, vaikka luulee varmaan omassa kuplassaan olevansa "aito ja inhimillinen".
Ei kai Veitola keidenkään tasapainoisten ihmisten luona käy.
Ilkeitä kommentteja täällä. Samaistuin Pilviin ja haluaisin vaan halata häntä, hän käsittelee vieläkin traumojaan.
Vierailija kirjoitti:
Esitti rooleja koko ajan. Puhetapa ja murre
vaihtui, samoin kontakti. Vaivaannuttavaa.
Mikäs murteiden asiantuntija sinä olet? Tuossahan keskusteli kaksi pohjoiskarjalaista Helsingin Käpylässä. Puheesta tulee helposti omaa murretta sävytettynä paikkakunnan yleiskielellä, ihan normisettiä.
Pilvin Humppa-koira oli ihana.
Emännästä tuli jotenkin surullinen fiilis. Elämänhallintaongelmia tms.
Koiraihminen ei voi olla paha. Voisin kuvitella olevani hänen ystävä, jos asuisin tuolla.
Ihana Pilvi <3
Lahjakas koomikko ja esiintyjä, olen katsonut monta kertaa vetojaan Villissä kortissa.
Veitolan ohjelmasta tuli fiilis, että minunkin tekisi mieli halata häntä ja sanoa että hän on huipputyyppi ja kaikki järjestyy kyllä.
Ja ihana koti Käpylässä.
Vierailija kirjoitti:
Ilkeitä kommentteja täällä. Samaistuin Pilviin ja haluaisin vaan halata häntä, hän käsittelee vieläkin traumojaan.
Rehellisyys= ilkeyttä.
Vierailija kirjoitti:
Pikkasen outo, koti sotkuinen ja availi kaappejaan vieraalle ja penkoi roinaa. Ei edes puhdasta pyyhettä vieraalle, toisaalta Maria olisi voinut tuoda lakanat ja pyyhkeen mukanaan. Tarjosiko mitään mitään, itse joi pullosta Colaa.
Vähän säilytystilaa.
Ei tänä päivänä enää tuoda lakanoita mukana
Tuntuu olevan rooli päällä. Välillä puhuessa Marialle ääni muuttuu ihan normaaliksi? Sitten yhtäkkiä ottaa tuon rooliäänen ja -hahmon taas käyttöön.
Ihan kuin hän tarkoituksella haluaisi antaa itsestään vähän oudon kuvan.
Tekee varmaan tahallaan jotenkin höppänän vaikutelman. Tunnistan siitä ihmisen joka ei oikeen usko itseensä , haluaa esittää höpsöä kun ajattelen sen olevan liikuttavaa.