Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, oliko Tauno Palo mielestäsi komea mies?

Vierailija
16.02.2023 |

?

Kommentit (244)

Vierailija
221/244 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut. Opetteli sellaisen intensiivisen katseen, jolla viestitti vastanäyttelijälle, että olen hyvin kiinnostunut sinusta.

Ällö se oli.

Vierailija
222/244 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taunolla oli näköjään jykevä leuka ja tumma tukka. Ihmekös tuo, että naiset pitävät komeana.

T: Leuaton blondi incel

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/244 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin joskus pikkutyttönä leffan, jossa Tauno jahtasi jotain nuorta piikaa. Ihmettelin vaan miksei kukaan pelastanut tyttöä siltä palavasilmäiseltä hullulta. Joskus toisessa leffassa ajattelin, että olisi ihan hyvännäköinen, mutta kun oli aina yhtä kahjot silmät.

Tämä oli hyvä, just kirjoitin tuosta yli-intensiivisestä katseesta, jolla muka hurmasi naisia.

Vierailija
224/244 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taunolla oli näköjään jykevä leuka ja tumma tukka. Ihmekös tuo, että naiset pitävät komeana.

T: Leuaton blondi incel

Oli sen verran jykevä, että mietityttää jo, että olisiko ollut vähän muokattukin.

Vierailija
225/244 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tauno Palo oli erittäin komea, niin nuorena kuin vanhempanakin. Häiritsi tosin kun telkkarista tuli Laitakaupungin Laulu, ja hän näytteli siinä tismalleen exäni kaltaista ukkoa. En taida sitä leffaa katsoa uudestaan. Mutta Onni Pyörii on klassikko!

Vierailija
226/244 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen stereotyyppisen komea, mutta ei sillä tavalla, johon itse ihastuisin. Liian lipevän ja itsevarman oloinen. Itse tykkään vähän poikamaisemmasta tyylistä.

Joo, sellainen vähän vanhana syntyneen näkköinen. Vanha setä jo nuorena miehenä.

Vierailija
227/244 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli mutta minä olen komeampi.

Vierailija
228/244 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikko Leppilampi on hämmästyttävän saman näköinen.

Karismaattisen komea.

Ei todellakaan ole. Palo oli komea, Leppilampi ei ole mitään.

Vierailija
229/244 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellainen stereotyyppisen komea, mutta ei sillä tavalla, johon itse ihastuisin. Liian lipevän ja itsevarman oloinen. Itse tykkään vähän poikamaisemmasta tyylistä.

Tunsitko Tauno Palon henkilönä?

Et tuntenut.

Tunsit hänet vain näyttelijänä, ja näyttelijänä tietyissä elokuvissa.

Sen perusteella nyt louskutat täällä leukojasi, jotta Tauno Palo oli liian lipevä ja itsevarma.

Tietenkin oli niissä rooleissa, joissa näytteli.

Se on aina elokuvan ohjaajan ja elokuvan maksajan valinta, keitä henkilöitä elokuvaan valitaan näyttelijöiksi. Ja millaista roolia he esittävät. Ja miten roolimsa esittävät.

No, oli lipevän oloinen näyttelijänä.

t. eri

Vierailija
230/244 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan omaa luokkaansa!

Vierailija
231/244 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunsitko Tauno Palon henkilönä?

Et tuntenut.

Tunsit hänet vain näyttelijänä, ja näyttelijänä tietyissä elokuvissa.

Sen perusteella nyt louskutat täällä leukojasi, jotta Tauno Palo oli liian lipevä ja itsevarma.

Tietenkin oli niissä rooleissa, joissa näytteli.

Se on aina elokuvan ohjaajan ja elokuvan maksajan valinta, keitä henkilöitä elokuvaan valitaan näyttelijöiksi. Ja millaista roolia he esittävät. Ja miten roolimsa esittävät.

No, oli lipevän oloinen näyttelijänä.

t. eri

Enpä usko, että hänkään oli siviilissä yhtään kummempi kuin muutkaan ihmiset. Hieman säälitti, kun olikohan Pekka Palon kertomana kuultu juttu siitä, kun taiteilija Palo oli viimeistä päivää teatterissa eläkkeeelle lähdössä ja kerännyt sieltä tavaransa eikä kukaan ollut noteerannut mitenkään.

Oli vielä kadulla pysähtynyt katsomaan taakseen, poika oli tiedustellut, että mitä isä mietti oli tuumannut, että ajattelin vain ettei minulla jäänyt mitään.

Komea oli omalla tavallaan oikeinkin komea ja kyllä taiteilija hän oli.

Mielestäni hänellä oli taipumusta myös komediallisissa rooleissa. Hyvä, että hänen kaltaisiaan on ja että heistä on jäänyt meille muistoksi nähtävää.

Vierailija
232/244 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komea ja karismaattinen

Vierailija
233/244 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Tauno ei ollut yhtään komea, tykkään ihan erinäköisistä. Miehellä pitää olla täyteläiset pusuhuulet, korkeat poskipäät, tummat kulmakarvat ja ei liian leveä leuka. Sellainen ystävällisen ja söpön näköinen, mielellään ruskeat silmät. Esim. Bridgerton-näyttelijä Regé-Jean Page on söpö ja seksikäs. Myös jotkut korealaiset näyttelijät, kuten Hyun Bin.

Vierailija
234/244 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Matti Ranin on enemmän minun mieleeni oleva suomifilmisankari.

Sama

Åke Lindman taas mun. 🥰

Se Åke oli nuorena miehenä superkomea !

Vierailija
235/244 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harva nykyajan mies on niin komee. Mut Taunon poika Jukka-Pekka on kyl melko komee.

Ja Esko Salminen. Isänsä silmät.

Vierailija
236/244 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tauno Palo oli hyvä Helena Karan kanssa Valkoisissa ruusuissa. Ihana leffa.

Vierailija
237/244 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Matti Ranin on enemmän minun mieleeni oleva suomifilmisankari.

Sama

Matti Ranin oli niin feminiininen. Kuin vanha mummo. Aina hosumassa ja häsläämässa ja siten pilasi Palmu filmitkin. Jokela ja Rinne pelastivat, minkä voivat.

Vierailija
238/244 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta Tauno ei ollut yhtään komea, tykkään ihan erinäköisistä. Miehellä pitää olla täyteläiset pusuhuulet, korkeat poskipäät, tummat kulmakarvat ja ei liian leveä leuka. Sellainen ystävällisen ja söpön näköinen, mielellään ruskeat silmät. Esim. Bridgerton-näyttelijä Regé-Jean Page on söpö ja seksikäs. Myös jotkut korealaiset näyttelijät, kuten Hyun Bin.

On se hyvä, että ihmisillä on eri maku. Minusta nuo molemmat esimerkin miehet ovat lähinnä vastenmielisiä. 

Vierailija
239/244 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuja on monia. Tauno Palo ei ole ihanteeni mutta hänen karismansa oli mieletön, se näkyy vanhanakin. Hän oli merkittävä näyttelijä joka joutui tuhlaamaan taitojaan yksinkertaisten elokuvien simppeleissä sankarirooleissa. 

Vierailija
240/244 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä tauno oli komea, samoin martti katajisto oli omaa luokkaansa.