Nainen, oliko Tauno Palo mielestäsi komea mies?
Kommentit (244)
Oli ja minun isäni ihan saman näköinen. 😊
Vierailija kirjoitti:
Sillä oli liian iso pää.
Vierailija kirjoitti:
Harva nykyajan mies on niin komee. Mut Taunon poika Jukka-Pekka on kyl melko komee.
Mä oon seurustellut ihan Tauno Palon näköisen miehen kanssa. Mutta ei hänellä tietty ollut Taunon karismaa.
Kullervo Kalske täydellinen miesadonis, mittasuhteet sopusointuiset. Tauno Palo; pää liian iso, hartiat liian leveät, ei vyötäröä liian laatikkomainen, jäyhä ja jähmeä. Helge Herala; eloisa olemus sutjakka, Matti Ranin samoin.
Mikko Nousiainen kuuluu parhaaseen A-luokkaan, esteettisesti.
Vierailija kirjoitti:
Mikko Leppilampi on hämmästyttävän saman näköinen.
Karismaattisen komea.
Terveisin: Mikko
Tauno Palo maailman komein miestodella todella komea,ihana,huippu näyttelijä. Olen ikuinen fani.
On Tilkanen kokonaiskomea, habitus, äänenväri, katseen kohdistus, pää kivasti kallellaan, vähän roistomainen, mutta liian tunnistettava mikä näyttelijälle ehkä rasite. Läpimurtorooli puuttuu ja hyvä niin.
Komeampi kuin monet Hollywoodin Super tähdet !
Vierailija kirjoitti:
On Tilkanen kokonaiskomea, habitus, äänenväri, katseen kohdistus, pää kivasti kallellaan, vähän roistomainen, mutta liian tunnistettava mikä näyttelijälle ehkä rasite. Läpimurtorooli puuttuu ja hyvä niin.
Pieni leuka, hörökorvat ja Mauno Koiviston kulmakarvat. Lyhytkin taitaa olla. Flegmaattinen näyttelijä. Ei karismaa. Ei jatkoon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen stereotyyppisen komea, mutta ei sillä tavalla, johon itse ihastuisin. Liian lipevän ja itsevarman oloinen. Itse tykkään vähän poikamaisemmasta tyylistä.
Matti Ranin on enemmän minun mieleeni oleva suomifilmisankari.
Sama
Åke Lindman taas mun. 🥰
Jaa kun se on rosvon näköinen. Yöks.
Tauno Palossa oli sitä Hollywoodin filmitähtien tyylistä komeutta.
sokeitten uutisia ankkuroi joku palo niminen on ihan taunon näköinen varmaan naiset tykkää
On todella komea, suomalaisiin alpinomiehiin verrattuna komeampi.
Pekka Laiho hyvin komea ilmestys, hyvä näyttelijä vakavissa ja humoristisissa rooleissa.
Jotenkin rahvasta. Näki, että on Sörkästä.
Tauno Palo, Mikko Leppis, Lauri Tilkanen... Suomen komeimmat miehet.
Korjaan, siis 47 vuotiaana.